Jump to content

Rappelz ~ MMORPG

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nae, jag håller mig till min gubbe på PvP servern nu, orkar inte starta om, så är det inte lika många pers där.

säg till mig om ni startar nån gubbe på pvp,så kanske jag kan hjälpa lite :)

Startade min char för en stund sen... Heter Zing0, men jag har prov imorgon så kan ej spela mer idag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man blir aldrig det, man kan stänga av, och sätta på pvp där med, kan lägga upp bilder imorn

Citerat från Rappelz forum: "u can pk any where besides the citys u have to turn pk mode on to pk other ppl besides those that already have pk mode on, u can att them without having pk mode on. even if u dont have pk mode on u can get pked and lose an item"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citerat från Rappelz forum: "u can pk any where besides the citys u have to turn pk mode on to pk other ppl besides those that already have pk mode on, u can att them without having pk mode on. even if u dont have pk mode on u can get pked and lose an item"

Det står "CAN" inte, "You will"

desutom, bara att köpa nytt, inte så himla dyrt sen crafta den hos blacksmithen är ochså ganska billigt, 3 av mina equips är rank 5 , resten är 3 eller 4 tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står "CAN" inte, "You will"

desutom, bara att köpa nytt, inte så himla dyrt sen crafta den hos blacksmithen är ochså ganska billigt, 3 av mina equips är rank 5 , resten är 3 eller 4 tror jag

Dina ja! Men finns fler, högre levlar som har betydligt mer värdefulla equips.. ;)

Också var båda servrarna nere igen.. :)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär ser min gubbe ut just nu (inga bilder, sorry)

NAMN: Naturokt RAS:ASURA. KLASS(inkl. adv.)MAGICIAN/Dark Magician LEVEL: 11 Bilder kommer senare :ermm:

Har 28 laks :D

Vet inte vilken klass jag ska vara än, Står vid Dark Magician & Shadow Shaman,men börjar luta lite mer åt Dark Magician hållet faktiskt.

Nu är det bestämt, Dark Magician :wub:

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor