ZcruweN Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Ja, för alla spel måste ha en onaturligt stor arsernal av vapen som man alltid kan bära på sig. Typ, 10 olika vapen och alla får plats var? I din väska på ryggen som inte syns? Det är inget FPS, så det behöver inte vara några jävla vapen i spelet. Det är ett äventyrsspel i 3d. Dessutom, så har det nästan blivit uttjatad med jettestoravapensomsprängerskallenavensåfortmannuddarpersonensombärdet, alltid kul med litet nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Dah, jag är fast nu. Har har fixat el generatorn och dedär. Hur fixar man nyckeln och vad är koden till den andra "Password" dörren? Och hur får man upp låsen i det första rummet? ._. Vet inte vad jag ska göra, och letat överallt, slängt runt saker och fan allting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Äntligen ett spel som verkar vara i min stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Dah, jag är fast nu. Har har fixat el generatorn och dedär. Hur fixar man nyckeln och vad är koden till den andra "Password" dörren? Och hur får man upp låsen i det första rummet? ._. Vet inte vad jag ska göra, och letat överallt, slängt runt saker och fan allting.. Gå och sätt fast panelen som är trasig i första korridoren, och gå igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det hackar som Vad kan man göra åt det?, jag har ändå reltivt bra grejjer i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts