JSHC Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Lovar visa mer bilder för er Nämen, är jag redan hemma, its showtime Jag kommer in om.. en och en halv timme ungefär Då kan vi lira Colan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Jag kommer in om.. en och en halv timme ungefär Då kan vi lira Colan? Gärna, fast vet inte hur man formar partaj om jag ska vara ärlig. Friend list funkar inte än heller Lärde mig nu hur man gör.. får bara ha id'et så kan jag ^^ Använd den saken nere i högra hörnet om ni vill se party mm. Allt finns där. Är offline nu, måste göra annat Redigerad 19 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Gärna, fast vet inte hur man formar partaj om jag ska vara ärlig. Friend list funkar inte än heller Lärde mig nu hur man gör.. får bara ha id'et så kan jag ^^ Använd den saken nere i högra hörnet om ni vill se party mm. Allt finns där. Är offline nu, måste göra annat Okej, men adda eurodance_hansson@hotmail.com sen när du kommer in då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ska inte börja spela rappelz.. inga andra spel heller för den delen, eller.. andra spel kanske. Som bully, men när jag säger andra så har jag typ tröttnat på många spel. Spelat otroligt mycket i.. well år nu så, tappat sin charm till slut. Ska satsa på bli bra på photoshop.. och skriva mm.. Aja, rappelz är ett väldigt bra spel, inte därför jag inte kommer köra. Så hej då era töntar nu skaffar jag ett liv!!!!! lol, skoja ^^ Däremot, om någon här i forumet skulle vilja testa rappelz så kan ni ju låna mitt account. Så kan ni testa mena jag.. aja.. skicka pm om ni vill isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ska inte börja spela rappelz.. inga andra spel heller för den delen, eller.. andra spel kanske. Som bully, men när jag säger andra så har jag typ tröttnat på många spel. Spelat otroligt mycket i.. well år nu så, tappat sin charm till slut. Ska satsa på bli bra på photoshop.. och skriva mm.. Aja, rappelz är ett väldigt bra spel, inte därför jag inte kommer köra. Så hej då era töntar nu skaffar jag ett liv!!!!! lol, skoja ^^ Däremot, om någon här i forumet skulle vilja testa rappelz så kan ni ju låna mitt account. Så kan ni testa mena jag.. aja.. skicka pm om ni vill isf Du nickar Aamon va? Eller? Btw.. Hur chattar man med alla sådär som alla gör? Och.. friendslistan funkar inte va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Jag nickar Aamon, du skriver mitt nick i den lilla rutan framför. Sätt ett "!" framför meddelandet så skriver du globalt, men passa dig för att skriva för mycket, då dras din hp. Kan inte säga att Rappelz än så länge klår Flyff, men.... http://img225.imageshack.us/img225/5480/tamejtr3.jpg Redigerad 19 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ska inte börja spela rappelz.. inga andra spel heller för den delen, eller.. andra spel kanske. Som bully, men när jag säger andra så har jag typ tröttnat på många spel. Spelat otroligt mycket i.. well år nu så, tappat sin charm till slut. Ska satsa på bli bra på photoshop.. och skriva mm.. Aja, rappelz är ett väldigt bra spel, inte därför jag inte kommer köra. Så hej då era töntar nu skaffar jag ett liv!!!!! lol, skoja ^^ Däremot, om någon här i forumet skulle vilja testa rappelz så kan ni ju låna mitt account. Så kan ni testa mena jag.. aja.. skicka pm om ni vill isf Var det inte du som för en gångs skulle skulle satsa på ett rpgspel ? det här spelet vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Var det inte du som för en gångs skulle skulle satsa på ett rpgspel ? det här spelet vill säga. Kolla inte på mig :'( Jo det var det väl, men ändå... kommer inte på långa vägar spela nu. sen märk ordet spela, kommer inte sluta sitta vid datorn men kommer väl åka ner på listan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hur många dagar är det kvar nu till beta är slut? Jag vill prova spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ärligt tycker jag Flyff, i alla fall än så länge, är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jo, men det är antagligen för att du fick en raketstart på FLYFF.. btw, när kommer hela spelet släppas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jo, men det är antagligen för att du fick en raketstart på FLYFF.. btw, när kommer hela spelet släppas? Har hört att betan slutar om en månad, så om alla buggar är fixade då kommer det väl släppas då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ärligt tycker jag Flyff, i alla fall än så länge, är bättre. det är fortfarande beta vetu, blir nog bättre efter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vad händer med alla bilder och utlåtanden? Ni som har betatestingen redo, tycker jag ska snappa ett par foton och skriva en liten utvärdering av vad ni tycker om spelet till oss som inte kan spela betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag kan göra det när jag kommer hem idag. Santa: Det var därför jag skrev i alla fall än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag kan väl också knäppa några screens och skriva lite sen Slutar tidigt idag så gör det när jag kommer hem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Uppdragning av tråd men what the heck. När öppnas open beta i svenska tider? Det börjar ju trots allt dra ihop sej till open-beta och eventuellt till att spelet släpps! En till fråga, kommer man få behålla charsen man spelade på när man testade betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 En till fråga, kommer man få behålla charsen man spelade på när man testade betan? Troligtvis inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Brukar inte vara så på betas, men man brukar få nånting som bevisar att man vart med och kört på betan, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Kunde inte låta bli så skickade iväg ett mail till deras support och gissa vad jag fick för svar: Question ****** ********** Will i be enable to keep my character after the beta stops? (i really wonder if) Rappelz Team till mig efter en kvart! We arn't planning on wiping characters. ED!T: Ja jävlar nu är det oktober. Redigerad 30 september, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts