Jump to content

Rappelz ~ MMORPG

Siana
 Share

Recommended Posts

Ta det inte för allvarligt nu Colan, men du kommer nog aldrig bli bra på ett MMO. Du har inte var som krävs.

Kan kolla igenom alla MMO's topicar här så har du i princip vart först med att välja vad du ska vara, och allt sånt. Sen så spelar du en vecka och tröttnar.

Nä jag vet vad du menar. Men men, tror faktist detta kommer bli något själv.

Får väl se hur det går :wub: Ska vara aktiv och se nyheter mm, har mycket fritid som vanligt så

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, ja. Jag skriver IGEN, men denna är rätt ball.

En på forumet gav mig en upptäckt av översättar sak right. Så man kan kolla i koreanska med engelsk text, dock till nackdelen finns ju bilder som visar en del fast har ju fortfarande koreansk text.

Rappelz

Man har ju ingen aning alls vad man klickar på men, tack vare texten vet man åtminstonde var man läser om. :wub:

Hittade en världskarta, tror jag det är iaf...

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjoho!

Thank you for all being patient while waiting for the Closed Beta invites.

Because everyone was so excited about the Beta Testing we have decided to increase the amount of Closed Beta accounts from 2000 to 5000.

The first 2000 players will be able to access Rappelz on Sept. 18th at 11:00AM PST( GMT-8 ).

The rest of the players will be able to access Rappelz on Sept. 18th at 5:00PM PST( GMT-8 ).

Tonight we will send out the invites by email. To find out which group you are in please check the email.

The client will be available for download on Sunday Sept. 17th afternoon.

I hope to see you all next week during Closed Beta testing.

Thank You.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Closed beta sign-up is closed Sep 14th, 2006

Closed beta sign-up is closed.

We would like to thank you for interesting in the closed beta testing. For those who missed the sign-up for closed beta testing, please be patient. We will open the game to everyone soon after the closed beta testing.

The actual closed beta itself is scheduled for Monday, September 18th at 11:00 A.M. until Monday, September 25th at 11:00 A.M. (GMT-08:00, America Pacific time).

Jag hann inte registrera mig, var upptagen med annat :wub:

får hoppas de går snabbt så man kan köra efter betan.....

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mailen är ute . Verkar inte som vi kom med. Men, det blir inte så mycket längre väntan om man inte kommer med i closed- betan.

"Hello Johannes Karlsson,

Congratulations.

We have decided to increase the capacity of Rappelz Closed Beta Test so you can be involved."

HAhAHAHAHA JAAAA :wacko: Jag kom in!!

Ska kolla upp vilken "grupp" jag kom in i, visste jag skulle komma in :wub: ^^

Röven va skönt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Hello Johannes Karlsson,

Congratulations.

We have decided to increase the capacity of Rappelz Closed Beta Test so you can be involved."

HAhAHAHAHA JAAAA :wacko: Jag kom in!!

Ska kolla upp vilken "grupp" jag kom in i, visste jag skulle komma in :wub: ^^

Röven va skönt

Din skitunge! Bah, ska uppdatera inkorgen som en jävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hello Johan Hansson,

Congratulations.

We have decided to increase the capacity of Rappelz Closed Beta Test so you can be involved.

We would like to invite you to be a part of our Beta Test.

Closed Beta for your group will begin on Sept. 18th at 5:00PM PDT( GMT-7 ).

The game client will be available to download from our website ( rappelz.gpotato.com ) on Sunday Sept. 17th in the afternoon (PDT).

We hope to see you in the game on Monday! Hope you enjoy Rappelz!!

Rappelz Team.

Yeeeehaaaw :wub:

Kolla skräpmailen siana, där låg min

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NAMN: *SECRET*. RAS:ASURA. KLASS(inkl. adv.)MAGICIAN/SHADOW SHAMAN.

Har inte riktigt gillat flyff.Men blandat med Silkroads grafik och flyffs knappsystem och procent system så blir RAPPELZ det nästa mmorpg spelet testar..(tror dock att detta är något för mig. gillar inte att flyff är så super glatt.)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näh, inget i skräpposten heller. Så var jag tvungen att göra en ny Gpotato- användare eftersom det inte går att logga in på min via deras hemsida. Så var jag tvungen att registrera en Yahoo!- mail eftersom det inte gick att registrera med Hotmail. Säkert deras fel. :wub:

Jag har Hotmail :) Funkar som det ska, det är bara att man inte kan regga sig med HMail..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Hotmail :wub: Funkar som det ska, det är bara att man inte kan regga sig med HMail..

Jag kan inte logga in på mitt första account, så jag misstänkte att det hade med Hotmail att göra. Har läst på deras forum och sett att jag inte är den enda med det problemet.

Men, som sagt, det handlar helt enkelt om att jag inte hade turen att bli vald.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor