SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Och varför i helvete skulle inte jag skickas tillbaka ? Bara för att jag ser likadan ut som dig ? Så bara för att man har en annan hudfärg så ska man få hårdare straff, intressant. "Hädanefter så bestäms straffen efter hur mörk hud man har" *Dagen efter slutar varenda jävel att sola och bestämmer sig för att bli svartrockare med vitt puder i ansiktet (No offence)* Du har bott i sverige hela ditt liv. Alltså jag tycker bara att invandrarna ska vara glada att dom har fått komma in. Så slutpostat för mig i denna topic, PM:a mig om ni vill snacka mer. Hej då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Du har bott i sverige hela ditt liv. Alltså jag tycker bara att invandrarna ska vara glada att dom har fått komma in. Så slutpostat för mig i denna topic, PM:a mig om ni vill snacka mer. Hej då Hej då Synd att JMC's topic skulle bli så hatisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Du har bott i sverige hela ditt liv. Alltså jag tycker bara att invandrarna ska vara glada att dom har fått komma in. Så slutpostat för mig i denna topic, PM:a mig om ni vill snacka mer. Hej då En sista post bara. Så de ska vara tacksamma för att de fått komma in, genom att : Följa lagen mer än vad "vi" gör ? Straffas hårdare än vad "vi" gör ? Skickas hem om de gör något fel ? Då skulle jag hellre fly till Tyskland, eller är det Danmark som tar in mycket mer invandrare nu ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Allvarligt talat, har jag måna kompisar från ett annat land, dock inte såna som gör brott. Har inget emot dom! Som inte gör brott alltså. Så varför ditt snack om att alla invandrare begår brott? *edit* Fint sätt att ge upp sixxe. Du kanske kom på själv att du inte hade något vettigt att säga? Redigerad 12 september, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Typiskt sverige, 28 personer står och bara glor ingen reagerar, jävla fjantar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Låter dom graben gå sen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Låter dom graben gå sen? Polisen kommer.. Vet inte vad Mr- Magic snackar om. dom hade ju honom hur som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Polisen kommer.. Vet inte vad Mr- Magic snackar om. dom hade ju honom hur som helst. Nu har detta inget med ämnet att göra men din sign är lite för hög. Här är ett PM jag fick från SiXxe i alla fall: Jag sa att jag hade fått mycket av infon ifrån SD:s hemsida. Kanske ljuger dom, men jag bryr mig inte. Försvarade min åsikt hela tiden iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Nu har detta inget med ämnet att göra men din sign är lite för hög. Här är ett PM jag fick från SiXxe i alla fall: Jag trodde faktiskt det, tänkte fråga i The one and only.. Vet nämligen inte hur man kollar sånt.. Aja, tack då på pm:et Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Han har skrivit mycket fint till mig också Nu är det inte alla invandrare som han hatar, bara de som gör brott . Men det var ju alla utlänningar som stog för brottet, det måste ju vara nästan alla utlänningar vi har, hur tänker han ? Redigerad 12 september, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Hej och hopp allihopa Nu tänker jag inte skriva mer i forumet på länge! Och om alla som är invandrar älskare säger jag bara fuck off till. Har inget emot invandrare som är snälla och följer lagarna men resten, HEJ DÅ. Så pusshej allihopa, kommer komma tillbaka en dag och tracka alla igen haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Hej och hopp allihopa Nu tänker jag inte skriva mer i forumet på länge! Och om alla som är invandrar älskare säger jag bara fuck off till. Har inget emot invandrare som är snälla och följer lagarna men resten, HEJ DÅ. Så pusshej allihopa, kommer komma tillbaka en dag och tracka alla igen haha! Fyfan vad barnsligt, jag hade i och för sig inte mycket mer att förvänta mig av dig. Men det där tar hem alla priser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Hej och hopp allihopa Nu tänker jag inte skriva mer i forumet på länge! Och om alla som är invandrar älskare säger jag bara fuck off till. Har inget emot invandrare som är snälla och följer lagarna men resten, HEJ DÅ. Så pusshej allihopa, kommer komma tillbaka en dag och tracka alla igen haha! Skönt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 kommer komma tillbaka Idol-Anna citat ftw Jo tack, lämna nu ett tag helst så lång tid så du glömmer adressen, så vi andra sajtare kan få fortsätta leva i harmoni i våran GTAsajtenstad utan småungar med förvrängda åsyner på saker och ting. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Orgy :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Idol-Anna citat ftw Jo tack, lämna nu ett tag helst så lång tid så du glömmer adressen, så vi andra sajtare kan få fortsätta leva i harmoni i våran GTAsajtenstad utan småungar med förvrängda åsyner på saker och ting. Eeeh, ja skojjade. Kommer vara här på forumet länge till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Nu när vi ändå håller på vad är gränsen mellan hets mot folkgrupp och yttrandefrihet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Jag kollade bara på första minuten... varför hjälper ingen honom? Alla bara står 1 m ifrån och tittar. Så är Sverige idag. Det spelar ingen roll om någon ger sig på en annan, de flesta bryr sig inte och låtsas som att inget händer. Patetiskt och så jävla fegt. Redigerad 12 september, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Så är Sverige idag. Det spelar ingen roll om någon ger sig på en annan, de flesta bryr sig inte och låtsas som att inget händer. Patetiskt och så jävla fegt. Inte i skolan, då står folk omkring och troligen hejar, fast senare är det så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad ska dem göra då. Några killar håller ju redan fast honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts