Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Så, closed beta börjar 02:00, mitt arbete börjar 08:00 = 6 timmars spelande ^___________^ Får sova en snabbis sen när jag kommer hem, sen börja spelandet igen Kommer komma med screens inatt någon gång när jag får tid. Vet bara inte vad jag ska göra under tiden... Whatcha gonna do, whatcha gonna do when it comes for yooou... äääh, tar en promenad nu JSHC @ Bra, skulle aldrig få det annars typ Redigerad 18 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Så, closed beta börjar 02:00, mitt arbete börjar 08:00 = 6 timmars spelande ^___________^ Får sova en snabbis sen när jag kommer hem, sen börja spelandet igen Kommer komma med screens inatt någon gång när jag får tid. Vet bara inte vad jag ska göra under tiden... Whatcha gonna do, whatcha gonna do when it comes for yooou... äääh, tar en promenad nu Tror jag ger upp med flashget nu Tar torrent ist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Så, closed beta börjar 02:00, mitt arbete börjar 08:00 = 6 timmars spelande ^___________^ Får sova en snabbis sen när jag kommer hem, sen börja spelandet igen Kommer komma med screens inatt någon gång när jag får tid. Vet bara inte vad jag ska göra under tiden... Whatcha gonna do, whatcha gonna do when it comes for yooou... äääh, tar en promenad nu JSHC @ Bra, skulle aldrig få det annars typ Seriöst? Ska du spela under natten? Hur fan har du tänkt klara morgondagen? Överdriver du inte lite nu...? CB gäller ju i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Seriöst? Ska du spela under natten? Hur fan har du tänkt klara morgondagen? Överdriver du inte lite nu...? CB gäller ju i en vecka. Det är något speciellt att sitta uppe och spela första timmen, som när jag var med i Maplestory Europe closed beta, alla satt och väntade så kom det nästa dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Seriöst? Ska du spela under natten? Hur fan har du tänkt klara morgondagen? Överdriver du inte lite nu...? CB gäller ju i en vecka. Överdrivet kan det mycket troligt vara. Från vad jag skrev i v-snack.. "1. Träna så jag blir trött. 2. En bastu gör mig ännu tröttare 3. Varm mjölk 4. Sov, sätt klockan på 01:50 typ. And off I go" Ska snart börja träna.... får se om min mörka plan går bra ^^ Håller med till 100%! på JSHC. Lite som dekrim, alla väntar på att spela så sitter man där sen. Alla är verkigen lowbies, det är skoj bara. Sen kommer jag orka, mitt arbete är väldigt slappt och snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Överdrivet kan det mycket troligt vara. Från vad jag skrev i v-snack.. "1. Träna så jag blir trött. 2. En bastu gör mig ännu tröttare 3. Varm mjölk 4. Sov, sätt klockan på 01:50 typ. And off I go" Ska snart börja träna.... får se om min mörka plan går bra ^^ Håller med till 100%! på JSHC. Lite som dekrim, alla väntar på att spela så sitter man där sen. Alla är verkigen lowbies, det är skoj bara. Sen kommer jag orka, mitt arbete är väldigt slappt och snabbt. Skulle gjort så oxå, men har skola.. Fast, slutar 14.30 imorgon så det är inte så painful att gå i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Skulle gjort så oxå, men har skola.. Fast, slutar 14.30 imorgon så det är inte så painful att gå i skolan Gör som jag gjorde, bli "sjuk" jag var "sjuk" hela förra veckan dock utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Gör som jag gjorde, bli "sjuk" jag var "sjuk" hela förra veckan dock utan anledning Bara för att du blev medlem på min födelsedag tänker jag inte säga att det var väldigt onödigt och omoget gjort av dig... oj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ash, min mörka plan gick tills vaknade av mammas nybakta mackor Ska fortfarande vara uppe inatt. Så, är det någon mer som ska det ? Mitt ingame nick kommer vara sakarai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Om jag räknat rätt är det klockan ett som man kan spela! Så, om jag vilar nu kan jag spela ett tag. Efter en del funderingar valde jag nicket Aamon åt min kommande, förhoppningsvis main - Asura- Summoner. Om man får döpa sina creatures kommer jag döpa den till Baalzephon, som den Egyptiska herren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ash, min mörka plan gick tills vaknade av mammas nybakta mackor Ska fortfarande vara uppe inatt. Så, är det någon mer som ska det ? Mitt ingame nick kommer vara sakarai Hahah sakarai är inte det nåt turkiskt namn? Varför nickade du de namnet kan jag säga ? Ontopic:Kommer detta spel a samm PvP system som Wow typ hords mott alliance?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Hahah sakarai är inte det nåt turkiskt namn? Varför nickade du de namnet kan jag säga ? Ontopic:Kommer detta spel a samm PvP system som Wow typ hords mott alliance?. Själv tycker jag det låter episkt, and thats why. Man ska tydligen kunna sätta på en PVP on och off, mm. Pvp info Siana @ Balla namn ^^ Redigerad 18 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 20 minuter kvar! Jag har lagt en väldigt användbar länk i första posten, om ni har problem med att bestämma yrke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Men uppdaterat i deras forum är screenshots mm, reporta BUGGAR får ni göra om ni hittar någon, viktigt! En sak som är stort plus, många verkar verkligen gilla detta spelet. (i deras forum) Många är trevliga och hjälper folk hela tiden. Att ha tanda som gm kommer vara skitbra, hjälper alla hela tiden. Sen så kommer jag heta Colan under closed beta istället, fall någon skulle ta mitt fina andra namn ^^ ska hämta lite mackor och sånt nu och göra mig redo. FOR THE HOOORDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Sådär, provsmakat på spelet lite. Virrigt och hackigt är allt jag kan säga än, men det är ju ruskigt svårt att dömma efter så lite tid. En liten print. Ingen supergrafik. http://img222.imageshack.us/img222/1375/rappelzscreen00000004pj5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jo, ska lägga mig nu också. Dom gav ingen direkt info hur man gjorde grupper eller viskade och så, blev lite jobbigt in game för det. Men något man fått smakat på är skill systemet som verkar funka rätt bra. Vet fortfarande inte en hel del men ska testa mycket mer imorgon.. Man använder "alt"+ tangent för få upp allt i princip. Så står det lärare visar hur man gör Siana och mig http://img206.imageshack.us/img206/6644/gaylorzrq4.jpg Inventory http://img54.imageshack.us/img54/200/iventorych4.jpg Quest item http://img489.imageshack.us/img489/4466/questitemhl8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Ska försöka hinna spela lite innan jag drar till skolan Hann iallafall till lvl 4 Har studiedag imorrn så ska sitta uppe inatt Redigerad 19 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Argh, varför kan jag inte få det att fungera med Sockscap och Your Freedom i skolan?! Säkert Gpotato som har haxxat, WoW fungerar ju med de programmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 7 dagar kvar tills vi andra kan köra... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 7 dagar kvar tills vi andra kan köra... :'( Lovar visa mer bilder för er Nämen, är jag redan hemma, its showtime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts