Siana Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Får man receptet? Söt film! Haha, om du vill. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Får man fråga hur ni gjorde för att få till visp a' la star wars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Får man fråga hur ni gjorde för att få till visp a' la star wars? Nylonsnöre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Kan någon reda ut Stockholmsuttrycket "dryg"? I mina ögon betyder inte "dryg" alls vad ni verkar använda det som. Hur kan en film vara dryg? Själv är jag nöjd med den. Rösta upp den från bottenslammet. :'( Cool video! Gillade stuket i början (harmonisk stämning), och sen när du fick den maniska idén att baka en kladdkaka . Tyckte det andra var rätt kul oxå. Jag röstade 5-stjärnigt, "Everything I do, I do it for u " Redigerad 13 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Underbart! Ljudeffekterna och allt... In på favoriter och 5stjärnig röst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 02.32-02.36 Fy, inte kladda i smeten med kladdigt finger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Men ffs Siana, du är aldrig inne på msn. Undrar vad låten i början heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Simon & Garfunkel - Sound of silence tror jag, hör med tomten annars. Orkar inte vara inne på MSN längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Simon & Garfunkel - Sound of silence tror jag, hör med tomten annars. Orkar inte vara inne på MSN längre. Japp, så heter den. Bra film, blev ju sugen på kladdkaka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Siana, snälla svara.. Vad heter låten som startar vid 0.50? Den som går egenom hela filmen.. Inte Sound of Silence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Haha, älskar! Och jag sitter i skolan utan varken ljud eller snabbrespons-skärm! 5/5 redan nu! Den slöa skärmen gör att alla snabba grejer blir ännu hastigare rörelser på, jag kan bara tänka mig med ljud och musik till! Högsta betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Siana, snälla svara.. Vad heter låten som startar vid 0.50? Den som går egenom hela filmen.. Inte Sound of Silence. Yeah, Simon & Garfunkel i början, Dance Dance av Fallout Boys därefter. Och när Tobias sticker in huvudet är det någon läskig Dimmu Borgir- låt som Tomtefar hade. Den snälla Siana svarade redan på sida 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Den snälla Siana svarade redan på sida 2. Denna läskiga Dimmu Borgir-låt är för övrigt Puritania; en av de lite tråkigare låtar som Dimmu har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Såg om filmen nu och tänkte att den kanske skulle vara bättre denna gången, men tyvärr var det inte så. Det enda roliga är när ni först öppnar ytterdörren innåt och sedan utåt, hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Denna läskiga Dimmu Borgir-låt är för övrigt Puritania; en av de lite tråkigare låtar som Dimmu har gjort Ni skulle tagit mourning palace istället. En av dom roligare låtarna som Dimmu har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Såg om filmen nu och tänkte att den kanske skulle vara bättre denna gången, men tyvärr var det inte så. Det enda roliga är när ni först öppnar ytterdörren innåt och sedan utåt, hahaha! Haha, grattis, du är den första som har upptäckt det! Svaret är att jag faktiskt har dubbla ytterdörrar. Men det syns ju inte i filmen. DrStupid - man hörde ju så extremt lite av låten ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag diggar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts