Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ska se In Flames den 26, nån annan som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ska se In Flames den 26, nån annan som ska dit? Nepps, men den 31:e mars levererar de ös i LJUNGBY!!! Jag är där, bäjbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Explosions in the Sky den 23 maj på Södra Teatern i Stockholm! JAAA! Wie! Hurra! Typ världens högsta band. Och det kommer bli så underbart! Tidigare sett Final Fantasy och Chicks on Speed, ehm, ja, de är väl de nämnvärda. Final Fantasy var superbäst. Chicks on Speed likaså. Fast inte lika superbäst. Sett förstås en massa andra saker på festivaler och dyl., men inget lika superbra som ovannämnda. Misterwhoppee: kul med u-roy! Är inte han jättegammal? NEJ!!! Vart och när såg du Chicks on Speed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 NEJ!!! Vart och när såg du Chicks on Speed? Malmö för cirka ett år sedan. Underbar upplevelse. När de spelade Mind Your Own Bussiness: !!! Svinbra. "Can I lick the crumbs from your table? NO! Mind your own bussiness!" Och så hade de några skumma electroniska apparater som omvandlade rörelse till ljud. Mmmm. Kläderna var också jättefina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) "We don't play guitars"? Redigerad 14 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Malmö för cirka ett år sedan. Underbar upplevelse. När de spelade Mind Your Own Bussiness: !!! Svinbra. "Can I lick the crumbs from your table? NO! Mind your own bussiness!" Och så hade de några skumma electroniska apparater som omvandlade rörelse till ljud. Mmmm. Kläderna var också jättefina. Skulle nästan kunna betala hur mycket som helst för att se dom, plus att jag är på jakt en Chicks on Speed t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Skulle nästan kunna betala hur mycket som helst för att se dom, plus att jag är på jakt en Chicks on Speed t-shirt. Jag äger en. Yeah. Och We don't play guitars spelades! Högt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag äger en. Yeah. Och We don't play guitars spelades! Högt! Är det en sån här du äger så är jag beredd att lägga ett bud Ghha nu direktlänkades den inte, men det är "The Fake" t-shirten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Är det en sån här du äger så är jag beredd att lägga ett bud Ghha nu direktlänkades den inte, men det är "The Fake" t-shirten Den äger jag. I rött. Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Misterwhoppee: kul med u-roy! Är inte han jättegammal? Tror han är född i början på 1940-talet, så en bra bit över 60 är han väl, men det var spänst i benen på honom för han hoppade och dansade hela konserten, även om svettnäsduken kom fram ibland. Snygg kavaj hade han också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Explosions in the Sky den 23 maj på Södra Teatern i Stockholm! JAAA! Wie! Hurra! Typ världens högsta band. Och det kommer bli så underbart! Tidigare sett Final Fantasy och Chicks on Speed, ehm, ja, de är väl de nämnvärda. Final Fantasy var superbäst. Chicks on Speed likaså. Fast inte lika superbäst. Final Fantasy En kompis var där, dom som kör med overhead-grejen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Final Fantasy En kompis var där, dom som kör med overhead-grejen va? Tihi, japp. Södra teatern. Han var urgullig. Hur såg din kompis ut? Misterwhooppee: låter utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Nja, har ju varit på en del Bon Jovi - Det var väl bra men kommer inte ihåg så mycket för jag var ganska liten 2x Iron Maiden - Lika bra båda gångerna! 2x Judas Priest - Dom var skitbra live! 2x Guns N Roses - SKITBRA!!!! 2x Trivium - Mycket bra båda gångerna! Funeral for Friends - Visste inte ens vem dom var! Mastadon - Så otroligt kassa! In Flames - Dom var bra men inte min stil. 2x Avenged Sevenfold - Ganska Bra! Metallica - Ganska bra Stone Sour - Gillar inte doms musik! KoRn - Dom var bra men, Vokalisten var ju på sjukhus! Editerar om jag kommer på fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Tihi, japp. Södra teatern. Han var urgullig. Hur såg din kompis ut? Han var typ sur i början också men sedan blev han gladare? Min kompis och även syssling, är lång, blåögd och blond.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Skulle egentligen ha sett Necrophagist, Misery index, Origin och Burning skies idag (igår) men dom ställde in med okänd anledning. Såg Amon Amarth + Týr den första denna månaden. Helt okej spelning även om det inte är några favoritband precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag har varit intryckt i ett rum tillsammans med Snook och 200 fjortisar. Jag gick dit för att det var gratis och en kompis ville ditt. Det slutade med att ja nästan blev nerslagen av tjock tant. Snook var inget vidare heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag har varit intryckt i ett rum tillsammans med Snook och 200 fjortisar. Jag gick dit för att det var gratis och en kompis ville ditt. Det slutade med att ja nästan blev nerslagen av tjock tant. Snook var inget vidare heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts