Merkky Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jo såhära är det, idag kollade jag på en film med mitt psp. Sen efter det, skulle jag spela upp en låt. Men då brusar, hackar, och cpar sig ljudet helt och hållet. Var in på EBGames men dom visste inte, hade inte med mig kvittot så jag kunde inte lämna in den. Min första tanke var ju att högtalarna var knäckta. Men ljudet på filmer funkar bättre än bra. Mjukvaraproblem? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Gå dit en gång till och ta med dig kvittot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Skadat memory stick eller mp3-filer kanske, då ljudet fungerar på filmer som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Det kan vara att just den ljudfilen är i MP3pro-format också. Har du provat med mer än en låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jo det har jag testat. Men det började funka nu igen, var nog bara mp3 filen som krånglade. Tack för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts