Santa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Kör som in i *** nu, skit kul Lvl 11 just nu, Holy warrior, runt 600 liv redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Santa e du hemma? Kom in på msn Vad nickar du ingame? Jag nickar JSHC, kan du hjälpa mig med anatems? -.- Eller skitsamm, charsen var whipade... Mök, server crash, igen Redigerad 3 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Klart jag kan hjälpa dig, kör på PvP server, den andra var inte uppe när jag började köra, och man kan inte köra med en pvp server gubbe på en icke pvp server Aja, Nickar Gemeni Fan va snygga jag är http://img172.imageshack.us/img172/5898/jagkh5.png Redigerad 3 oktober, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Bara jag som tycker att killarna ser lite homosexuella ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tycker att dom ser mer transsexuella ut.Otroligt fenimina ansikten.Det är en sak dom borde fixa (så att killarna ser mer maskulina) Aja, hann bara spela 20 minuter igår..(Men jag är ändå level 5 ;D (Går på 2 röda att fixa det )) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Shit asså, holy warrior ÄGER!, jag kan döda ALLT runt min lvl Inklusive bossar, den där "Boss Winged Piraya" eller nåt är på lvl 15, jag döda den på lvl 12 dock så fick jag bara 59 JP och runt 120 exp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tycker att dom ser mer transsexuella ut.Otroligt fenimina ansikten.Det är en sak dom borde fixa (så att killarna ser mer maskulina) Aja, hann bara spela 20 minuter igår..(Men jag är ändå level 5 ;D (Går på 2 röda att fixa det )) Kör du på PvE servern då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ja? Hurså? ska spela snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ja? Hurså? ska spela snart Nä, för Santa kör ju på PvP, och btw, PvE servern e nere.. Som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Status (Both servers) DOWN. Jag som just tänkte starta mitt maraton!!! Argh blir till att fixa ett par till acc. medans servrarna är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Nä, för Santa kör ju på PvP, och btw, PvE servern e nere.. Som vanligt PvP servern är uppe oftare än PvE, det ser iallafall utt som det och desutom tror jag man kan välja om man vill ha pvp på, eller inte. jag har iallafall inte sett, eller hört något om att nån dödat någon annan Redigerad 3 oktober, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 PvP servern är uppe oftare än PvE, det ser iallafall utt som det och desutom tror jag man kan välja om man vill ha pvp på, eller inte. jag har iallafall inte sett, eller hört något om att nån dödat någon annan På PvP servern e PvP mode alltid på, men på PvE måste man skriva /pvp för att det ska vara aktiverat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 På PvP servern e PvP mode alltid på, men på PvE måste man skriva /pvp för att det ska vara aktiverat.. Hmm, vilken lvl är ni på kanske ska ta och byta server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Hmm, vilken lvl är ni på kanske ska ta och byta server Är typ runt lvl 7 Inte hunnit spela speciellt mycket pga att servern vart nere.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sad att serverna är nere varje gång jag ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Sad att serverna är nere varje gång jag ska testa Du kan ju alltid spela Warcraft III - Frozen Throne ett par timmar till. Så, vad tycker ni? Har ni några balla djur eller? Jag lade av med spelet innan jag kom så långt - jag lade av precis när jag hade blivit Shaman och åkt till min ras stad. Det passade verkligen inte mig. Jobbig grafik, jag saknade WASD, trista quests och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 De kanske ska införa WASD, kolla forumet.. Sen har man inte hunnit så långt, spelat max 1 timma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Kan dom inte ta och fixa det snart eller, vill ju köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Kan dom inte ta och fixa det snart eller, vill ju köra Jag å chucky vill oxå lira.. Dom är så seega.. Redigerad 3 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nae, jag håller mig till min gubbe på PvP servern nu, orkar inte starta om, så är det inte lika många pers där. säg till mig om ni startar nån gubbe på pvp,så kanske jag kan hjälpa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts