Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag fick inget ljud, men nice filmat. Tipsa Aftonbladet. Synd att jag inte var där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vafalls? Räknas inte Nordkorea?! :'( Nordkorea finns inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vafalls? Räknas inte Nordkorea?! :'( Tyvärr. Dom måste slå in en viss kod först. Glöm förövrigt inte bort trådens handling. Go kväll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Är kineser inte utlänningar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Är kineser inte utlänningar? Nej, dem är inneboende. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha! Så ska de tas! Strålande! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Skön film JMC, allt kan hända i Brunnsparken Skönt att tjyven åkte fast också! (coola testa VLC, www.videolan.org) Redigerad 11 september, 2006 av Ice Cube Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag fick inget ljud, men nice filmat. Tipsa Aftonbladet. Synd att jag inte var där. Va hade du för spelare? VLC har en tendens att ta bort ljudet. Använd istället Realplayer eller Quicktime. Ja och så bor du inte långt från stället me. Va gjorde du verklgen vid den tidpunkten? @Ice Cube Tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Va hade du för spelare? VLC har en tendens att ta bort ljudet. Använd istället Realplayer eller Quicktime. Ja och så bor du inte långt från stället me. Va gjorde du verklgen vid den tidpunkten? @Ice Cube Tack så mycket Jag var i skolan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Haha, tror du jag bryr mig om alla som hatar mig? Haha nej tycker bara det är kul Och det är ju förfan bara utlänningar som gör brott, man blir så jävla förbannad! Du är trög. --- Jag kollade bara på första minuten... varför hjälper ingen honom? Alla bara står 1 m ifrån och tittar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Är man asiat kan man bara komma från två länder, Kina och Japan! Nej men! Du glömmer ju Ryssland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Självständiga stater i Asien (från wikipedia) * Afghanistan * Armenien * Azerbajdzjan * Bangladesh * Bahrain * Bhutan * Brunei * Burma (Myanmar) * Cypern * Filippinerna * Förenade Arabemiraten * Georgien * Indien * Indonesien * Irak * Iran * Israel * Japan * Jordanien * Kambodja * Kazakstan (delvis i Europa) * Kina * Kirgizistan * Kuwait * Laos * Libanon * Malaysia * Maldiverna * Mongoliet * Nepal * Nordkorea * Oman * Pakistan * Qatar * Ryssland (delvis i Europa) * Saudiarabien * Singapore * Sri Lanka * Sydkorea * Syrien * Tadzjikistan * Thailand * Taiwan * Turkiet (delvis i Europa) * Turkmenistan * Uzbekistan * Vietnam * Yemen * Östtimor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Kanske en dum fråga. Men med vilket "film program" öppnar ja det formatet i? Quicktime. Jag tror att RealPlayer också funkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Nice JMC! Som sagt skicka in till Aftonbladet och vin en summa pengar... Innan jag eller Jacker gör det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Riktigt rolig faktiskt. Hur kunde du hålla dig från skratt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Riktigt rolig faktiskt. Hur kunde du hålla dig från skratt? Han skrattade ju Let iriterande Aja, schysst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Föresten JMC. Var det kanske Japanen som sjöng Wandell wöjd av... Oajzhis som vart rånad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jävlar utlänningar! Som dom andra sa, skicka in den till Aftonbladet eller något. Jävla svenne rasist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Jovisst, jag har inte sagt att du inte får tycka på ditt sätt, jag bara argumenterade lite för att ditt tänkande inte håller i längden, men det kan vi väl ta då du blivit tillräckligt gammal för puberteten va ? Är man 14 har man kommit in i puberteten, annars är man sen! Som du då antagligen var! Du är trög. Mm, du med. Jävla svenne rasist. Haha, japp! Tolka det så du, gillar bara inte utlänningar som gör brott, dom jävlarna ska ut ur landet! Redigerad 12 september, 2006 av SiXxe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Är man 14 har man kommit in i puberteten, annars är man sen! Som du då antagligen var! Min mening med det där uttalandet var att jag menade att du är liten, kanske lite för liten för att förstå det här med invandrare och lagar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts