Jacker Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Det fjärde planet störtade på en åker utanför Pennsylvania. Redigerad 11 september, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Zomg jacker editerade Redigerad 11 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Kommer ihåg den dagen, ville kolla på något roligt men det var nyheter på varenda jävla kanal. Tog lite tid för mig att fatta vad som hade hänt. Känner igen mig i det här, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag kommer ihåg dokumentären som kom ut efter detta, någon som kommer ihåg namnet på den? den var grymt bra och gripande. Skulle gärna vilja se den igen, som sagt, någon som kommer ihåg vad den heter? Menar du den där som en kille som praktiserade med brandkåren filmade? När han följde med dem brandmännen in i World trade center och filmade? Den kommer iaf jag ihåg... Var extremt gripande, var väldigt obehagligt då man hörde dunsarna invid kameramannen när dom stog utanför där, av folken som hoppade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Menar du den där som en kille som praktiserade med brandkåren filmade? När han följde med dem brandmännen in i World trade center och filmade? Den kommer iaf jag ihåg... Var extremt gripande, var väldigt obehagligt då man hörde dunsarna invid kameramannen när dom stog utanför där, av folken som hoppade... Precis är exakt den jag menar, den fick mängder av olika priser. Får ta och försöka leta fram namnet på denna dokumentär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag var hemma hos en kompis och åt saft och bulle, (ja). Min farsa ringde och bad oss slå på euronews, men min kompis hade inte den kanalen så vi fick springa hem till mig. Då råkade jag glömma av att det var euronews och slog på eurosport istället, och vi började kolla på tennis. Efter ett tag kom min farsa in och sa något i stil med "visst är det förjävligt?" så sa jag typ "jag hajar inte tennis". Då sa han att det var helt fel kanal och vi zappade över till teh shit och blev skitskrajsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag var hemma hos en kompis och åt saft och bulle, (ja). Min farsa ringde och bad oss slå på euronews, men min kompis hade inte den kanalen så vi fick springa hem till mig. Då råkade jag glömma av att det var euronews och slog på eurosport istället, och vi började kolla på tennis. Efter ett tag kom min farsa in och sa något i stil med "visst är det förjävligt?" så sa jag typ "jag hajar inte tennis". Då sa han att det var helt fel kanal och vi zappade över till teh shit och blev skitskrajsna. Haha, förväxla kanalar is the shit Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Precis är exakt den jag menar, den fick mängder av olika priser. Får ta och försöka leta fram namnet på denna dokumentär. Är det möjligtvis den här? http://www.amazon.com/11-Filmmakers-Commem...n/dp/B00006B1HI Jag kommer heller inte ihåg vad den heter , fast det lät som den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Visste ni att militären fick reda på att United 93 blivit kapat 3 min efter att det störtade... lite hemskt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Någon mer än jag som kollade på den där dokumentären om WTC på trean vid 11 tiden igår kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Någon mer än jag som kollade på den där dokumentären om WTC på trean vid 11 tiden igår kväll? Kollade, men somnade. Och vaknade av att jag hörde Ah, ah, ah.. Då var det en våldtäkt i death wish 2 som skedde, så kollade jag på den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts