Jump to content

Kines rånad mitt i Göteborg

JMC
 Share

Recommended Posts

Jag har också brutit mot lagen, men jag har hört att det är fler % utlänningar som sitter i fängelse än svenskar, men jag vet inte! Men jag tycker att om man har kommit in i sverige, ska man jävla följ lagarna också!

Ok, där är du motbevisad direkt, du har också brutit mot lagen.

Jo, jag var inte säker på procentstatistiken.

Så bara för att de har kommit in i Sverige ska de följa lagarna mer än vad vi som är födda i Sverige gör, är det så du menar ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Haha, tror du jag bryr mig om alla som hatar mig? Haha nej tycker bara det är kul :DOch det är ju förfan bara utlänningar som gör brott, man blir så jävla förbannad!

Jag har också brutit mot lagen, men jag har hört att det är fler % utlänningar som sitter i fängelse än svenskar, men jag vet inte! Men jag tycker att om man har kommit in i sverige, ska man jävla följ lagarna också!

Well, that made sence!

Ska kolla filmen när jag får tid!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj då.. Smart slutsats: Eftersom det är fler % utlänningar (eller som du menar, muslimer från Mellanöstern, knappast norrmän och finnar) i fängelsena så gör dom ALLA brotten. Och kan det finns några bakomliggande orsaker till detta, som vi skulle kunna hjälpa dom med? Nejdå, absolut inte. Dom är helt enkelt födda onda, dom där utlänningarna..

Eller vad säger du, SixXe?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte fler procent "utlänningar" i svenska fängelser.

Edit: Alltså i jämförelse med hur många "utlänningar" som är bosatta i Sverige. Öh, jag kan inte avgöra i om jag skriver rätt. Slutsatsen är dock att "utlänningar" inte är överrepresenterade i brottsstatistiken.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, där är du motbevisad direkt, du har också brutit mot lagen.

Jo, jag var inte säker på procentstatistiken.

Så bara för att de har kommit in i Sverige ska de följa lagarna mer än vad vi som är födda i Sverige gör, är det så du menar ?

Aa, det tycker jag. Dom ska faktiskt vara tacksamma!

Oj då.. Smart slutsats: Eftersom det är fler % utlänningar (eller som du menar, muslimer från Mellanöstern, knappast norrmän och finnar) i fängelsena så gör dom ALLA brotten. Och kan det finns några bakomliggande orsaker till detta, som vi skulle kunna hjälpa dom med? Nejdå, absolut inte. Dom är helt enkelt födda onda, dom där utlänningarna..

Eller vad säger du, SixXe?

Mm, gör dom brott och åker in för det så kan dom lika gärna dra!

Det är inte fler procent "utlänningar" i svenska fängelser.

Jo, det tror ja, fast det var ungefär ett år sedan jag hörde det nu men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...