Maimstream Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) I vilken farlig situation? Ett gäng blattar som ska döda mig eller? Tss haha, dom kan ju försöka! Finns nog många av mina kompisar som skulle hjälpa mig där Oja, dom dödar dig! Uschligt, dom komer och dödar dig! Neej! Du måste få tag i dina rassevänner med likadana åsikter som dig utan anledning. Jag förstår dig, mina föräldrar slog mig också med en invandrare när jag var liten. Edit. Holabalolabananasinpyjamas! Ny sida Heuha! Redigerad 12 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) I vilken farlig situation? Ett gäng blattar som ska döda mig eller? Tss haha, dom kan ju försöka! Finns nog många av mina kompisar som skulle hjälpa mig där Det är inte BARA utlänningar som gör allt dumt släpp den där jävla tanken du har, du beter dig som om du blivit järntvättad av en utlänningshatare. Det kan likagärna vara tre svenskar som känner för att spänna på dig tills du tjuter på grund av att du har såna idiotiska åsikter, kolla bara på oss på sajten, vi blir arga på dig, så varför skulle ingen annan svensk utlänningsgillare kunna få för sig att klippa till dig ? Jag förstår dig, mina föräldrar slog mig också med en invandrare när jag var liten. Haha Redigerad 12 september, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag menar, till och med jag har brutit mot lagarna, jag är svensk. Du är ju halvfinne!11! Det är såna som NI som kommer till Sverige, våldtar våra kvinnor, mördar våra släktingar och utför resten av all brottslighet i SVerige med, för den delen!! Stick härifrån för fan!1! I vilken farlig situation? Ett gäng blattar som ska döda mig eller? Tss haha, dom kan ju försöka! Finns nog många av mina kompisar som skulle hjälpa mig där Jag tror inte du har några kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Det är inte BARA utlänningar som gör allt dumt släpp den där jävla tanken du har, du beter dig som om du blivit järntvättad av en utlänningshatare. Det kan likagärna vara tre svenskar som känner för att spänna på dig tills du tjuter på grund av att du har såna idiotiska åsikter, kolla bara på oss på sajten, vi blir arga på dig, så varför skulle ingen annan svensk utlänningsgillare kunna få för sig att klippa till dig ? Haha Varför? Det är inte så att jag går runt på stan och skriker Sig Heil om du trodde de, nej så dum är jag inte. Och så har jag rätt många kompisar, både i min ålder och äldre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Du är ju halvfinne!11! Det är såna som NI som kommer till Sverige, våldtar våra kvinnor, mördar våra släktingar och utför resten av all brottslighet i SVerige med, för den delen!! Stick härifrån för fan!1! Wtf, hur du veta ? Well, jag och pappa är födda i Sverige, men vill ni kalla mig halvfinne så är det ok för mig Varför? Det är inte så att jag går runt på stan och skriker Sig Heil om du trodde de, nej så dum är jag inte. Och så har jag rätt många kompisar, både i min ålder och äldre Neeej guuud så heeeftig du ääär !111ettett Har du verkligen många kompisar som är i din ålder OCH ÄLDRE . Nej men seriöst, kommer det utlänningar och svenskar som känner för att spänna på dig, så kommer de förmodligen ganska många, då åker både du och dina kompisar på däng om jag har tur. Dessutom, du känner såna som är äldre, vad gör du om det kommer såna som är äldre än dina "kompisar" då ? Redigerad 12 september, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Till Sixxe: Asså man du tillhör inte hemma här :@ du säger bara en massa skit som säkert ingen vill höra "invandrarna ska fälja reglerna mer än svenskar" "man kommer till puberteten när man är 14 år" "din jävla farsa" om du inte bryr dig om våra åsikter, vem fan ska bry sig om dina? Hoppa ut från balkongen och säga "im outta here" förlåt att ja e lite sur men sånt händer vill att nån ska låsa tråden eller ska du sluta hålla på Sixxe Redigerad 12 september, 2006 av Tangelito Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Wtf, hur du veta ? Well, jag och pappa är födda i Sverige, men vill ni kalla mig halvfinne så är det ok för mig Man kan kalla mig halvt norsk, eller nja knappt min mormor är född i norge med flyttade hit tidigt. Norden är det inga problem med! Till Sixxe: Asså man du tillhör inte hemma här :@ du säger bara en massa skit som säkert ingen vill höra "invandrarna ska fälja reglerna mer än svenskar" "man kommer till puberteten när man är 14 år" "din jävla farsa" om du inte bryr dig om våra åsikter, vem fan ska bry sig om dina? Hoppa ut från balkongen och säga "im outta here" förlåt att ja e lite sur men sånt händer vill att nån ska låsa tråden eller ska du sluta hålla på Sixxe Brukar man inte komma in i puberteten när man är 14 eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Har jag ett helvete? Eeeh nej, kommer antagligen inte få det heller. Ser att du skaffar fler och fler anhängare. suck på dig. Håll dig till trådens ämne, annars bannar jag dig igen. Och blockar dina posträttigheter, då när du är hybernatad INTE SKA SKICKA 2 PM'S OM DAGEN DÅ DU BER OM ATT JAG SKA TA BORT DIN HYBERNATE! >__________________________< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Man kan kalla mig halvt norsk, eller nja knappt min mormor är född i norge med flyttade hit tidigt. Norden är det inga problem med! Brukar man inte komma in i puberteten när man är 14 eller? Så det är bara såna som inte ser ut som vi svenskar och oss från norden du inte gillar ? Så om jag gick runt och misshandlade folk, våldtog flickor hit och dit, så skulle inte du tycka att jag ska skickas tillbaka ? Eller, skickas tillbaka vart då föresten ? ^^ Redigerad 12 september, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Ser att du skaffar fler och fler anhängare. suck på dig. Håll dig till trådens ämne, annars bannar jag dig igen. Och blockar dina posträttigheter, då när du är hybernatad INTE SKA SKICKA 2 PM'S OM DAGEN DÅ DU BER OM ATT JAG SKA TA BORT DIN HYBERNATE! >__________________________< Förlåt då Stellan, bäst du låser tråden. Redigerad 12 september, 2006 av SiXxe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Wtf, hur du veta ? Well, jag och pappa är födda i Sverige, men vill ni kalla mig halvfinne så är det ok för mig Neeej guuud så heeeftig du ääär !111ettett Har du verkligen många kompisar som är i din ålder OCH ÄLDRE . Nej men seriöst, kommer det utlänningar och svenskar som känner för att spänna på dig, så kommer de förmodligen ganska många, då åker både du och dina kompisar på däng om jag har tur. Dessutom, du känner såna som är äldre, vad gör du om det kommer såna som är äldre än dina "kompisar" då ? Stick härifrån, bara! Jak er kompiZ med Sixxe. Du är bara en kriminell blatte i minma ögon. Stick, sa jag. Stick! --- Och till sixxe: JAG ÄR IRONISK HÄR. ADDA MIG INTE PÅ MSN! JAG DELAR INTE DINA ÅSIKTER!! (råkar veta att du har svårt att förståa ironiska inlägg) Redigerad 12 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Stick härifrån, bara! Jak er kompiZ med Sixxe. Du är bara en kriminell blatte i minma ögon. Stick, sa jag. Stick! --- Och till sixxe: JAG ÄR IRONISK HÄR. ADDA MIG INTE PÅ MSN! JAG DELAR INTE DINA ÅSIKTER!! Ok, ok, jag åker väl tillbaka till mina rötter då :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Lås tråden, varför måste alla börja bråka efter att en tråd har startats hela tiden? Hela tiden måste det vara så, fyfan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Så det är bara såna som inte ser ut som vi svenskar och oss från norden du inte gillar ? Så om jag gick runt och misshandlade folk, våldtog flickor hit och dit, så skulle inte du tycka att jag ska skickas tillbaka ? Eller, skickas tillbaka vart då föresten ? ^^ Isf skulle du bara sitta i fängelse i jäääävligt många år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) SiXxe är dum i huvudet, punkt slut. Vill dock tillägga lite saker nu när jag har överflödig tid då jag ÄNTLIGEN blev klar med mitt nya forum till Beffo Community. Så. Vet inte riktigt var jag ska börja, men det löser sig. Att säga att alla invandrare rånar, dödar, slaktar, spränger plan, äter gräs och allt vad ni nu hittar på är bara en dålig bortförklaring för att slippa säga: "Jag dyrkade hitler". Ni som påstår att alla invandrare gör brott är ju bara en bunt ärtpåsar som egentligen inte vågar säga rakt ut att ni har något emot ett helt folkslag. Jag vet inte i vilken tomtestrumpa du är uppväxt i SixXe men en sak är säker och det är att du egentligen inte har någon sympati och medlidande för andra människor mer än de i din närhet och de du växt upp med. Har sett och hört allt för många rasister i Sverige som påtaliga gånger poängterar vilket pack invandrare är, ALLA invandrare. För att inte dölja verkligheten så kan jag säga att invandrare är överrepresenterade i just brott, men det har även sina grunder. Det beror på att staten/socialdemokraterna med stödpartier gjorde helt fel från början. Att sätta invandrare på ett ställe och svenskfödda på ett annat samt att utesluta invandrare helt från arbetsmarknaden resulterar i det vi ser idag. En segregering. Det är bara i Sverige som du skulle få leva vidare, i många andra länder hade du inte levt länge med de där snevridna åsikterna - sixxe! Inte för att jag tror att DU sixXe bryr dig om mitt inlägg, men jag kände ändå att jag var tvungen att tillföra denna "debatt" något. Skulle faktiskt önska att The_dude kom tillbaka och skrev av sig lite, han är bra på denna fråga. Men jag förstår att han lämnade, en galen höger(jag) och massa främlingsfientlighet - vad mer kan en vänster be om? Redigerad 12 september, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Alltzåå?! SnaXx-ponken? VARFÖR hatar du invandrare så otroligt hemskt mycket? Det har jag aldrig varit med om att du berättat i klartext. SlewME, smygreklam is teh shiet Redigerad 12 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Och så har jag rätt många kompisar, både i min ålder och äldre 5-åringar brukar vara ganska lättflörtade du vet. Eftersom jag inte förväntar mig några vettiga svar av dig ska jag inte heller skriva vettigt till dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) SiXxe är dum i huvudet, punkt slut. Vill dock tillägga lite saker nu när jag har överflödig tid då jag ÄNTLIGEN blev klar med mitt nya forum till Beffo Community. Så. Vet inte riktigt var jag ska börja, men det löser sig. Att säga att alla invandrare rånar, dödar, slaktar, spränger plan, äter gräs och allt vad ni nu hittar på är bara en dålig bortförklaring för att slippa säga: "Jag dyrkade hitler". Ni som påstår att alla invandrare gör brott är ju bara en bunt ärtpåsar som egentligen inte vågar säga rakt ut att ni har något emot ett helt folkslag. Jag vet inte i vilken tomtestrumpa du är uppväxt i SixXe men en sak är säker och det är att du egentligen inte har någon sympati och medlidande för andra människor mer än de i din närhet och de du växt upp med. Har sett och hört allt för många rasister i Sverige som påtaliga gånger poängterar vilket pack invandrare är, ALLA invandrare. För att inte dölja verkligheten så kan jag säga att invandrare är överrepresenterade i just brott, men det har även sina grunder. Det beror på att staten/socialdemokraterna med stödpartier gjorde helt fel från början. Att sätta invandrare på ett ställe och svenskfödda på ett annat samt att utesluta invandrare helt från arbetsmarknaden resulterar i det vi ser idag. En segregering. Det är bara i Sverige som du skulle få leva vidare, i många andra lände hade du inte levt länge med de där snevridna åsikterna - sixxe! Inte för att jag tror att DU sixXe bryr dig om mig inlägg, men jag kände ändå att jag var tvungen att tillföra denna "debatt" något. Skulle faktiskt önska att The_dude kom tillbaka och skrev av sig lite, han är bra på denna fråga. Men jag förstår att han lämnade, en galen höger(jag) och massa främlingsfientlighet - vad mer kan en vänster be om? Allvarligt talat, har jag måna kompisar från ett annat land, dock inte såna som gör brott. Har inget emot dom! Som inte gör brott alltså. Redigerad 12 september, 2006 av SiXxe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Isf skulle du bara sitta i fängelse i jäääävligt många år. Och varför i helvete skulle inte jag skickas tillbaka ? Bara för att jag ser likadan ut som dig ? Så bara för att man har en annan hudfärg så ska man få hårdare straff, intressant. "Hädanefter så bestäms straffen efter hur mörk hud man har" *Dagen efter slutar varenda jävel att sola och bestämmer sig för att bli svartrockare med vitt puder i ansiktet (No offence)* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 SiXxe är dum i huvudet, punkt slut. Vill dock tillägga lite saker nu när jag har överflödig tid då jag ÄNTLIGEN blev klar med mitt nya forum till Beffo Community. Så. Vet inte riktigt var jag ska börja, men det löser sig. Att säga att alla invandrare rånar, dödar, slaktar, spränger plan, äter gräs och allt vad ni nu hittar på är bara en dålig bortförklaring för att slippa säga: "Jag dyrkade hitler". Ni som påstår att alla invandrare gör brott är ju bara en bunt ärtpåsar som egentligen inte vågar säga rakt ut att ni har något emot ett helt folkslag. Jag vet inte i vilken tomtestrumpa du är uppväxt i SixXe men en sak är säker och det är att du egentligen inte har någon sympati och medlidande för andra människor mer än de i din närhet och de du växt upp med. Har sett och hört allt för många rasister i Sverige som påtaliga gånger poängterar vilket pack invandrare är, ALLA invandrare. För att inte dölja verkligheten så kan jag säga att invandrare är överrepresenterade i just brott, men det har även sina grunder. Det beror på att staten/socialdemokraterna med stödpartier gjorde helt fel från början. Att sätta invandrare på ett ställe och svenskfödda på ett annat samt att utesluta invandrare helt från arbetsmarknaden resulterar i det vi ser idag. En segregering. Inte för att jag tror att DU sixXe bryr dig om mig inlägg, men jag kände ändå att jag var tvungen att tillföra denna "debatt" något. Skulle faktiskt önska att The_dude kom tillbaka och skrev av sig lite, han är bra på denna fråga. Men jag förstår att han lämnade, en galen höger(jag) och massa främlingsfientlighet - vad mer kan en vänster be om? Haha den galna högern står nog darkjak och Moongooose för mer än du, du är lite mer av en "ny" moderat Just det du säger, den totala bristen på empati och medlidande hos SixXe är rätt förvånansvärt, helt sjukt faktiskt. Jag vet ju att han i sitt vanliga liv är en helt vanlig svensk 14-åring och så går han runt och tycker så här störda och hemska saker.. Fyfan alltså. Stellhell: Vi kan få bort honom nu på direkten, leta upp valfritt inlägg så kommer du hitta hets mot folkgrupp, det borde väl räcka för en ban? Annars kan du banna honom för "saker som bara postas för att förstöra", hela han förstör ju bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts