JSHC Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vore skönt om dom inte whipar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Efter 15 min? Fan va snabbt dom svarar gemfört med andra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Någon GM var säkert online när jag skickade..Men fan va gött att tydligen inte ska whipa dom..(Tror ioförsig att dom kommer whipa än då men vi får la se (Kommer antagligen bli en massa onödig överbelastning annars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~KLOCKAN 2000 SMÄLLER DET.(MED VARNING FÖR FÖRSENINGAR~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Redigerad 2 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~KLOCKAN 2000 SMÄLLER DET.(MED VARNING FÖR FÖRSENINGAR~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ hmm? 20:00? är betan slut då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 hmm? 20:00? är betan slut då eller? Open beta börjar då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Open beta börjar då.. Så vi andra kan böra köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Så vi andra kan böra köra? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ja ungefär hur långt tid tar det att ladda ner clienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 ungefär hur långt tid tar det att ladda ner clienten? Om du inte börjar nu så är det nog risk att du inte har den tills 20.00, när closed beta öppnade fick jag vänta ca 24 timmar innan jag hade den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Aja, reggat mig, och JS ska skicka clienten sen, Ville bara säga att jag ska vara Deva, Holy warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ha så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ble, väntetiden är 30 min kvar på filecloud, 4 timmar på torrent, och js håller fortfarande på att zippa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varning! Filecloud kommer gå i cirka 70-150 kbs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varning! Filecloud kommer gå i cirka 70-150 kbs. Finns inte så många andra ställen att ladda ner på, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Mjae allt som innehar namnet "download rappelz" på google är lika med internet krasch. Var inget fz har haft hårdvaru krasch så arkivet är down! Men sök lite på google så ska du se att det fixar sig. Redigerad 2 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Mjae allt som innehar namnet "download rappelz" på google är lika med internet krasch. Prövat på fz? Nae, hittar ingen download link där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Du ska bara veta vilket besvär jag har gjort nu! DIRECT CLIENT DOWNLOAD! Press Here Biatches! Okej, det kanske inte går fort men vafan! Bör gå snabbare efter ett tag! Redigerad 2 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Fyfan asså, minder än 1 timme nu EDIT men än 1 timme... Edit igen, mindre än 30, nästa gång jag säger nåt här, så har jag förmodligen börjat instalera Redigerad 2 oktober, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Du ska bara veta vilket besvär jag har gjort nu! DIRECT CLIENT DOWNLOAD! Press Here Biatches! Okej, det kanske inte går fort men vafan! Bör gå snabbare efter ett tag! Tack 3timmar och 25minuter kvar, sad aja, får ha på datorn under natten då -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts