diarrehampus Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Undrar var ni tycker. Funderar på att köpa en dirtbike till sommaren. Där jag bor på sommarn har vi typ rätt många åkrar och skogsvägar att köra på. Funderar på en 250cc dirtbike för 10k. Eller är det smartare att slösa pengar och spara på nåt annat istället? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Det smartaste du nog kan göra är att sova på saken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Det smartaste du nog kan göra är att sova på saken. Har funderat på detta ett tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Hur ska vi någonsin kunna veta vad du tycker är roligt eller värt att spendera dina pengar på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Undrar var ni tycker. Funderar på att köpa en dirtbike till sommaren. Där jag bor på sommarn har vi typ rätt många åkrar och skogsvägar att köra på. Funderar på en 250cc dirtbike för 10k. Eller är det smartare att slösa pengar och spara på nåt annat istället? Köp en Dirtbike, om det nu finns så många vägar att köra på så tycker jag att de vore kul med en dirtbike! Antingen det eller ett Ps3 när det kommer ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Är det inte sommaren slut? Spara pengarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Köp en billig cross istället för nån jäkla slö kinaskit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Köp en billig cross istället för nån jäkla slö kinaskit Slö? Det är 22hk och den går i minst 120 Eller det kanske heter pitbike? 250cc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Slö? Det är 22hk och den går i minst 120 Eller det kanske heter pitbike? 250cc haha honda mt5 Edit: Funderar också på att köpa en dirtbike 125cc. Mina kompisar har köpt, och de är långt ifrån slöa. Fast kass kvalité. Redigerad 13 september, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Gör som zigenarna, vet jag; racka. -- Förutsatt att du kan förstå storheten i Lasse Berghagens göromål, vill säga. Annars: Beat it, turkjävel. Klarar du inte av att vara svensk så har du inget här att göra! Rösta på Sd för sann solidaritet, trygghet och rättvisa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Låser tråd pga kasst trådnamn... Im a biatch, huh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts