Jump to content

Kines rånad mitt i Göteborg

JMC
 Share

Recommended Posts

Och varför i helvete skulle inte jag skickas tillbaka ?

Bara för att jag ser likadan ut som dig ?

Så bara för att man har en annan hudfärg så ska man få hårdare straff, intressant.

"Hädanefter så bestäms straffen efter hur mörk hud man har"

*Dagen efter slutar varenda jävel att sola och bestämmer sig för att bli svartrockare med vitt puder i ansiktet (No offence)*

Du har bott i sverige hela ditt liv. Alltså jag tycker bara att invandrarna ska vara glada att dom har fått komma in. Så slutpostat för mig i denna topic, PM:a mig om ni vill snacka mer. Hej då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Du har bott i sverige hela ditt liv. Alltså jag tycker bara att invandrarna ska vara glada att dom har fått komma in. Så slutpostat för mig i denna topic, PM:a mig om ni vill snacka mer. Hej då

En sista post bara.

Så de ska vara tacksamma för att de fått komma in, genom att :

Följa lagen mer än vad "vi" gör ?

Straffas hårdare än vad "vi" gör ?

Skickas hem om de gör något fel ?

Då skulle jag hellre fly till Tyskland, eller är det Danmark som tar in mycket mer invandrare nu ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt talat, har jag måna kompisar från ett annat land, dock inte såna som gör brott. Har inget emot dom! Som inte gör brott alltså.

Så varför ditt snack om att alla invandrare begår brott?

*edit*

Fint sätt att ge upp sixxe. Du kanske kom på själv att du inte hade något vettigt att säga?

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Polisen kommer.. Vet inte vad Mr- Magic snackar om. dom hade ju honom hur som helst.

Nu har detta inget med ämnet att göra men din sign är lite för hög.

Här är ett PM jag fick från SiXxe i alla fall:

Jag sa att jag hade fått mycket av infon ifrån SD:s hemsida. Kanske ljuger dom, men jag bryr mig inte. Försvarade min åsikt hela tiden iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har skrivit mycket fint till mig också B)

Nu är det inte alla invandrare som han hatar, bara de som gör brott ^_^ .

Men det var ju alla utlänningar som stog för brottet, det måste ju vara nästan alla utlänningar vi har, hur tänker han ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej och hopp allihopa ^_^ Nu tänker jag inte skriva mer i forumet på länge! Och om alla som är invandrar älskare säger jag bara fuck off till. Har inget emot invandrare som är snälla och följer lagarna men resten, HEJ DÅ. Så pusshej allihopa, kommer komma tillbaka en dag och tracka alla igen haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej och hopp allihopa ^_^ Nu tänker jag inte skriva mer i forumet på länge! Och om alla som är invandrar älskare säger jag bara fuck off till. Har inget emot invandrare som är snälla och följer lagarna men resten, HEJ DÅ. Så pusshej allihopa, kommer komma tillbaka en dag och tracka alla igen haha!

Fyfan vad barnsligt, jag hade i och för sig inte mycket mer att förvänta mig av dig. Men det där tar hem alla priser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idol-Anna citat ftw ^_^

Jo tack, lämna nu ett tag helst så lång tid så du glömmer adressen, så vi andra sajtare kan få fortsätta leva i harmoni i våran GTAsajtenstad utan småungar med förvrängda åsyner på saker och ting.

Eeeh, ja skojjade. Kommer vara här på forumet länge till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade bara på första minuten... varför hjälper ingen honom? Alla bara står 1 m ifrån och tittar.

Så är Sverige idag. Det spelar ingen roll om någon ger sig på en annan, de flesta bryr sig inte och låtsas som att inget händer. Patetiskt och så jävla fegt.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...