Jacker Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Juste, såg ju Arctic Monkeys som förband till Franz Ferdinand också. Redigerad 15 september, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 På Palace Springbreak (Kalmar): Nazareth The Sounds Fronda Backyard Babies På 'Where the action is' (Jönköping) Millencollin The Soundtrack of Our Lifes Backyard Babies Borgholms Slottsruin (på yngre dar) Nordman Magnus Uggla Black Ingvars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Listan Millencolin Tiger Lou Petter Fan va jag glömmer saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jadu det e inte många Moraträsk - vete fen var men.. det var när jag var liten.. ZZ-top - Sunne sen så är det nog inga mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Bob Dylan, Globen. Det sög, jävla gubbjävel. Det var någon journalist som tyckte att Dylans hatt var det bästa med konserten (tror det stod i Stockholm City) Var hatten rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Det var någon journalist som tyckte att Dylans hatt var det bästa med konserten (tror det stod i Stockholm City) Var hatten rolig? Det var knappt så att jag kunde se honom överhuvudtaget då han gömde sig längst bak i hörnet bakom sin synth, och i en bra lång stund var vi helt säkra på att gitarristen var old Bob. Sedan skulle de vara lite "snälla" eller något, för att efter att de hade spelat ungefär 8 låtar som alla lät likadana med bobs mumlande så gick de av scenen, för att sedan 3 minuter senare gå upp igen (det roliga var att massor av irriterat folk redan hade dragit då) och spela något som skulle föreställa "just like a woman" eller vad det nu var, helt omöjligt att höra just då iaf. Kunde ju ha lagt 400 kr+ på något roligare, menmen, det är ju ändå Bob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 På Palace Springbreak (Kalmar): Nazareth The Sounds Fronda Backyard Babies På 'Where the action is' (Jönköping) Millencollin The Soundtrack of Our Lifes Backyard Babies Borgholms Slottsruin (på yngre dar) Nordman Magnus Uggla Black Ingvars Var The Sounds bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Kunde ju ha lagt 400 kr+ på något roligare, menmen, det är ju ändå Bob. Synd att han är så ojämn live, men han är väl som han är liksom. Han är Bob Dylan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Var The Sounds bra? För att vara dom, absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Petter, Swing Fly, Looptroop, Takida, Tomas Di Leva, Roger Pontare och så klart Ze Bananas in ze pyjamas .... Säkert nån mer, men jag kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Guns N' Roses, BFMV och Avenged Sevenfold i globen i år, Brainpool på Grönalund för väldigt många år sedan, 1996 tror jag. Sen har jag väl sett några mindre kända band, annars går jag inte på så mycket konserter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Guns N' Roses, BFMV och Avenged Sevenfold i globen i år, Brainpool på Grönalund för väldigt många år sedan, 1996 tror jag. Sen har jag väl sett några mindre kända band, annars går jag inte på så mycket konserter. Vad tyckte du om GNR då? Axl lyckades ju verkligen hålla ut måste jag säga, Globen måste ha varit en av de bästa spelningarna med dem på senare tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vad tyckte du om GNR då? Axl lyckades ju verkligen hålla ut måste jag säga, Globen måste ha varit en av de bästa spelningarna med dem på senare tid. GNR-konserten blev ju riktigt lyckad. Det var verkligen fart i Axl, de långa gitarrsolona mellan låtarna var nog för att han skulle få andas syrgas bakom scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 GNR-konserten blev ju riktigt lyckad. Det var verkligen fart i Axl, de långa gitarrsolona mellan låtarna var nog för att han skulle få andas syrgas bakom scenen. Jo, han lät lite väl Piff & Puffig under You Could Be Mine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Tyckte själv GN'R konserten var sådär. Alldeles för utdragna sega gitarrsolon och för många Appetite for Destruction-låtar. Det var väl bara Think About You, You're Crazy, Anything Goes och Rocket Queen dom inte spelade. Man var ju där för att få höra lite av de nya grejerna (vilket man iofs fick göra och det gav inte så jättegott intryck) och se hur Axls röst höll, vilket den gjorde ganska bra. Bra publik var det också, härligt drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Edit: VickeX, jävligt beundransvärt att vara på så många konsrter utan att se ett enda bra band. Vet... Men Linda är snygg iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Har 2 AC/DC-DVDer om nu de räknas (Stiff upper lip och Live at Donington) EDIT* Men farsan har sett Svullo spela på vikingabyn i Svanberga, de är nog inte många som har, och så är de ju ett antal år sen då de var poppis att käka kattmat på scen Redigerad 19 september, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Metallica (x2), Iron Maiden, Blink 182, Slipknot, slagsmålsklubben, Millencolin, The Hives, Mando Diao, Snook, Offspring, Bruce Springsteen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Har sett Kalle Baah ett antal gånger. Sedan såg jag något band vad hette de nu, Cirkus Alfon ? Något i den stilen. Sedan såg jag Magnus Uggla med något förband när jag var mini-mini, 5 - 6 år eller något. Nu för tiden är jag inte tillräckligt intresserad av musik för att slösa pengar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts