L_Voll Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Jag vet att det har snackats en del om Family Guy, men jag hittade ingen bra tråd att dra upp, så jag gör en ny! Nu har det kommit nya avsnitt av både Family Guy och American Dad. Ska kolla på dem ikväll och förhoppningarna är höga (som alltid). Av den anledningen tänkte jag att vi kunde skratta tillsammans i denna tråd. Nu har jag inte tillfört något till tråden själv (förutom att jag har informerat förstås) och det brukar inte vara uppskattat, men frukta ej - det kommer snart. Redigerad 11 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Family Guy är bäst Har aldrig tyckt om American Dad så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har bonnteve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har bonnteve A, jag med. Det suger. Men jag har internet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Well good morning mr nipple, must be cold in here. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 A, jag med. Det suger. Men jag har internet också. Har lagg-dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag vet att det har snackats en del om Family Guy, men jag hittade ingen bra tråd att dra upp, så jag gör en ny! Nu har det kommit nya avsnitt av både Family Guy och American Dad. Ska kolla på dem ikväll och förhoppningarna är höga (som alltid). Av den anledningen tänkte jag att vi kunde skratta tillsammans i denna tråd. Nu har jag inte tillfört något till tråden själv (förutom att jag har informerat förstås) och det brukar inte vara uppskattat, men frukta ej - det kommer snart. Är det på 6:an, kl: 20 - 21? (21-22 kanske :S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Gillar American Dad mer än Family Guy. Fast inget slår The Simpsons. Ska nog ta och glo på de första avsnittet av den nya säsongerna av de tre nämda ovan som började i usa i natt. Redigerad 11 september, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Är det på 6:an, kl: 20 - 21? (21-22 kanske :S) Vet faktiskt inte, har bara ettan, tvåan och fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Simpsons - original Family Guy - Plagiato American Dad - Plagiato el Plagiato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Simpsons - original Family Guy - Plagiato American Dad - Plagiato el Plagiato Pyyyttsan! Edit: The Simpsons är inte speciellt roligt. Och förresten är det väl typ Musse Pig som är orginal i såfall. Redigerad 11 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Simpsons - Roligt Family Guy - Också roligt American Dad - Inte fulls rå roligt. Håller jag med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Pyyyttsan! Edit: The Simpsons är inte speciellt roligt. Och förresten är det väl typ Musse Pig som är orginal i såfall. Nee. Musse Pigg och Kalle Anka är tecknat, Simpsons är animerat. Marge - Smart kvinna Lois - Smart kvinna Homer - korkad man Peter - korkad man Lisa - smart dotter och är utstött Meg - meh... smart dotter och är utstött Bart - korkad son Chris - korkad son Maggie - visade på våld när hon skjöt Mr. Burns och när hon räddar Homer ifrån maffian Stewie - de tog idén och bytte kön på den och gav den förmågan att prata Santas little helper - en hund Brian - en hund som de gav personlighet till och gav den förmågan att prata Carl - svarthyad som är smartare än Homer Nollan i Family Guy - svarthyad... smartare än Peter. utöver de så finns det flera avsnitt i Family Guy där man ser saker som redan hänt i ett Simpsons-avsnitt. Redigerad 11 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Såg alla 3 avsnitten idag. Skoj, skoj och skoj var dom. Har man "bonn-tv" så får man ta till trackern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Nee. Musse Pigg och Kalle Anka är tecknat, Simpsons är animerat. Marge - Smart kvinna Lois - Smart kvinna Homer - korkad man Peter - korkad man Lisa - smart dotter och är utstött Meg - meh... smart dotter och är utstött Bart - korkad son Chris - korkad son Maggie - visade på våld när hon skjöt Mr. Burns och när hon räddar Homer ifrån maffian Stewie - de tog idén och bytte kön på den och gav den förmågan att prata Santas little helper - en hund Brian - en hund som de gav personlighet till och gav den förmågan att prata Carl - svarthyad som är smartare än Homer Nollan i Family Guy - svarthyad... smartare än Peter. utöver de så finns det flera avsnitt i Family Guy där man ser saker som redan hänt i ett Simpsons-avsnitt. Men konstigt det är FOX som har gjort båda programen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) utöver de så finns det flera avsnitt i Family Guy där man ser saker som redan hänt i ett Simpsons-avsnitt. Baah, finns det något som inte har hänt i ett Simpsons-avsnitt? Edit: Det roligaste i Family Guy var när Stewie funderade på hur det skulle vara på Hawaii. Redigerad 12 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Men konstigt det är FOX som har gjort båda programen. Nej, Fox har inte gjort något av programmen. Matt Groening är skaparen av Simpsons, och Family Guy är skapad av Seth MacFarlane. Ingen av dom jobbar för FOX, däremot har Fox köpt rättigheterna för att få visa nya Simpsons avsnitt först av alla. Jag vet inte inte om Family guy sänds där först, jag håller bara ögonen på originella serier. Redigerad 12 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Nee. Musse Pigg och Kalle Anka är tecknat, Simpsons är animerat. Vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vad är skillnaden? . http://sv.wikipedia.org/wiki/Animerad_film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Urgh, The Simpsons känns otroligt tamt nuförtiden tycker jag. Family Guy är roligt men jag stör mig på att dom stjäl små saker från The Simpsons nästan hela tiden.. Och sen, Chris Griffin = Ralph Wiggum, Stewie = Jimmy Corrigan uuuuuuuuuurgh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts