Jump to content

Vad skall läggas till i "Möt forumiten?"

Vice.
 Share

Vad skall läggas till i "Möt forumiten?"  

64 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi gör så här: I det andra inlägget där alla namnen på de som intervjuas står, läggs (överst) namnet på den forumit som för tillfället innehar forumrekordet på spelet.

Den som intervjuas har chansen då och aldrig mer att slå det befintliga rekordet.

Fotografiet (som är friviligt) läggs upp brevid avataren som man har på forumet och den tecknade bilden kommer som en fråga. Något liknande: "Rita en bild på dig själv"

Låter detta okej?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi gör så här: I det andra inlägget där alla namnen på de som intervjuas står, läggs (överst) namnet på den forumit som för tillfället innehar forumrekordet på spelet.

Den som intervjuas har chansen då och aldrig mer att slå det befintliga rekordet.

Fotografiet (som är friviligt) läggs upp brevid avataren som man har på forumet och den tecknade bilden kommer som en fråga. Något liknande: "Rita en bild på dig själv"

Låter detta okej?

Jo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter detta okej?

*bugar mig* åh, du allsmäktige :lol:

Det låter kanon det där :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig hört talas om Blokokopter, vad är det och vart hittar man det?

Det är ett spel. Finns länk till spelet två inlägg ovanför dig.

Jaha, du du poängterar att jag stavade fel. Tack, för detta oehört intressanta påpekande. *bugar och bockar*.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett spel. Finns länk till spelet två inlägg ovanför dig.

Jaha, du du poängterar att jag stavade fel. Tack, för detta oehört intressanta påpekande. *bugar och bockar*.

Nej, jag poängterade inte att du stavade fel. Jag märkte inte ens att det var felstavat, har ju aldrig hört talas om spelet och än mindre spelat det :wub:

Vad är ett bra resultat i spelet i förhållande till övriga forummedlemmar?

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor