R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Har börjat spela San Andreas nu igen. Hann/orkade aldrig spela färdigt det på PS2 och när jag fick lust igen dummade sig grafikkortet. Så nu har jag börjat spela på PC eftersom jag skaffade nytt på Dreamhack. Är på uppdraget Burning Desire som man får av CRASH. Som alla säkert vet ska man gå till nåt hus som Vagos (?) har och slänga in molotovs i fönstrena. Har inget minne av att jag hade problem med det här när jag spelade på PS2 men så är det i alla fall. Har mördat alla gubbar utanför och knivat sönder fönstrena men sen blir det bara fel när jag ska kasta. Antingen står jag för långt ifrån och då hamnar dom bara ovanför rutan/kommer inte fram eller så står jag precis framför, kastar och försöker springa undan men då börjar jag brinna. Har någon nåt fint tips på hur jag ska göra? Detta uppdraget ska ju inte vara svårt, vet inte varför jag har problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Det kan vara svårt först att förstå riktigt vilket avstånd man ska stå ifrån för att träffa själva rutan. Men på ett behagligt avstånd med en behaglig kraft. Kanske 3-4-5 (har inge aning om hur långt det är spelet, men dte känns och ser ut som att han ska stå så långt ifrån för att träffa) meter ifrån och gör så att CJ kastar så kallat kärringkast så ska den sitta. Och det är rutan du ska träffa. Satan vad dåligt beskrivet förresten. Men jag kan inte fixa det nu. Måste se Room Service. Redigerad 13 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) ...förövrigt så behöver du inte kniva fönstrena. Bara att kasta rakt igenom dem. Redigerad 13 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Wihu. Tack. Fönstrena förstör jag bara för att det känns bra. Provade paja ett med en molotov men då brann jag upp så det sket sig. Har provat stå på lite olika avstånd. Står jag för långt bort hamnar dom ju bara ovanför. Eller jag kanske bara håller inne knappen för länge? Ska man stå rakt emot eller kasta lite från sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Det är nog bara att pröva sig fram, Det där kan vara knepigt Om du inte ids/orkar så lägg upp din sparfil så gör säkert någon det åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Det är nog bara att pröva sig fram, Det där kan vara knepigt Om du inte ids/orkar så lägg upp din sparfil så gör säkert någon det åt dig Mja tänkte på det också. Men det är så jävla fegt och uppdraget ska inte vara svårt. Klarar det nog snart, ska inte spela mer ikväll (blev så sur på spelet) men imorgon, då ska jag klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jag kan göra det om du ger upp helt... Du ska så ungufär 2 CJlängder ifrån huset och hålla inne lite mindre än en sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Bah. Vill du ha hjälp med det uppdraget så är det mig du ska höra av dig till. Ingen annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Bah. Vill du ha hjälp med det uppdraget så är det mig du ska höra av dig till. Ingen annan. Mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Har skickat till Vicke. Vill du göra får du hojta till på MSN Kebab. Nu kommer jag förmodligen inte använda sparningen men vill ni tävla om att vara mest macho, kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Inte mycket mer att göra än att prova och träna. Jag tycker CJ står för nära för att det egentligen ska åka in i fönstrena på ett bra sätt, fysikaliskt. Stå där du egentligen tror det är för nära (inte hur nära som helst) och håll in knappen tills du ser att han rör på armarna. Väldigt kort, alltså. Prova och prova, det är inte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 En liten smart grej kan ju vara att göra uppdraget i brandbilen. klarar du level 12 tar du ingen skada om du börjar brinna. så då kan du ju stå V-F du vill å kasta. ett litet tips bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Tack Dufus. Tänkte att det är ju användbart även senare så jag satt och spelade Firefigther missions. Började om 1 gång, jävla polis som ska bråka om man råkar nudda dom. Var nära på att förlora även andra gången när brinnande gubbar skulle springa ner för backar och ner där kloak-tunneln finns. Men det gick, nu är jag "completely fireproof". Ska nog inte vara svårt att klara uppdraget nu. Tack för all hjälp. Jag glömmer inte dig Vicke, snällt gjort även om jag inte kommer använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Nu kan du inte misslyckas med det uppdraget. Om du gör det så måste jag faktiskt få kalla dig för dålig. Redigerad 14 september, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Så. Men jag klarade det. Tack för allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Meh! Började faktist om igår... Och kom till Madd Doggs rhyme book, då spelet (4 gånger i rad) crashade när jag skulle gå ut ur Madd Doggs hus... Installerade om nu... min förra var ju ganska övermoddad Redigerad 16 september, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Meh! Började faktist om igår... Och kom till Madd Doggs rhyme book, då spelet (4 gånger i rad) crashade när jag skulle gå ut ur Madd Doggs hus... Installerade om nu... min förra var ju ganska övermoddad Du tillförde vaddå med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Meh! Började faktist om igår... Och kom till Madd Doggs rhyme book, då spelet (4 gånger i rad) crashade när jag skulle gå ut ur Madd Doggs hus... Installerade om nu... min förra var ju ganska övermoddad Om man fuskar har man också problem med det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Om man fuskar har man också problem med det uppdraget. Räknas att modda vapen och polisbilar som fusk? Aja... reinstallade... och fixade in några bilar... och en TC-mod som jag fick av en fransk snubbe ^^ SRT3 heter den Edit: bah... SRT3 laggade... =reinstallera igen... Redigerad 16 september, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Räknas att modda vapen och polisbilar som fusk? Aja... reinstallade... och fixade in några bilar... och en TC-mod som jag fick av en fransk snubbe ^^ SRT3 heter den Edit: bah... SRT3 laggade... =reinstallera igen... YAY! funkade nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts