Jump to content

Kines rånad mitt i Göteborg

JMC
 Share

Recommended Posts

räcker med att följa den eller ska du hitta på nya lagar åt dom? :shifty: .

Har aldrig sagt att jag tänker göra det heller.

Fan snackar du om? tacksamma? Ja kanske de men det betyder inte att vi ska stå och hämta mat till dig vid varje lunch. Eller göra dina jävla läxor.

Tack för att vi fick komma in i landet men det var väl inte ditt beslut att vi fick komma in.

Nej hade jag haft makten hade dom inte kommit in.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Nej du förstår mig fel där, jag ställde dig en fråga, jag sa inte att du hade gjort något, men verkar ju nästan så eftersom du säger att dom ska följa lagarna MER än oss, det finns lagar i lagboken, hur ska man kunna följa dom lagarna MER än det som står?

Läs på lite i ämnet Sverige Demokraterna bla. dom jobbar emot brottsligheten, men i princip alla som sitter i olika styrelser för dom här i Sverige är bland de som begått mest brott i Sverige, och dom är precis som du, påstår att det är invandrarna som begår mest brott, men det är skitsnack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu låter inte mig min dator quota ditt inlägg SixXe (stavade säkert fel men "vem bryr sig haha"), varken i IE eller FF men det kanske är ett tecken på hur korkad du är. Vadå bara invandrare som begår brott? Hur trångsynt kan man vara? Har du någon källa/bevis/någonting eller är du bara ute efter att bråka för att du tror att det stärker din gangstahyorespekt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej alla vet vilken idiot du är nu, och alla hatar dig. Egentligen stör jag mig på när folk gör såhär, men jag ber dig; lämna forumet! Du lär ju bli bannad av Kalle eller Stellan snart ändå, och det är ju bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej alla vet vilken idiot du är nu, och alla hatar dig. Egentligen stör jag mig på när folk gör såhär, men jag ber dig; lämna forumet! Du lär ju bli bannad av Kalle eller Stellan snart ändå, och det är ju bra!

Inte för att vara morsk eller så, men jag tycker inte att du ska prata för andra.

Dock instämmer jag i ALLT ang. detta som du säger. Keep up the good work.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att vara morsk eller så, men jag tycker inte att du ska prata för andra.

Dock instämmer jag i ALLT ang. detta som du säger. Keep up the good work.

Haha, tack så mycket Sebbe! ^_^

Iofs skrev jag "lär ju", då jag vet att han är en spammare, det brukar leda till ban plus att jag vet att åtminstionte KalleR hatar honom han också. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja SD har jag fått rätt mycket info ifrån. Men alla invandrare som gör brott ska ut, så?

Verkar inte som om du fått in i skallen vad som är rätt och fel lilla vän.

Plus att i tidigare inlägg lät du inte alls lika mild.

Så att om någon invandrare snattar på konsum så ska han behöva lämna landet för det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja SD har jag fått rätt mycket info ifrån. Men alla invandrare som gör brott ska ut, så?

Nej, inte så.

Jävla hög nivå på denna diskussionen alltså...

-"Dom ska ut"

-"Nej"

-"Jo"

-"Nej, idiot"

-"Jo, så?"

-"Nej, inte så"

Aja, vi får väl hålla det på den nivån för din skull, Sixxe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, självklart, och när vi ändå är igång så kan vi skicka ut alla luffare, pundare, våldtäcktsmän, bankrånare, tjyvar, misshandlare, vandaler + Lång lista.

Då kanske inte Sverige ser ut att vara så rasistiskt, NEJ JUST DET! Det är ju bara invandrare som gör brott! Höll på att glömma, ja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar inte som om du fått in i skallen vad som är rätt och fel lilla vän.

Plus att i tidigare inlägg lät du inte alls lika mild.

Så att om någon invandrare snattar på konsum så ska han behöva lämna landet för det?

Kanske inte snatteri, men typ om dom gör inbrott eller våldtar någon, mer större brott. Snattar dom på konsum ska dom bara koppla in socialen så dom får ett helvete!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte snatteri, men typ om dom gör inbrott eller våldtar någon, mer större brott. Snattar dom på konsum ska dom bara koppla in socialen så dom får ett helvete!

JA! Dom gör helvete, ge dom helvete! Dom får helvete, dom fortsätter helvete! Ond virkel, tyvärr.

Inte så bra att ha egna åsikter om man inte kan argumentera om varför man har dom eller inte bryr sig om vad annat folk tycker, då är det som att pissa i motvind.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är synd är att dina rubbade åsikter tyvär(tror jag) kan sätta dig i en farlig situation någon dag.

I vilken farlig situation? Ett gäng blattar som ska döda mig eller? Tss haha, dom kan ju försöka! Finns nog många av mina kompisar som skulle hjälpa mig där ^_^

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...