Stora_tomtefar Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ja, som titeln säger: jag, siana och en av våra genemsamma vänner Tobias, spelade igår in en liten skojig film som vi blev klara med idag. Den är inte så lång, 3:16 sekunder, men vi hoppas att den är skojig att titta på. Vi tycker att krull production:s filmer är rätt roliga, så jag tror att man kan säga att vi fått lite insirado från dessa. Nåja, ge filmen gärna ett betyg, och kommentera den också om ni vill det http://www.youtube.com/watch?v=OvqOMWo8tCE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha den var frän. ...nu vart jag bra nog sugen på kladdkaka oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 De va väl kul Kändes nästan som att kolla på en krull film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 DRYG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Rätt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Mihi, så trevliga ni är, kära vänner @SiXxe Dryg? Både jag och Siana undrar vad du menar. Vad menar herrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ja, nu fick ni verkligen användning för era två ljudeffekter som ni hade på lager. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Ja, nu fick ni verkligen användning för era två ljudeffekter som ni hade på lager. =P Det var faktiskt tre! Två slags slagljud, och ett "swosh"-ljud. Det är faktiskt jättesvårt att finna bra ljud på findsounds.com Redigerad 11 september, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Yeah! Me like. Riktigt bra måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 "Kladdkakan smakade gott" Håller med SiXxe, drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Det var faktiskt tre! Två slags slagljud, och ett "swosh"-ljud. Det är faktiskt jättesvårt att finna bra ljud på findsounds.com A, men här har du till nästa film: http://www.sounddogs.com/ Mycket bra skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 A, men här har du till nästa film: http://www.sounddogs.com/ Mycket bra skit. Hokaj. Tack på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Kan någon reda ut Stockholmsuttrycket "dryg"? I mina ögon betyder inte "dryg" alls vad ni verkar använda det som. Hur kan en film vara dryg? Själv är jag nöjd med den. Rösta upp den från bottenslammet. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Kan någon reda ut Stockholmsuttrycket "dryg"? I mina ögon betyder inte "dryg" alls vad ni verkar använda det som. Hur kan en film vara dryg? Själv är jag nöjd med den. Rösta upp den från bottenslammet. :'( Jag skojja ju bara förlåt mig :'( Och jag är inte stockholmare *Loggar in på youtube för att kommentera hur dryg filmen är* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Mainstream: Jag e inte alls förvånad.. eftersom din humor e så kass så förstår jag varför du inte gillar filmen Redigerad 11 september, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag skojja ju bara förlåt mig :'( Och jag är inte stockholmare *Loggar in på youtube för att kommentera hur dryg filmen är* Men vad fan menar du med "dryg" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Kan någon reda ut Stockholmsuttrycket "dryg"? I mina ögon betyder inte "dryg" alls vad ni verkar använda det som. Hur kan en film vara dryg? Själv är jag nöjd med den. Rösta upp den från bottenslammet. :'( Där jag bor, långt ifrån Stockholm, används 'drygt' till det mesta som är dåligt eller segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha! Nästa Krull Productions ftw!! Helt underbar film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Mainstream: Jag e inte alls förvånad.. eftersom din humor e så kass så förstår jag varför du inte gillar filmen beef. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ni fick en 5:a från mig för att ni är så söta haha, nej men skön film, sysslar själv med mycket filmande osv. på fritiden, kul att see från annat håll . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts