VickeX Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Riktig Bild På Sig Själv. RBPSS FTW! (Och så ska jag bli intervjuad! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vote: Ritad bild på sig själv, det kan bli riktigt humoristiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Detn finns ju bara tre alternativ? Ska alla tre läggas in i intervjuerna menar du? Good thinking! Humorn börjar komma igång här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Får man fråga varför inte vi kan ha med alla 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Varför inte ha med en tankenöt som det var tal om förut? Blokkokopter tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Helt klart Blokkokopter. Jag är så äkligt grym på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Riktig bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Riktig bild, jovisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Vi gör så här: I det andra inlägget där alla namnen på de som intervjuas står, läggs (överst) namnet på den forumit som för tillfället innehar forumrekordet på spelet. Den som intervjuas har chansen då och aldrig mer att slå det befintliga rekordet. Fotografiet (som är friviligt) läggs upp brevid avataren som man har på forumet och den tecknade bilden kommer som en fråga. Något liknande: "Rita en bild på dig själv" Låter detta okej? Redigerad 13 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Okej, då lägger vi till en riktig bild brevid avataren samt en ritad bild som en fråga i intervjun och ger den som intervjuas att på plats spela en omgång av blockokopter. Låter det okej?! All heil Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 En riktig bild på sig själv skulle vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vi gör så här: I det andra inlägget där alla namnen på de som intervjuas står, läggs (överst) namnet på den forumit som för tillfället innehar forumrekordet på spelet. Den som intervjuas har chansen då och aldrig mer att slå det befintliga rekordet. Fotografiet (som är friviligt) läggs upp brevid avataren som man har på forumet och den tecknade bilden kommer som en fråga. Något liknande: "Rita en bild på dig själv" Låter detta okej? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vi gör så här: I det andra inlägget där alla namnen på de som intervjuas står, läggs (överst) namnet på den forumit som för tillfället innehar forumrekordet på spelet. Den som intervjuas har chansen då och aldrig mer att slå det befintliga rekordet. Fotografiet (som är friviligt) läggs upp brevid avataren som man har på forumet och den tecknade bilden kommer som en fråga. Något liknande: "Rita en bild på dig själv" Låter detta okej? *bugar mig* åh, du allsmäktige Det låter kanon det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 *bugar mig* åh, du allsmäktige Det låter kanon det där Åh, tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Vote Den här länken är bättre. Annars funkar inte highscore-grejen som den ska (vilket egentligen inte har betydelse för detta ändamål). =) Blokko Redigerad 14 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Bild på sig själv! Fick nå fel då jag skulle röst som löd: You have already voted inte this poll. Det har jag inte alls gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag har aldrig hört talas om Blokokopter, vad är det och vart hittar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Jag har aldrig hört talas om Blokokopter, vad är det och vart hittar man det? Det är ett spel. Finns länk till spelet två inlägg ovanför dig. Jaha, du du poängterar att jag stavade fel. Tack, för detta oehört intressanta påpekande. *bugar och bockar*. Redigerad 15 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Det är ett spel. Finns länk till spelet två inlägg ovanför dig. Jaha, du du poängterar att jag stavade fel. Tack, för detta oehört intressanta påpekande. *bugar och bockar*. Nej, jag poängterade inte att du stavade fel. Jag märkte inte ens att det var felstavat, har ju aldrig hört talas om spelet och än mindre spelat det Vad är ett bra resultat i spelet i förhållande till övriga forummedlemmar? Redigerad 15 september, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts