antepanteboy Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Här är en stuntfilm som min kompis har gjort, han har varken bredband eller någon acount på gta sajten så jag erbjöd mig att posta hans första stuntfilm åt honom. Som jag sa så är han nybörjare så var lite snälla när ni ger kritik. Här *edit* Förlåt för stavfelet Redigerad 13 september, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Tankar väl hem den då, Återkommer med kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Tankar väl hem den då, Återkommer med kommentar ...stuntfilm? Ja okej man kan väl kalla det för "stuntfilm" om man vill men idag så är vad man menar med just stuntfilm att man gör saker som är planerade och på något sätt svåra att utföra. gtastunting.com kan man inte besöka för många gånger Redigerad 13 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vad är meningen med att hoppa från trappor/hus utan att göra en enda krail/corkscrew? Att bara falla ner från ett tak och landa fint är inget stunt, Det är en barnlek. Du verkar dock ha en dold talang inom redigering , Skaffa dig Vegas och öva ett tag så kan du nog bli bra. Men öva på stuntsen, Kolla in GTAStunting.com så lär du dig en jävla massa på nolltid Slutbetyg. 0.7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Den var inte värd att tankas, skulle inte kalla det stuntfilm i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Ursäkta bumpet så fruktansvärt, men är det någon i hela världen som har kvar denna film? När datorn min dog 2007 försvann denna gamla film (som för övrigt gjordes av mig) och jag har länge, länge hemskt gärna viljat se den igen Filmens namn är "CJ's Egna Film" om jag inte minns helt fel, och skulle det nu mot förhoppningar inte vara någon som har kvar den skulle jag uppskatta om någon åtminstone kommer ihåg vilken musik som var med. Tack på förhand och återigen; ursäkta bumpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Tack på förhand och återigen; ursäkta bumpet. Ingen fara, du gjorde det ju av en anledning Har tyvärr inte filmen men däremot möjlighet att flytta tråden rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts