Colan K Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 När slutar closed beta?! Jag vill spela ju! Typ söndag nästa vecka, när den är slut så kommer open någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) När slutar closed beta?! Jag vill spela ju! Fan ta dig Colan Redigerad 15 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Nu får de ta och skynda sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag är nog inte ensam om att tro detta men, så fort man kan, så kommer säkert någon här från sidan skapa en swe guild men iallfall, JAG VILL SPELA PÅ BETAN!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hello ***** *****, Congratulations. We have decided to increase the capacity of Rappelz Closed Beta Test so you can be involved. We would like to invite you to be a part of our Beta Test. Closed Beta for your group will begin on Sept. 18th at 5:00PM PDT( GMT-7 ). The game client will be available to download from our website ( rappelz.gpotato.com ) on Sunday Sept. 17th in the afternoon (PDT). We hope to see you in the game on Monday! Hope you enjoy Rappelz!! Rappelz Team. woot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Siana Gaylord länk Där kanske du får din invite maybe. Lycka till (Om man skickar det så ska dom visa om man blivit intagen eller inte. För dom som signade upp sig men inte fick något) rappelz är så jädra fult namn ändå... ^^ Gaylord länk Bilder Mer ingame bilder mm http://img59.imageshack.us/img59/1694/i1iw0.jpg Redigerad 15 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Tack för länken, jag skickade in ett mail nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Laddar hem betan just nu, storleken är 1.02 GB. Kommer kanske inte få hem den i tid så känns lite b.. Hoppas det ökar snart så man kan spela imorgon... röv Nä, nu ökade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Laddar hem betan just nu, storleken är 1.02 GB. Kommer kanske inte få hem den i tid så känns lite b.. Hoppas det ökar snart så man kan spela imorgon... röv Nä, nu ökade den Ska nog börja tanka jag å då, om den är så stor Meh, deras FTP funkar ju inte? Funkade nu Yeey, 1.7kb/s Redigerad 17 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Ska nog börja tanka jag å då, om den är så stor Meh, deras FTP funkar ju inte? Funkade nu Yeey, 1.7kb/s Fick du inte mitt pm ? ^^ Aja, här är länk så du antagligen får det fortare. Jag har 30 ungefär hela tiden så. Piratebay Sen så har det kommit en hel del nya filmer, in game. Inte kollat på dom själv ännu men, antagligen koreanska versionen av rappelz Youtube rappelz Jo var koreanska, laggar lite för dom är far away Men man får ju se iaf Redigerad 17 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Fick du inte mitt pm ? ^^ Aja, här är länk så du antagligen får det fortare. Jag har 30 ungefär hela tiden så. Piratebay Sen så har det kommit en hel del nya filmer, in game. Inte kollat på dom själv ännu men, antagligen koreanska versionen av rappelz Youtube rappelz Jo var koreanska, laggar lite för dom är far away Men man får ju se iaf Jag kör FlashGet nu så det är lugnt, iallafall uppe i 7kb/s nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Hahaha, det här är ju sjukt. Sijaenna på Flyff är på ett account med mailen ***. Det accountet har inte gått att logga in på via Gpotato, så när jag skulle ansöka till Rappelz var jag tvungen att göra ett nytt account på Flugfader@yahoo.se. Jag har hela tiden kollat i den, och aldrig fått in något. Mitt mail kom aldrig fram, så jag PM:ade tanda istället, och fick svaret: Hello, I did not see a flugfader@yahoo.se that was accepted into Closed Beta, but I did see a *** that was accepted. If this is you then you should be able to access the game on Monday at 5PM Pacific Time. Direkt kollade jag på ****, och visst. Hello Elias ***, Congratulations. We have decided to increase the capacity of Rappelz Closed Beta Test so you can be involved. We would like to invite you to be a part of our Beta Test. Closed Beta for your group will begin on Sept. 18th at 5:00PM PDT( GMT-7 ). The game client will be available to download from our website ( rappelz.gpotato.com ) on Sunday Sept. 17th in the afternoon (PDT). We hope to see you in the game on Monday! Hope you enjoy Rappelz!! Rappelz Team. ... Hur fan blev jag registrerad på det accountet?! Skit samma, Rappelz, here I go! --- Vilka raser och jobb kommer ni testa? Själv kommer jag försöka hinna testa: Deva - Tamer(För att sen bli Demon Hunter, vilket jag knappast kommer hinna till) Asura - Dark Mage(Shadow Shaman) Asura - Summoner(Illusionist) Gaia intresserar mig inte så mycket. Redigerad 27 juni, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Håller på seedar på full rulle, tar rätt mycket men folk får ju sitt kära spel. Så nu är jag snäll Jag ska vara assasin bara, ska kolla upp buggar. Testa endel saker, sen lvla. Pvpa mot någon mm. Tror det kommer bli skitkul, fast nu får man iofs vänta ett tag Nu ska jag installera det Kan väl också säga jag har funderat på köpa en ny dator, sälja min gamla. Inte för det har mycket med topicen att göra men.. ändå. Sen, grattis Siana ^^ Själv kommer jag heta "Skarai" in game Skriv vad ni heter så kan vi ha kontakt in game senare i eftermiddag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Håller på seedar på full rulle, tar rätt mycket men folk får ju sitt kära spel. Så nu är jag snäll Jag ska vara assasin bara, ska kolla upp buggar. Testa endel saker, sen lvla. Pvpa mot någon mm. Tror det kommer bli skitkul, fast nu får man iofs vänta ett tag Nu ska jag installera det Kan väl också säga jag har funderat på köpa en ny dator, sälja min gamla. Inte för det har mycket med topicen att göra men.. ändå. Sen, grattis Siana ^^ Själv kommer jag heta "Skarai" in game Skriv vad ni heter så kan vi ha kontakt in game senare i eftermiddag då Kommer nicka JSHC, bara det att jag är i den senare gruppen, så kan inte spela förrns imorrn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Kommer nicka JSHC, bara det att jag är i den senare gruppen, så kan inte spela förrns imorrn.. Är inte det på eftermiddagen då ?.. tänkte.. tanda säger alltid på måndagen liksom och så. Är väl.. 11 första gruppen.. andra gruppen klockan 5, eftermiddagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Är inte det på eftermiddagen då ?.. tänkte.. tanda säger alltid på måndagen liksom och så. Är väl.. 11 första gruppen.. andra gruppen klockan 5, eftermiddagen.. The first 2000 players will be able to access Rappelz on Sept. 18th at 11:00AM PST( GMT-8 ). The rest of the players will be able to access Rappelz on Sept. 18th at 5:00PM PST( GMT-8 ). Frågan är - när är 5.00 GMT-8? Min Deva kommer jag döpa till Sijaenn, Asura vet jag inte. Redigerad 18 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 "i think you have to add 7 hours on, so it would be midnight, im not too sure, im from UK and i got that mine will start at 6PM GMT since im in the first 2000." Tja.. midnatt är stämning iaf hoppas det är tidigare, ska editera och visa fall någon svarar annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Blir det midnatt väntar jag med att spela. ... Måste ändå plugga historia. Edit. Om jag har kollat rätt så kan inte vi logga in förrän klockan två inatt. Redigerad 18 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Blir det midnatt väntar jag med att spela. ... Måste ändå plugga historia. Edit. Om jag har kollat rätt så kan inte vi logga in förrän klockan två inatt. Och det är ju lite för sent.. För dom som har skola dvs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hm.. om jag har räknat rätt nu så är det kl 02:00 som ni kan spela detta. Så, då tycker jag att ni ska lägga upp lite bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts