Umberto Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag kommer aldrig glömma dagen då vi förlorade våra amerikanska bröder och systrar. United we stand. We will never forget. Next stop: Iran!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag tror inte jag var hemme när detta hände, det var först några timmar efter som jag hajade att något hänt. Men brydde mig inte precis. Först några dagar senare förstod jag omfattningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag kommer aldrig glömma dagen då vi förlorade våra amerikanska bröder och systrar. United we stand. We will never forget. Next stop: Iran!!! That's the spirit! Vi bombar skiten ur dem med kärnvapen, för dem får inte skaffa kärnvapen för oss! Vad ironiskt och dubbelmoraliskt, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Usa har inte bombat nån med kärnvapen på den senaste tiden. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Usa har inte bombat nån med kärnvapen på den senaste tiden. eller? Inte sedan Hiroshima. Och den där andra japanska staden som dom släppte en i samtidigt, som jag aldrig kommer ihåg... Redigerad 11 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 That's the spirit! Vi bombar skiten ur dem med kärnvapen, för dem får inte skaffa kärnvapen för oss! Vad ironiskt och dubbelmoraliskt, va? Que? Vem har sagt nåt om kärnvapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag kom hem från skolan och satt hem själv och tittade på tv. Helt plötsligt så poppade nyheterna upp och jag fick höra en hemsk historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Que? Vem har sagt nåt om kärnvapen? Bush sa något i stil med "Det är ingen omöjlighet att vi sätter in kärnvapen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Bush sa något i stil med "Det är ingen omöjlighet att vi sätter in kärnvapen". Tror det var bara för att hota iran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Remember, remember the 11th of september. Rest In Peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Om bara USA kan dra från mellanöst ländarna så kommer alltid vara bra. Men vi behöver olja, vilket mellanöstern har. Så varför fan kan dom inte dela med sig? seriöst. Vi bor i en gemensamm planet, om dom ska plantera blommor så borde dom dela med sig av bladen. Men sen o andra sidan är jag inte hundra på om det verkligen handlade om oljan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag kommer aldrig glömma dagen då vi förlorade våra amerikanska bröder och systrar. United we stand. We will never forget. Next stop: Iran!!! Rock 'n' roll! *ändlös Ted Nugent-musik* Och det var mig sannerligen ett jävla snack om att andra döda krakar inte får några trådar. GÖR EN DÅ OM DET SKAVER I SKON, STOOPID. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Bush sa något i stil med "Det är ingen omöjlighet att vi sätter in kärnvapen". Men han är så jävla dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Min bror: "De har bombat USA" Jag: "Shit, aja jag drar ut o kör fotboll" Tiden går fort Kände du dig tuff då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 När jag kom hem från skolan den dagen sa mamma att dom (?) har bombat vid gränserna i USA. Jag fattade först ingenting och när jag såg det på TV tyckte jag att det var häftigt men även lite obehagligt. Kommer ihåg när man såg dom som hoppade från nästan högsta våningen. Usch! Men dagen efter när min lärare tände ett ljus för alla som dog så förstog man ändå det allvarliga. Några högt uppsatta i USA inom min pappas jobb hade bestämt att alla anställda skulle gå klädda i rött, vitt och blått. Nödvändigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Den dagen satt jag och lirade lite dator, farsan sa att terrorister attackerat Usa, då sa jag "skit samma" sen forsatte jag lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag kommer ihåg dokumentären som kom ut efter detta, någon som kommer ihåg namnet på den? den var grymt bra och gripande. Skulle gärna vilja se den igen, som sagt, någon som kommer ihåg vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Det verkar som alla inte reagerade så värt mycket på det till en början. Själv satt jag och spelade Playsation när min farsa kom upp och sa att "Terrorister har kört in flygplan i skyskrapor i USA" (typ). Jag brydde mig inte förens jag såg det på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag kommer ihåg dokumentären som kom ut efter detta, någon som kommer ihåg namnet på den? den var grymt bra och gripande. Skulle gärna vilja se den igen, som sagt, någon som kommer ihåg vad den heter? Det fjärde planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Det fjärde planet? Hmm nej, det var något engelskt har jag för mig. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts