Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Säker på att dom tar dom första och inte slumpar då? Börjar du inte tröttna på FLYFF? Så som du har nötat Dom tar inte dom första utan "väljer ut", men efterssom det är så många är fortfarande chansen liten.. Ladda hem filmerna också, älskar trailern med roguen mot warriorn Redigerad 14 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Lite info. To start off, we will have an exclusive 7-day closed-beta session open to 2000 users. The number of users can be increased without notice. The actual closed-beta itself is scheduled for Monday, September 18th at 11:00 A.M. until Monday, September 25th at 11:00 A.M. During this time, we will be collecting data such as hardware and bandwidth usage and general game feedback. Please note that all player data from the closed-beta session will be wiped on September 25th Sök på "Rappelz" på Youtube så får ni mängder med dregel- material. JSHC, jo, jag har nötat Flyff som fan... Men jag tröttnar inte. Förr eller senare kommer jag självklart göra det, då blir det Rappelz fullt ut, om det är kul. Redigerad 14 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Fast, när vi väljer olika raser kommer vi bli fiender mest troligen Om ni tror ni tar mig!... så tror ni fel ^^ Ska vara Asura assasin, senare shadowguard eller vad det hette, när man avancerat då. "Mother fucker" http://img206.imageshack.us/img206/9058/artwork013cl8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Editerade in klasser, raser med mera. Men jag fortsätter lite senare, sitter i skolan, fortsätter hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Ser väldigt fint utt..När kommer full versionen? Pinsam fråga men har aldit undrat om man lvlar upp en gubbe på betan kommer den va kvar när full versionen kommer? Redigerad 14 september, 2006 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 När släpps det?..(Okej förlåt jag har inte läst igenom topicen men jag är så innihelvete trött och ska snart upp till "byn" och bygga ett bigjump till dirtcyklar..(åt en vän) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Ser väldigt fint utt..När kommer full versionen? Pinsam fråga men har aldit undrat om man lvlar upp en gubbe på betan kommer den va kvar när full versionen kommer? Closed beta ska vara 7 dagar var jag fattat. Sen så försvinner gubbarna så klart när full versionen kommer. Men man har ju fördel att man vet hur man spelar, vilken klass man vill ha mm... än alla andra som inte fick testat När fullversionen kommer vet man inte.. än "The number of users can be increased without notice." Under veckan kan spelarna öka tydligen också så, man får kolla sina mail denna veckan då. (om man signat upp sig då) Om det är denna veckan... är det 2006 nu... jo det är det.. lol Redigerad 14 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Closed beta ska vara 7 dagar var jag fattat. Sen så försvinner gubbarna så klart när full versionen kommer. Men man har ju fördel att man vet hur man spelar, vilken klass man vill ha mm... än alla andra som inte fick testat När fullversionen kommer vet man inte.. än Okay ..Me want open beta now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Sådär, jag fixade färdigt förstasidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Sådär, jag fixade färdigt förstasidan. Fiiint! Du är verkligen bra på det här med framsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Sådär, jag fixade färdigt förstasidan. Snygg. Vilket är maxlvl ? Har kollat in massa numen, aldrig hittat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Ska vara Asura assasin, senare shadowguard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Ska vara Asura assasin, senare shadowguard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Detta ser ut att bli bra Ska nog bli en Asura assasin > ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Fiiint! Du är verkligen bra på det här med framsidor Har han fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Har han fler? Äh, de vettefan, men om man ser på den här så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Snygg. Vilket är maxlvl ? Har kollat in massa numen, aldrig hittat det 80, står på förstasidan. Läste det på deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) 80, står på förstasidan. Läste det på deras forum. Man tackar, letar själv efter ny info och söker här och vart nu... me want more För er som inte orkar kolla upp så >Ingame bilder Den koreanska versionen som ni ser.. ser monster, natur mm Fast var en bild som fångade mina ögon riktigt.. se lvl. Har kollat upp alla och vad jag gissar är på bilden som ni ser, är 10 lvln. Och Jvl man ser är joblvl http://img125.imageshack.us/img125/4663/161147094715lx7.jpg Undead "pet" http://img125.imageshack.us/img125/5659/561147279989gw6.jpg Klicka på bilderna längst upp för byta så ser ni olika raserna mm Deras hemsida, bilder Redigerad 14 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Haha, du har blivit riktigt kåt på det här va, Colan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Haha, du har blivit riktigt kåt på det här va, Colan? Ta det inte för allvarligt nu Colan, men du kommer nog aldrig bli bra på ett MMO. Du har inte var som krävs. Kan kolla igenom alla MMO's topicar här så har du i princip vart först med att välja vad du ska vara, och allt sånt. Sen så spelar du en vecka och tröttnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts