Jump to content

Kines rånad mitt i Göteborg

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Allvarligt talat, har jag måna kompisar från ett annat land, dock inte såna som gör brott. Har inget emot dom! Som inte gör brott alltså.

Om någon av dina "kompisar från ett annat land" skulle begå ett brott skulle du alltså inte vilja ha kvar honom/henne i Sverige?

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm, han har ingen rätt att vara här då.

Jag kan se det framför mig hur din utländska kompis släpas iväg av två muskulösa bodybuilders.

"Snälla SiXxe, hjälp, jag är ju din vän, de kommer slå ihjäl mig när jag kommer tillbaka, det är krig i mitt land, chansen är stor att jag dör, hjälp mig snälla :'( "

"Stick, du har snattat din jävel"

Fan vad stavfel, jag lovar, nu går jag och lägger mig >.<

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till Sixxe: Du borde aldrig mer säga detta högt(om invandrare) för då får du mer problem än du annar.

Till er andra forumiter: Tackar er för att ni stog på vår(invandrare,2 generations invandrare) sida mot Sixxe.

Själv är det ganska konstigt, sedan alla i min klass(svenskarna) klassar mig som invandrare och har mycket skit att säga om mig.

Så TACK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej och hopp allihopa ;) Nu tänker jag inte skriva mer i forumet på länge! Och om alla som är invandrar älskare säger jag bara fuck off till. Har inget emot invandrare som är snälla och följer lagarna men resten, HEJ DÅ. Så pusshej allihopa, kommer komma tillbaka en dag och tracka alla igen haha!

Cooling B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I verkliga livet?

Haha. Jag skulle gladeligen vilja se lilla SnixX-snaXx kaska mot några invandrare IRL. ;)

Meh, nä.., jag mena, chansen att få skit IRL för nått man har sagt på ett forum e ju ytterst liten.

Förutom om dom känner honom förståss...

Redigerad av SolidX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, nä.., jag mena, chansen att få skit IRL för nått man har sagt på ett forum e ju ytterst liten.

Förutom om dom känner honom förståss...

men om han yttrar sig om det högt IRL? Går på gatan och snackar med sina kompisar om invandrare och säger hur mycket han tycker dom ska skickas ut, sen så hör någon det eller ryktet sprids vidare. Så börjar alla hata honom och kalla honom för rasist och vill olja honom med tjära och doppa honom i en tunna med fjädrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men om han yttrar sig om det högt IRL? Går på gatan och snackar med sina kompisar om invandrare och säger hur mycket han tycker dom ska skickas ut, sen så hör någon det eller ryktet sprids vidare. Så börjar alla hata honom och kalla honom för rasist och vill olja honom med tjära och doppa honom i en tunna med fjädrar.

Alla mina kompisar är rasister typ.

Vill du ha kvar din cykel? Rösta på SverigeDemokraterna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sagt innan att jag känner sånna som är äldre haha lol.

Oh nej, jag blev knäckt.

Tonåriga rasister (de flesta iaf) är så omedvetna om 'invandrar debatten' eller vad jag nu ska kalla det för.

För övrigt så är jag en invandrare. Hatar du mig nudå?

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...