eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har också brutit mot lagen, men jag har hört att det är fler % utlänningar som sitter i fängelse än svenskar, men jag vet inte! Men jag tycker att om man har kommit in i sverige, ska man jävla följ lagarna också! Ok, där är du motbevisad direkt, du har också brutit mot lagen. Jo, jag var inte säker på procentstatistiken. Så bara för att de har kommit in i Sverige ska de följa lagarna mer än vad vi som är födda i Sverige gör, är det så du menar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha, tror du jag bryr mig om alla som hatar mig? Haha nej tycker bara det är kul Och det är ju förfan bara utlänningar som gör brott, man blir så jävla förbannad! Jag har också brutit mot lagen, men jag har hört att det är fler % utlänningar som sitter i fängelse än svenskar, men jag vet inte! Men jag tycker att om man har kommit in i sverige, ska man jävla följ lagarna också! Well, that made sence! Ska kolla filmen när jag får tid! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har också brutit mot lagen, men jag har hört att det är fler % utlänningar som sitter i fängelse än svenskar, men jag vet inte! Men jag tycker att om man har kommit in i sverige, ska man jävla följ lagarna också! Oj då.. Smart slutsats: Eftersom det är fler % utlänningar (eller som du menar, muslimer från Mellanöstern, knappast norrmän och finnar) i fängelsena så gör dom ALLA brotten. Och kan det finns några bakomliggande orsaker till detta, som vi skulle kunna hjälpa dom med? Nejdå, absolut inte. Dom är helt enkelt födda onda, dom där utlänningarna.. Eller vad säger du, SixXe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Det är inte fler procent "utlänningar" i svenska fängelser. Edit: Alltså i jämförelse med hur många "utlänningar" som är bosatta i Sverige. Öh, jag kan inte avgöra i om jag skriver rätt. Slutsatsen är dock att "utlänningar" inte är överrepresenterade i brottsstatistiken. Redigerad 11 september, 2006 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ok, där är du motbevisad direkt, du har också brutit mot lagen. Jo, jag var inte säker på procentstatistiken. Så bara för att de har kommit in i Sverige ska de följa lagarna mer än vad vi som är födda i Sverige gör, är det så du menar ? Aa, det tycker jag. Dom ska faktiskt vara tacksamma! Oj då.. Smart slutsats: Eftersom det är fler % utlänningar (eller som du menar, muslimer från Mellanöstern, knappast norrmän och finnar) i fängelsena så gör dom ALLA brotten. Och kan det finns några bakomliggande orsaker till detta, som vi skulle kunna hjälpa dom med? Nejdå, absolut inte. Dom är helt enkelt födda onda, dom där utlänningarna.. Eller vad säger du, SixXe? Mm, gör dom brott och åker in för det så kan dom lika gärna dra! Det är inte fler procent "utlänningar" i svenska fängelser. Jo, det tror ja, fast det var ungefär ett år sedan jag hörde det nu men. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Haha. Kolla vad jag hittade Av Sixxe Å ni visste väl att 95% av sveriges brottslighet görs av invandrare! Källa: Hans pappa, som minsann inte ljuger för honom! Redigerad 11 september, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha. Kolla vad jag hittade Av Sixxe Källa: Hans pappa, som minsann inte ljuger för honom! Japp, men det där sa jag bara . Tror det typ va 55% eller något sånt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Aa, det tycker jag. Dom ska faktiskt vara tacksamma! Men hur ska då det här med att "Lagen är lika inför alla" fungera om invandrarna ska följa lagarna till punkt och pricka medans vi svenskfödda får snedda lite här och var i lagboken ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jo, det tror ja, fast det var ungefär ett år sedan jag hörde det nu men. För ett år sen kunde du knappt prata. Gagga-goo. Kryp tillbaka under vilken jävla sten du nu kom ut under från. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Varför ska vi komma in på invandrar diskussionen igen? Det finns en tråd för det, go there and discuss it. Bah. JMC : Bra fångat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Är du GTAsajtens alldelles egna journalist? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Men hur ska då det här med att "Lagen är lika inför alla" fungera om invandrarna ska följa lagarna till punkt och pricka medans vi svenskfödda får snedda lite här och var i lagboken ? Jag har rätt att ha min åsikt och jag tycker så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har rätt att ha min åsikt och jag tycker så! Ja, men en åsikt är ganska värdelös om man inte kan försvara den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ja, men en åsikt är ganska värdelös om man inte kan försvara den. Jag kan väl försvara den? Jag säger vad jag tycker och står för det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag kan väl försvara den? Jag säger vad jag tycker och står för det! Ja, då menade jag argumentera den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Ja, då menade jag argumentera den. Han är inte kapabel för det, än. Redigerad 11 september, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Han är inte kapabel för det, än. Nä man måste kanske kunna gå först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har rätt att ha min åsikt och jag tycker så! Jovisst, jag har inte sagt att du inte får tycka på ditt sätt, jag bara argumenterade lite för att ditt tänkande inte håller i längden, men det kan vi väl ta då du blivit tillräckligt gammal för puberteten va ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Gills inte Brunei, Burma, Filippinerna, Hongkong, Indien, Indonesien, Kambodja, Laos, Malaysia, Maldiverna, Singapore, Sri Lanka, Sydkorea, Taiwan, Thailand och Vietnam? :'( Vafalls? Räknas inte Nordkorea?! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Kanske en dum fråga. Men med vilket "film program" öppnar ja det formatet i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts