Tux Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag letar efter videon med "Nazister" eller "Rasister" eller "Demostrationer" som spelats in här i Sverige men jag kan inte hitta någon. Känner ni till någon sida med sådanna videon? obs: detta är så klart till ett SO arbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag letar efter videon med "Nazister" eller "Rasister" eller "Demostrationer" som spelats in här i Sverige men jag kan inte hitta någon. Känner ni till någon sida med sådanna videon? obs: detta är så klart till ett SO arbete Så du kommer hoppa in i nazism och behöver hjälp. Oh ja, gtasajten hjälper dig med allt. Speciellt läxor! Hittade inget själv, kollade på youtube och video google.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 You can hitta filmer if you follow den här länken, antifilmer etc, for ditt project: http://youtube.com/results?search_query=sw...p;search=Search Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) DET VAR INGET. Redigerad 18 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts