Jump to content

Nya iPods

R2D2
 Share

Recommended Posts

Hm. Och du tycker att nanon är ful :teehee:

Hehe. Ja, jag kan ju inte säga att den är "läcker", men som Tweak säger: Den är jävligt najs! Och.. jag gillar designen, på nåt sätt. :lol:

Grymt bra ljud, jepp. Fick 9/10 i ljudkvalité av M3. Dessvärre så är originalhörlurarna inte mycket att hurra för. Måste verkligen skaffa nya.

Och, nej. Den svarta är mycket hetare. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe. Ja, jag kan ju inte säga att den är "läcker", men som Tweak säger: Den är jävligt najs! Och.. jag gillar designen, på nåt sätt. :P

Grymt bra ljud, jepp. Fick 9/10 i ljudkvalité av M3. Dessvärre så är originalhörlurarna inte mycket att hurra för. Måste verkligen skaffa nya.

Och, nej. Den svarta är mycket hetare. :teehee:

Men mina hörlurar är helt okej, lite väl mycket bass bara. Ett par Koss, sånadär du hade testat ärrtvå, vad heter dom? Sparkplug var det ja! Dom isolerar skitbra, men för mycket bass.. Dom är prisvärda ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men mina hörlurar är helt okej, lite väl mycket bass bara. Ett par Koss, sånadär du hade testat ärrtvå, vad heter dom? Sparkplug var det ja! Dom isolerar skitbra, men för mycket bass.. Dom är prisvärda ;D

Sparkplug ja. Alldeles för mycket bas. Har inte den spelaren EQ? Dra ner basen i så fall, man får ont i huvet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt, jag har ett par sådana. Men jag tycker ljudet är lite "dovt" och "orent" på nåt sätt. Och den vita sladden matchar ju inte min svarta spelare :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som de flesta andra säger: nya nanon är ful.

..och när vi öndå är inne på det så kan jag säga att jag har införskaffat en Iriver e10, och är mer än nöjd! ;)

Den var väldigt läcker faktiskt. :blink:

Edit: På Apples hemsida, på "Store" närmare bestämt finns den svarta Nanon bara om 8GB. Finns den inte som 2 eller 4GB också? :)

Jag tror att 4GB räcker till mig. Ska köpa en när julen närmar sig tror jag, och det blir nog en svart om den finns i 4GB. ;)

-

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/sw...p;nclm=iPodnano

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var väldigt läcker faktiskt. -_-

Edit: På Apples hemsida, på "Store" närmare bestämt finns den svarta Nanon bara om 8GB. Finns den inte som 2 eller 4GB också? :o

Jag tror att 4GB räcker till mig. Ska köpa en när julen närmar sig tror jag, och det blir nog en svart om den finns i 4GB. -_-

Så här är det.

2GB = bara i silver.

4GB = blå, grön, rosa.

8GB = bara i svart.

Har en gammal utsliten ipod mini som behöver bytas ut.

de nya nanosarna ser bra ut,verkar inte lika kännsliga som de förra i plast.

Vänta lite och se. Läs här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det blir ju så om man får nåt på den.. Så är det ju med allt.

Dagens telefoner klarar inte av att användas normalt utan att det blir något mindre skönhetsfel. Det får man ta om man inte vill betala en miljon för en produkt gjord i diamant som även det kan få mindre repor.

Man löser problemet med ett skyddande skal för en hundring men det är ju fortfarande bra att tänka på. Kanske mindre repor men då är finishen mindre tålig för annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, det var som jag befarade. Tänkte att de inte hade börjat tillverka några svarta 4GB:s eller nåt.

Men det kanske kommer.

Eller kanske inte.

Tror inte det. Gissar på att det inte skiljer femhundra spänn mellan 2gb flashminne och 4gb flashminne, därför ville dom lägga till något mer i 4gb-versionen så att det är värt prisskillnaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor