Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Nej, jag poängterade inte att du stavade fel. Jag märkte inte ens att det var felstavat, har ju aldrig hört talas om spelet och än mindre spelat det Vad är ett bra resultat i spelet i förhållande till övriga forummedlemmar? Runt 2000 tror jag Det finns en tråd om blokkokopter. Sök så ser du mer exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Runt 2000 tror jag Det finns en tråd om blokkokopter. Sök så ser du mer exakt Okej, hittade ingen innan när jag sökte, men det var väl för att jag stavade fel. Näe, hittade inget när jag sökte nu heller, trots att jag stavade rätt. Redigerad 15 september, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=blokkokopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts