Mr.White Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Imorgon ska jag nog beställa en svart 8GB mini wish me luck, boyos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Imorgon ska jag nog beställa en svart 8GB mini wish me luck, boyos! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Som de flesta andra säger: nya nanon är ful. ..och när vi öndå är inne på det så kan jag säga att jag har införskaffat en Iriver e10, och är mer än nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Som de flesta andra säger: nya nanon är ful. ..och när vi öndå är inne på det så kan jag säga att jag har införskaffat en Iriver e10, och är mer än nöjd! Hm. Och du tycker att nanon är ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hm. Och du tycker att nanon är ful Haha, den är jävligt najs faktiskt. Grymt bra ljud, jag har den i vitt. Käften nu Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hm. Och du tycker att nanon är ful Hehe. Ja, jag kan ju inte säga att den är "läcker", men som Tweak säger: Den är jävligt najs! Och.. jag gillar designen, på nåt sätt. Grymt bra ljud, jepp. Fick 9/10 i ljudkvalité av M3. Dessvärre så är originalhörlurarna inte mycket att hurra för. Måste verkligen skaffa nya. Och, nej. Den svarta är mycket hetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hehe. Ja, jag kan ju inte säga att den är "läcker", men som Tweak säger: Den är jävligt najs! Och.. jag gillar designen, på nåt sätt. Grymt bra ljud, jepp. Fick 9/10 i ljudkvalité av M3. Dessvärre så är originalhörlurarna inte mycket att hurra för. Måste verkligen skaffa nya. Och, nej. Den svarta är mycket hetare. Men mina hörlurar är helt okej, lite väl mycket bass bara. Ett par Koss, sånadär du hade testat ärrtvå, vad heter dom? Sparkplug var det ja! Dom isolerar skitbra, men för mycket bass.. Dom är prisvärda ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Men mina hörlurar är helt okej, lite väl mycket bass bara. Ett par Koss, sånadär du hade testat ärrtvå, vad heter dom? Sparkplug var det ja! Dom isolerar skitbra, men för mycket bass.. Dom är prisvärda ;D Sparkplug ja. Alldeles för mycket bas. Har inte den spelaren EQ? Dra ner basen i så fall, man får ont i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Men mina hörlurar är helt okej, lite väl mycket bass bara. Ett par Koss, sånadär du hade testat ärrtvå, vad heter dom? Sparkplug var det ja! Dom isolerar skitbra, men för mycket bass.. Dom är prisvärda ;D Faktiskt, jag har ett par sådana. Men jag tycker ljudet är lite "dovt" och "orent" på nåt sätt. Och den vita sladden matchar ju inte min svarta spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Sparkplug ja. Alldeles för mycket bas. Har inte den spelaren EQ? Dra ner basen i så fall, man får ont i huvet. Jo klart den har, och jo, klart jag har gjort det. Så det är faktiskt rätt bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Faktiskt, jag har ett par sådana. Men jag tycker ljudet är lite "dovt" och "orent" på nåt sätt. Och den vita sladden matchar ju inte min svarta spelare Har märkt det också tyvärr. Det är inte audiofillurar men dämpar ljud, det gör dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Har märkt det också tyvärr. Det är inte audiofillurar men dämpar ljud, det gör dom. Mjo, lite för bra, kanske. Blir alltid svinrädd när man lyssnar, och sen helt plötsligt så står någon precis bredvid en och försöker få kontakt med en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Som de flesta andra säger: nya nanon är ful. ..och när vi öndå är inne på det så kan jag säga att jag har införskaffat en Iriver e10, och är mer än nöjd! Den var väldigt läcker faktiskt. Edit: På Apples hemsida, på "Store" närmare bestämt finns den svarta Nanon bara om 8GB. Finns den inte som 2 eller 4GB också? Jag tror att 4GB räcker till mig. Ska köpa en när julen närmar sig tror jag, och det blir nog en svart om den finns i 4GB. - http://store.apple.com/Apple/WebObjects/sw...p;nclm=iPodnano Redigerad 17 september, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Har en gammal utsliten ipod mini som behöver bytas ut. de nya nanosarna ser bra ut,verkar inte lika kännsliga som de förra i plast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Den var väldigt läcker faktiskt. Edit: På Apples hemsida, på "Store" närmare bestämt finns den svarta Nanon bara om 8GB. Finns den inte som 2 eller 4GB också? Jag tror att 4GB räcker till mig. Ska köpa en när julen närmar sig tror jag, och det blir nog en svart om den finns i 4GB. Så här är det. 2GB = bara i silver. 4GB = blå, grön, rosa. 8GB = bara i svart. Har en gammal utsliten ipod mini som behöver bytas ut. de nya nanosarna ser bra ut,verkar inte lika kännsliga som de förra i plast. Vänta lite och se. Läs här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vänta lite och se. Läs här. Men det blir ju så om man får nåt på den.. Så är det ju med allt. Dagens telefoner klarar inte av att användas normalt utan att det blir något mindre skönhetsfel. Det får man ta om man inte vill betala en miljon för en produkt gjord i diamant som även det kan få mindre repor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Men det blir ju så om man får nåt på den.. Så är det ju med allt. Dagens telefoner klarar inte av att användas normalt utan att det blir något mindre skönhetsfel. Det får man ta om man inte vill betala en miljon för en produkt gjord i diamant som även det kan få mindre repor. Man löser problemet med ett skyddande skal för en hundring men det är ju fortfarande bra att tänka på. Kanske mindre repor men då är finishen mindre tålig för annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Så här är det. 2GB = bara i silver. 4GB = blå, grön, rosa. 8GB = bara i svart. Ok, det var som jag befarade. Tänkte att de inte hade börjat tillverka några svarta 4GB:s eller nåt. Men det kanske kommer. Eller kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ok, det var som jag befarade. Tänkte att de inte hade börjat tillverka några svarta 4GB:s eller nåt. Men det kanske kommer. Eller kanske inte. Tror inte det. Gissar på att det inte skiljer femhundra spänn mellan 2gb flashminne och 4gb flashminne, därför ville dom lägga till något mer i 4gb-versionen så att det är värt prisskillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jag har fått min ipod nano nu. det blev en grön, någon annan som har en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts