JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Lär aldrig starta nån gubbe på PvP Roligare när man kan springa runt utan att bli attackerad helt random.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Lär aldrig starta nån gubbe på PvP Roligare när man kan springa runt utan att bli attackerad helt random.. Man blir aldrig det, man kan stänga av, och sätta på pvp där med, kan lägga upp bilder imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Är det fortfarande Closed-Betan som gäller eller finns fullverisonen ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Är det fortfarande Closed-Betan som gäller eller finns fullverisonen ute? Ingetdera. Open Beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nae, jag håller mig till min gubbe på PvP servern nu, orkar inte starta om, så är det inte lika många pers där. säg till mig om ni startar nån gubbe på pvp,så kanske jag kan hjälpa lite Startade min char för en stund sen... Heter Zing0, men jag har prov imorgon så kan ej spela mer idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Man blir aldrig det, man kan stänga av, och sätta på pvp där med, kan lägga upp bilder imorn Citerat från Rappelz forum: "u can pk any where besides the citys u have to turn pk mode on to pk other ppl besides those that already have pk mode on, u can att them without having pk mode on. even if u dont have pk mode on u can get pked and lose an item" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Citerat från Rappelz forum: "u can pk any where besides the citys u have to turn pk mode on to pk other ppl besides those that already have pk mode on, u can att them without having pk mode on. even if u dont have pk mode on u can get pked and lose an item" Det står "CAN" inte, "You will" desutom, bara att köpa nytt, inte så himla dyrt sen crafta den hos blacksmithen är ochså ganska billigt, 3 av mina equips är rank 5 , resten är 3 eller 4 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Det står "CAN" inte, "You will" desutom, bara att köpa nytt, inte så himla dyrt sen crafta den hos blacksmithen är ochså ganska billigt, 3 av mina equips är rank 5 , resten är 3 eller 4 tror jag Dina ja! Men finns fler, högre levlar som har betydligt mer värdefulla equips.. Också var båda servrarna nere igen.. Redigerad 4 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag testade nyss detta spel. Grafiken var för jävla grötig! Även ifall jag kör på Maximum. Jag kan inte ändra upplösning utan måste köra på 1024x768. Hur fixar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Har precis installerat och börjat göra min char . Ska vara Asura Assassin tror jag. Heter Xennah. Redigerad 4 oktober, 2006 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Såhär ser min gubbe ut just nu (inga bilder, sorry) NAMN: Naturokt RAS:ASURA. KLASS(inkl. adv.)MAGICIAN/Dark Magician LEVEL: 11 Bilder kommer senare Har 28 laks Vet inte vilken klass jag ska vara än, Står vid Dark Magician & Shadow Shaman,men börjar luta lite mer åt Dark Magician hållet faktiskt. Nu är det bestämt, Dark Magician Redigerad 7 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts