Corleone Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Mainstream: Jag e inte alls förvånad.. eftersom din humor e så kass så förstår jag varför du inte gillar filmen Tagga, brudda'. Fixar du inte tugget, så kicka. Fan vad jag blir lack på lirare som fittar ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Mainstream: Jag e inte alls förvånad.. eftersom din humor e så kass så förstår jag varför du inte gillar filmen Vad i meningen "Jag skojja ju bara" förstår du inte? Men vad fan menar du med "dryg" då? Det ovanstående tror jag nog gäller dig med. Jag diggade filmen, spana in min kommentar på Youtube beef. Biff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Key visst va jag dum nu också.. aja sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hehe, riktigt rolig film faktiskt, ser fram imot att se flera av era filmer framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Riktigt kul! Siana, ditt minspel (om man nu får använda sådana avancerade ord när man kommenterar eran amatörfilm om hur man gör en kladdkaka) påminner lite, eller väldigt mycket faktiskt, om hans som spelar Åke i Bert. Får man fråga vem Store_Tomtefar är, killen som är med från början eller stora läskiga killen som kommer lite senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Riktigt kul! Siana, ditt minspel (om man nu får använda sådana avancerade ord när man kommenterar eran amatörfilm om hur man gör en kladdkaka) påminner lite, eller väldigt mycket faktiskt, om hans som spelar Åke i Bert. Får man fråga vem Store_Tomtefar är, killen som är med från början eller stora läskiga killen som kommer lite senare? Killen som är med från början. I guess ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Riktigt kul! Siana, ditt minspel (om man nu får använda sådana avancerade ord när man kommenterar eran amatörfilm om hur man gör en kladdkaka) påminner lite, eller väldigt mycket faktiskt, om hans som spelar Åke i Bert. Får man fråga vem Store_Tomtefar är, killen som är med från början eller stora läskiga killen som kommer lite senare? Stoa_tomtefar är, precis som Lajnux sade, killen som är med från början. Det vill säga, killen med kvinnoskriet Aaah, nu har filme 3/5 i betyg. Tack, mina vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha, kul film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vad heter låten? Öhh förresten, mycket bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Vad heter låten? Tror minsann att Simon And Garfunkel - The Sound Of Silence spelades i början, seddu. Annars vettj'int'. Redigerad 11 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Yeah, Simon & Garfunkel i början, Dance Dance av Fallout Boys därefter. Och när Tobias sticker in huvudet är det någon läskig Dimmu Borgir- låt som Tomtefar hade. Tack för kritiken allihopa. Maimstream, jag såg att du skojade. Men jag undrar ändå vad du menade med "Dryg", när du skojade. Vad är ordets innebörd? Jag vill gärna förstå vad SiXXe menar. Jag använder det när något är långsökt eller segt, och, seg är ju inte direkt filmen, jävligt uppspeedad, och långsökt - njae. Tweak - eh. Tack, antar jag. Många kommentarer om min kroppsstorlek, mitt utseende och uppförande har jag fått, men den där har jag då aldrig hört förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Yeah, Simon & Garfunkel i början, Dance Dance av Fallout Boys därefter. Och när Tobias sticker in huvudet är det någon läskig Dimmu Borgir- låt som Tomtefar hade. Tack för kritiken allihopa. Maimstream, jag såg att du skojade. Men jag undrar ändå vad du menade med "Dryg", när du skojade. Vad är ordets innebörd? Jag vill gärna förstå vad SiXXe menar. Jag använder det när något är långsökt eller segt, och, seg är ju inte direkt filmen, jävligt uppspeedad, och långsökt - njae. Tweak - eh. Tack, antar jag. Många kommentarer om min kroppsstorlek, mitt utseende och uppförande har jag fått, men den där har jag då aldrig hört förut. Haha, det är bra alltså! Han är ju söt! När du letar efter recept och liksom tänker för dig själv under tiden, då är ni skitlika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Frågan är ju om det är "Den Där Tobias" som är stor, elller om det är Siana och tomtefar som är små? Förövrigt gillade jag filmen skarpt. Skulle gärna ha gett den toppbetyg, om inte mitt youtube-konto skule strula så nedrans mycket. Förresten.. "Dryg" betyder väl att någon är katig/kaxig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Maimstream, jag såg att du skojade. Men jag undrar ändå vad du menade med "Dryg", när du skojade. Vad är ordets innebörd? Jag vill gärna förstå vad SiXXe menar. Jag använder det när något är långsökt eller segt, och, seg är ju inte direkt filmen, jävligt uppspeedad, och långsökt - njae. Det var "drygt" av er att göra oss sugna på kladdkaka, sen islutet skriva "kladdkakan var jättegod". Ni var faktist äckligt taskiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hehe. Den var kul. Lite dryg dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Mihi, så trevliga ni är, kära vänner @SiXxe Dryg? Både jag och Siana undrar vad du menar. Vad menar herrn? Att den var tråkig? Har ni aldrig hört ordet dryg innan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha, vi har också den där kakboken hemma ^^, Sedan gillade jag skarpt Sianas instämmande nickande (kan man säga så ?) efter att tomtefar visat upp sitt mindre manliga skrik ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hehe go! 5:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha, 5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 När kommer det mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts