Mxa Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag ligger på uppdraget där man ska åka på ett plan via en ramp med en mc innan det lyfter, och planta en bomb. Hur fan ska man göra för att hinna med, planet åker ju så sjukt fort ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag ligger på uppdraget där man ska åka på ett plan via en ramp med en mc innan det lyfter, och planta en bomb. Hur fan ska man göra för att hinna med, planet åker ju så sjukt fort ? Gasa, gasa, gasa. Styr. Klart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mxa Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Alltså, jag försöker verkligen men mc:n är för seg och planet för snabbt Får väl försöka försöka och försöka tills det går Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SolidX Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Tryck på uppåtpil jättefort när du gasar (så han lutar sig fram). Så går mc:en mycket fortare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mxa Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Tack för tipset, men detta funkar ju fan inte heller, ibörjan så står det typ att man fort ska på planet innnan det åker. Men så fort jag tryck in gasen så börjar planet åka, ska det vara så, att planet börjar åka direkt, precis när man börjat gasa? jag tror jag skulle hinna ifall planet stod kvar ett litet tag till Hit har jag bara hunnit komma, och då har planet redan börjat åka Redigerad 11 september, 2006 av Mxa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag klarade det på första försöket, är inte så svårt. Bara att gasa och vika undan för dom där grejerna dom släpper, fast jag kanske har fel, var länge sen jag klarade ut det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Tack för tipset, men detta funkar ju fan inte heller, ibörjan så står det typ att man fort ska på planet innnan det åker. Men så fort jag tryck in gasen så börjar planet åka, ska det vara så, att planet börjar åka direkt, precis när man börjat gasa? jag tror jag skulle hinna ifall planet stod kvar ett litet tag till Hit har jag bara hunnit komma, och då har planet redan börjat åka Lägg upp din save fil så gör ja de åt dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mxa Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Okej här är den, nähä, va fan, hur gör man för att lägga ut den?? Redigerad 11 september, 2006 av Mxa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Okej här är den, nähä, va fan, hur gör man för att lägga ut den?? Du använder uppladdningsrutan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mxa Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jo men det funkar tydligen inte , ifall nån orkar göra det uppdraget åt mig så kan jag maila savefilen, jag är precis vid flygplatsen, så ni behöver inte gå långt. Så säg email så skickar jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jo men det funkar tydligen inte , ifall nån orkar göra det uppdraget åt mig så kan jag maila savefilen, jag är precis vid flygplatsen, så ni behöver inte gå långt. Så säg email så skickar jag XvickeX@Spray.se I BEG YOU. Let me make it! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mxa Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Så nu har jag skickat det till XvickeX@Spray.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Såja. Spelade in en film på det också. Want it? ^^ Sparning_.zip Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ingen vidare topictitel.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts