Solidsnake Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hej jag undrar vart man kan hitta bra mods till Oblivion har googlat men dom flesta modarna jag öppnar o kollar så är det till morrowind nån som har bra sidor till mods eller plugins? skicka så fall till mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hej jag undrar vart man kan hitta bra mods till Oblivion har googlat men dom flesta modarna jag öppnar o kollar så är det till morrowind nån som har bra sidor till mods eller plugins? skicka så fall till mig Moddingforumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Moddingforumet? Sen när har vi ett moddnings forum till Oblivion? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Sen när har vi ett moddnings forum till Oblivion? Nej men är det bara GTA modding där eller? Har typ aldrig varit inne där Men förlåt så hemskt mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 http://planetelderscrolls.gamespy.com/ www.tessource.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 www.tessource.com Hittade inga mods där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Hittade inga mods där Men försök förfan http://www.tessource.net/files/index.php Redigerad 12 september, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag kollade ett bra tag men hittade bara massa fakta å sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag kollade ett bra tag men hittade bara massa fakta å sånt Files på sidan om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Här läger jag in en mod så man ser bättre under vattnet kanske lägger in flera imorron hur man installerar så gör du så här Exempel: Lägg in Pluginet/Modet i C:\Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data o när du startar spelet sjävla menyn som kommer upp där du har o välja mellan är Play Data Files Options Elderscrolls.com Technical Support Uninstall Du väljer Data Files i menyn sen krysar du i moden/Pluginet som du har laggt in sen trycker du på Ok.. OPS tänk på att alla plugins/Mods som laddas ner till spelet ska läggas in i C:\Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data o sen gör du samma sak om du ej förstår så har du Readme filen som följer med... PS.. om ni behöver hjälp eller mods/plugins till Oblivion adda mig på msn Wolf_502@hotmail.com ha det gött ska ta o sova nu så jag blir av med min för kylning herrå killar Redigerad 12 september, 2006 av Darkwolf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Här ligger jag ut lite mera Mods/Plugins här var alla mods jag hadde nu för till fället men kom ihåg att du ska göra precis samma sak som du gjorde med att man ser bättre under vattnet du finner hur du gör i Readme eller den förra inlägget jag la in lycka till Pets of Chorrol gör så att du kan köpa hus djur o den där andra saken kom jag ej ihåg vad den gjorde men det står i readme filen Redigerad 13 september, 2006 av Darkwolf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Här ligger jag ut lite mera Mods/Plugins här var alla mods jag hadde nu för till fället men kom ihåg att du ska göra precis samma sak som du gjorde med att man ser bättre under vattnet du finner hur du gör i Readme eller den förra inlägget jag la in lycka till Pets of Chorrol gör så att du kan köpa hus djur o den där andra saken kom jag ej ihåg vad den gjorde men det står i readme filen Du kan instället länka till alla bra moddar du hittar Själv använder jag alla bra moddar jag har hittat hittills och använd Edit-funktionen. BTW, råder dig att pröva den här modden OOO v1.3 http://jorgeoscuro.googlepages.com/oscuro&...erloaddownloads Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Du kan instället länka till alla bra moddar du hittar Själv använder jag alla bra moddar jag har hittat hittills och använd Edit-funktionen. BTW, råder dig att pröva den här modden OOO v1.3 http://jorgeoscuro.googlepages.com/oscuro&...erloaddownloads Vad är det för mod? o tack för tipset Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Vad är det för mod? o tack för tipset Det är en mod som ändrar spelet ganska mycket, nya grejjer och shit. Följer med en trailer om du tankar den Oscuro's Oblivion Overhaul 1.3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Det är en mod som ändrar spelet ganska mycket, nya grejjer och shit. Följer med en trailer om du tankar den Oscuro's Oblivion Overhaul 1.3 Ok jag började ladda på den igår var ju över en timme med ner laddningen så det tog drygt runt en timme o ladda den så jag avbröt den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Hej jag behöver hjälp me den mod hur man stänger alla oblivion gates för det cpar sej med allt möjligt o dånt går knappt beskriva det så jag tänke om ni visst evad den hete hur man stänger Oblivion Gate o jag har googlat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Varför inte Oblivion tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Varför inte Oblivion tråden? Nä, den skiter vi i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Vilka vi? Det är ju bara MörkVarg och Jag SkrattarUtHögt som snackar i den här tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Vilka vi? Det är ju bara MörkVarg och Jag SkrattarUtHögt som snackar i den här tråden Då skiter vi i den här tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts