Jump to content

Oblivion Mods/ Plugins

Solidsnake
 Share

Recommended Posts

Här läger jag in en mod så man ser bättre under vattnet kanske lägger in flera imorron hur man installerar så gör du så här

Exempel:

Lägg in Pluginet/Modet i C:\Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data o när du startar spelet sjävla menyn som kommer upp där du har o välja mellan är

Play

Data Files

Options

Elderscrolls.com

Technical Support

Uninstall

Du väljer Data Files i menyn sen krysar du i moden/Pluginet som du har laggt in sen trycker du på Ok..

OPS tänk på att alla plugins/Mods som laddas ner till spelet ska läggas in i C:\Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data o sen gör du samma sak om du ej förstår så har du Readme filen som följer med...

PS.. om ni behöver hjälp eller mods/plugins till Oblivion adda mig på msn Wolf_502@hotmail.com ha det gött ska ta o sova nu så jag blir av med min för kylning herrå killar ;)

Redigerad av Darkwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här ligger jag ut lite mera Mods/Plugins här var alla mods jag hadde nu för till fället

men kom ihåg att du ska göra precis samma sak som du gjorde med att man ser bättre under vattnet du finner hur du gör i Readme eller den förra inlägget jag la in lycka till

Pets of Chorrol gör så att du kan köpa hus djur

o den där andra saken kom jag ej ihåg vad den gjorde men det står i readme filen

Redigerad av Darkwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här ligger jag ut lite mera Mods/Plugins här var alla mods jag hadde nu för till fället

men kom ihåg att du ska göra precis samma sak som du gjorde med att man ser bättre under vattnet du finner hur du gör i Readme eller den förra inlägget jag la in lycka till

Pets of Chorrol gör så att du kan köpa hus djur

o den där andra saken kom jag ej ihåg vad den gjorde men det står i readme filen

Du kan instället länka till alla bra moddar du hittar :lol:

Själv använder jag alla bra moddar jag har hittat hittills :lol:

och använd Edit-funktionen.

BTW, råder dig att pröva den här modden OOO v1.3 http://jorgeoscuro.googlepages.com/oscuro&...erloaddownloads

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...