Cortez Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Nu är det dags för uppföljaren till F.E.A.R att visa upp sig. Hoppas på ett bättre spel än originalet. http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?...;threadid=70862 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Tror inte kommer bli bättre, hur många spel blir bättre än orginalet ? Händer inte så ofta. Fast sen vet jag absolut ingenting om fear men, 5 spänn att det inte blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag jag vill veta vad som hände när *SPOILER*NÄR FLICKAN KOM UPP I HELIKOPTERN*SPOILER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Hoppas det blir lika bra som orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Jag jag vill veta vad som hände när *SPOILER*NÄR FLICKAN KOM UPP I HELIKOPTERN*SPOILER* Kanske det vi får se nu i uppföljaren Håller tummarna och hoppas det blir bra Redigerad 12 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Näe usch. Det var skitläskigt att spela igenom F.E.A.R. Fast jag kanske har blivit modigare nu. Jefla snyggt spel är det iafl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Då borde du inte spela Prenumbra. One thing I can't believe is that there are people out there who think Resident Evil 4 is scary. Apparently they've never played games like Silent Hill, Fatal Frame, or Penumbra. Penumbra is not your standard survival horror game. It's all about puzzle solving since you don't actually get a gun. That's not to say there aren't monsters though. The game has some pretty kickin' graphics for a freeware game which certainly adds to the horror. Are you man or woman enough to play? Of course you are! http://frictionalgames.com/?q=penumbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Demot är släppt... http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15279 Tankar imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Klarade demot nyss på Extreme Difficulty. Yay. Sista rummet med fiender skrämde mig ordentligt faktiskt... blod överallt, perfekt musik för stämning, och massor med äckliga halvt osynliga monster som springer runt. Minigun var skoj. Tömde mina sista skott i det sista monstret. Hade bara granater kvar och hoppades på mer ammunition runt hörnet eller slutet. Fick tyvärr slutet. Redigerad 13 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Klarade demot nyss på Extreme Difficulty. Yay. Sista rummet med fiender skrämde mig ordentligt faktiskt... blod överallt, perfekt musik för stämning, och massor med äckliga halvt osynliga monster som springer runt. Minigun var skoj. Tömde mina sista skott i det sista monstret. Hade bara granater kvar och hoppades på mer ammunition runt hörnet eller slutet. Fick tyvärr slutet. Finns minigun Är det svårare än orginalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Tror inte kommer bli bättre, hur många spel blir bättre än orginalet ? Öhm, GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Öhm, GTA? [skämt]No wai Inget slår ju GETEAA 1! [/skämt] Redigerad 14 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Finns minigun Är det svårare än orginalet? Jepp, ska även finnas ett s.k laservapen i fulla versionen som inte finns inkluderad i demot. Finns en ny fiende också. Svårigheten är samma sak som förra spelet tror jag, men det blev lite svårare för mig på demot än F.E.A.R då jag körde originalet på enklare svårighet än Extreme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Öhm, GTA? Precis, inga spel slår sitt första spel och självklart GTA. GTA ÄGER ALLT!!! Menade första spelet när jag sa det, som ett spel blir skitbra så känns det inte som nästa spel "slår" det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vill inte dubbelposta på den andra topicen så jag säger det här istället eftersom det är Fear. Ingen som spelar Fear Combat :'( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 För dom som inte orkar spela demot själva, har jag spelat in en film och publicerat på YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 För dom som inte orkar spela demot själva, har jag spelat in en film och publicerat på YouTube. Du gör ju filmer om alla spel hur hinner du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Du gör ju filmer om alla spel hur hinner du ? Jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Jag har tråkigt. Okeej Ädit: Du får logga in på skype nån gång Redigerad 17 september, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tankade demot för några dagar sen, hade det ganska trevligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts