Jump to content

ArchLord

Colan K
 Share

Recommended Posts

Only one can rule

Kopierad text @

Archlord är ett MMORPG i fantasyvärlden Chantra, där en spelare varje månad får rollen som Archlord och därmed blir den mäktigaste karaktären i spelet. Spelaren får tillgång till speciella krafter som kan användas mot eventuella fiender, och eftersom han eller hon har så stor makt ligger det även i händerna på en Archlord att forma spelvärlden till en viss del.

Utöver det lite speciella inslaget kommer det att finnas ett avancerat PvP-system med bland annat speciella slagfält för gillen.

Har kollat in filmer, ss, och läst endel om det. Verkar väldigt trevligt spel.

Håller själv på att laddar ner installern just nu ;)

Edit @ installerar B)

ArchLord

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Only one can rule

Kopierad text @

Archlord är ett MMORPG i fantasyvärlden Chantra, där en spelare varje månad får rollen som Archlord och därmed blir den mäktigaste karaktären i spelet. Spelaren får tillgång till speciella krafter som kan användas mot eventuella fiender, och eftersom han eller hon har så stor makt ligger det även i händerna på en Archlord att forma spelvärlden till en viss del.

Utöver det lite speciella inslaget kommer det att finnas ett avancerat PvP-system med bland annat speciella slagfält för gillen.

Har kollat in filmer, ss, och läst endel om det. Verkar väldigt trevligt spel.

Håller själv på att laddar ner installern just nu ;)

Edit @ installerar B)

ArchLord

Det är gratis, right?

Edit: varför fileplanet? man måste ju regga sig där..

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för systemkrav :rolleyes: ?

"System Requirements

Minimum system specs:

800Mhz Processor

256MB Ram

Geforce 3 equivalent or above.

Directx 9.0

4Gb of hard drive space

Recommended Specs:

1.4Ghz Processor

512MB Ram

Geforce 5700, Radeon 9600 or above.

Directx 9.0

4Gb of hard drive space"

Testade betan och var rätt tråkigt enligt mig men

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 7 months later...

Hur kan ni tycka att det e ett dåligt spel det är hur roligt som helst jag har en level 83 sorcerer och en level 72 berserker och jag har 48 mille som jag sparat varför tror ni att det tar 4166 år att bli Archlord det tog bara två månader att bli archlord (det finns 5 archlord guilder HadesFueur, UC, DH, ThePheoniX och Deathbringer

----------------------------------------

Dascorpion Lv 72 Berserker Gaiahon Guild : HeavensLight

TheNightBringer Lv 83 Sorcerer Gaiahon Guild : Ledare i ThePheoniX (Castle Guild med flying dragon mount)

Just det... ni såg vad jag skrev min gubbe har flying dragon mount... jag är archlord

Om ni behöver hjälp i spelet så har jag en level 16 gubbe som kan hjälpa er, men ej med pengar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan ni tycka att det e ett dåligt spel det är hur roligt som helst jag har en level 83 sorcerer och en level 72 berserker och jag har 48 mille som jag sparat varför tror ni att det tar 4166 år att bli Archlord det tog bara två månader att bli archlord (det finns 5 archlord guilder HadesFueur, UC, DH, ThePheoniX och Deathbringer

----------------------------------------

Dascorpion Lv 72 Berserker Gaiahon Guild : HeavensLight

TheNightBringer Lv 83 Sorcerer Gaiahon Guild : Ledare i ThePheoniX (Castle Guild med flying dragon mount)

Just det... ni såg vad jag skrev min gubbe har flying dragon mount... jag är archlord

Om ni behöver hjälp i spelet så har jag en level 16 gubbe som kan hjälpa er, men ej med pengar!

Din main eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor