R2D2 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Är man 14 har man kommit in i puberteten, annars är man sen! Som du då antagligen var! Nu pratar du skit igen utan att egentligen veta vad du pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Min mening med det där uttalandet var att jag menade att du är liten, kanske lite för liten för att förstå det här med invandrare och lagar. Jag förstår allt om invandrarna och lagarna. Nu pratar du skit igen utan att egentligen veta vad du pratar om. Var vet jag inte vad jag pratar om? Jag sa att är man 14 så har man antagligen kommit in i puberteten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag förstår allt om invandrarna och lagarna. Ja men visst. Vad var det du sa? Att det bara är invandrare som begår brott? Kan du sluta tolka vad din jävla farsa säger som fakta? Kan du börja tänka lite? Kan du sluta vara en idiot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Är man 14 har man kommit in i puberteten, annars är man sen! Som du då antagligen var!Var vet jag inte vad jag pratar om? Jag sa att är man 14 så har man antagligen kommit in i puberteten.Fortfarande blä! Mm, du med. Den där börjar bli klassiker. Haha, japp! Tolka det så du, gillar bara inte utlänningar som gör brott, dom jävlarna ska ut ur landet! Klart man tolkar det så när du skriver i text att alla invandrare för invandrar-jävlar, eller hur det nu var. Redigerad 12 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Ja men visst. Vad var det du sa? Att det bara är invandrare som begår brott? Kan du sluta tolka vad din jävla farsa säger som fakta? Kan du börja tänka lite? Kan du sluta vara en idiot? Det är ju typ bara invandrare som gör brott, å dom rövhålen ska dra ut från sverige! [quote name='Maimstream' date='Sep 12 2006, 17:08' post='764591' Klart man tolkar det så när du skriver i text att alla invandrare för invandrar-jävlar, eller hur det nu var. Redigerad 12 september, 2006 av SiXxe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag förstår allt om invandrarna och lagarna. Var vet jag inte vad jag pratar om? Jag sa att är man 14 så har man antagligen kommit in i puberteten. Det gör du ju tydligen inte, först säger du att invandrarna gör ALLA brott - FEL Sedan säger du att invandrarna ska följa lagen mer än vad vi svenskar gör - FEL Lilla gubben, kom tillbaka när du växt till dig lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Haha du har så fel i att invandrarna gör mest brott. Du har inte haft föreläsning om Sverige Demokraterna i skolan va? . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Det gör du ju tydligen inte, först säger du att invandrarna gör ALLA brott - FEL Sedan säger du att invandrarna ska följa lagen mer än vad vi svenskar gör - FEL Lilla gubben, kom tillbaka när du växt till dig lite. Klart dom ska följa lagen bättre än vad vi ska göra? Har dom kommit hit för att göra brott eller? Nej, just det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Klart dom ska följa lagen bättre än vad vi ska göra? Har dom kommit hit för att göra brott eller? Nej, just det! Jag har ALDRIG sagt att de ska komma hit bara för att göra brott. Men de ska heller inte tvingas följa lagarna mer än vad vi gör, de ska följa lagarna på exakt samma sätt, de ska inte behöva känna att de ska behöva ha lagboken med sig och kolla upp varenda sak de gör så att det inte blir fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag har ALDRIG sagt att de ska komma hit bara för att göra brott. Men de ska heller inte tvingas följa lagarna mer än vad vi gör, de ska följa lagarna på exakt samma sätt, de ska inte behöva känna att de ska behöva ha lagboken med sig och kolla upp varenda sak de gör så att det inte blir fel. Jo, det ska dom. Antingen det eller skicka ut dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) ...Och den gode profeten sade: En af eder skola utmärka sig hvid en djävulens förhatliga kreation, ett avskräde. Wärlden voro hädad av den reslige, demoniske bestens oömma klor och övervåldliga andesdräkt. Ängslas natten. Ängslas SiXxe... Postcount + 1!111!111!!1 Men... öh... varför ska invandrarna behandlas olika, tycker du, SiXxXi-boy? Vad gör svenskföddas brott mer befogade, om jag får fråga? Stort frågetecken: ? Redigerad 12 september, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Klart dom ska följa lagen bättre än vad vi ska göra? Har dom kommit hit för att göra brott eller? Nej, just det! Varför ska dom följa lagen MER än oss svenskar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Varför ska dom följa lagen MER än oss svenskar? För att dom har kommit in i landet och ska vara tacksamma! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Klart dom ska följa lagen bättre än vad vi ska göra? Har dom kommit hit för att göra brott eller? Nej, just det! En apelsin. Dom ska inte behöva följa lagen bättre än oss, vi ska följa lagen lika mycket som dom ska behöva. säger dig bara en sak innan du gör bort dig totalt; Så som du klankar ner på invandrarna här kommer snart resten på forumet klanka ner på dig för dina fåfänga åsikter. @Posten upstairs; Din mamma födde dig, och läkarna här i Sverige gav henne en bra förlossning (Om du nu inte föddes inne på en pizzeria). Du borde vara tacksa för att du lever i ett sånt fint land! Kan inte förstå att jag sa det där sista.. Redigerad 12 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 För att dom har kommit in i landet och ska vara tacksamma! Då ska dom ju knappast följa lagen mer bara för det, det finns en lagbok, räcker med att följa den eller ska du hitta på nya lagar åt dom? . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jo, det ska dom. Antingen det eller skicka ut dom. Ok, om vi ser det såhär istället, om du flyttade till ett annat land för att det blev krig i Sverige så du inte kunde vara kvar, skulle du då tycka om att bli tvingad att gå runt med lagboken för att du är för rädd för att göra misstag ? Och ditt snack hit och dit om att de kommit in i landet och ska vara tacksamma, det är inte direkt så att de kommit till paradiset och ska vara gud evigt tacksamma för att de fick komma in, det låter som det på dig. "Jag bor i Sverige och Sverige är världes bästa land, kommer det hit någon invandrare ska han hallshuggas så fort han råkar tappa en pappersbit i naturen" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 För att dom har kommit in i landet och ska vara tacksamma! Du har också kommit in i landet; farandes ur någons rövhål, som det tycks. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 För att dom har kommit in i landet och ska vara tacksamma! Fan snackar du om? tacksamma? Ja kanske de men det betyder inte att vi ska stå och hämta mat till dig vid varje lunch. Eller göra dina jävla läxor. Tack för att vi fick komma in i landet men det var väl inte ditt beslut att vi fick komma in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Fan snackar du om? tacksamma? Ja kanske de men det betyder inte att vi ska stå och hämta mat till dig vid varje lunch. Eller göra dina jävla läxor. Tack för att vi fick komma in i landet men det var väl inte ditt beslut att vi fick komma in. Men nu var det så att han sa att invandrare skulle följa lagen, vilket är väldigt fel sagt, inte att dom skulle bli Svenskars slavar. Få inte för dig nåt SiXxe! Jag tycker fortfarande inte om dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 För att dom har kommit in i landet och ska vara tacksamma! DU vet fanemej ingeting om invandrare! Kännder du ens någon som är invandrare eller känner du någon som har föräldrar som är invandare? Nej, trodde inte det. Vem i Sverige bidragsfuskar mest? Svenskar! Och d säger att vi ska vara tacksamma för att DU tog in oss i landet? Min pappa har varit här sedan 1970, min mamma sedan 1990, och jag är född här i Sverige. Du borde bara veta hur många läkare,fysiker,advokater som kör taxi i Malmö. I Sverige betyder inte deras utbildning skit, medan i Irak,Iran etc är deras utbildning eftertraktad. Och varför kom de till Sverige? För att kanske visa sina kunskaper här och får bättre arbete(arbetsförhållande). Innan du säger något tänk lite, OK? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts