Jump to content

Flashbackare

tommy vercetti
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg
You are such a genius pal .

Dra från din egen slutsats, För - Emot ?

Be creative-

------------------------

Kollade in FB nyss, Kanske orkar jag registrera mig och leka i någon Räkna ner-tråd

Då jag själv tycker att han inte skriver så mycket trams så blev jag därför förvånad, där av smileyn.

Jag har redan min slutsats, men jag ville höra hans är det så svårt att förstå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland får man känslan av att folk är inne på olika forums enbart för att få så mycket posts som möjligt.

Jag trodde man var medlem på ett forum för att skriva vettiga saker, hjälpa andra i nöd och ge vackra fina nyheter till andra som inte riktigt häner med i tiden. Är jag fel ute? har den med 10.000 posts som skriver töntposts mer status än den som skrivit 100 extremt intressanta inlägg?

:D .

Jag har mer status än dig, om det är det du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag själv tycker att han inte skriver så mycket trams så blev jag därför förvånad, där av smileyn.

Jag har redan min slutsats, men jag ville höra hans är det så svårt att förstå?

Ja, Faktiskt

Eller nej- Jo förresten, Nej, - Jo, -Nej . Ja. Jag hade problem svårt med det men det var nog bara min hjärna som inte är inställd på Nattänkande och är överarbetad :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Tycker för det mesta att det kan vara ganska deprimerande att läsa på flashback. Jag vet inte riktigt om sveriges alla avskum samlas där eller om det faktiskt är represantivt för Sverige i allmänhet. Det kvittar i vilken tråd man läser, på första sidan finns det garanterat minst en post som är full av avsky mot invandrare. Vad problemet än kan tänkas vara -växthuseffekten, ICA:s nya plastkasse går sönder för lätt- eller vad som helst, allt kan spåras tillbaka till dessa nedrans invandrare, ibland är även bögarna med på ett hörn och ställer till det.

Deprimerande är vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker för det mesta att det kan vara ganska deprimerande att läsa på flashback. Jag vet inte riktigt om sveriges alla avskum samlas där eller om det faktiskt är represantivt för Sverige i allmänhet. Det kvittar i vilken tråd man läser, på första sidan finns det garanterat minst en post som är full av avsky mot invandrare. Vad problemet än kan tänkas vara -växthuseffekten, ICA:s nya plastkasse går sönder för lätt- eller vad som helst, allt kan spåras tillbaka till dessa nedrans invandrare, ibland är även bögarna med på ett hörn och ställer till det.

En anledning till att jag undviker FlashBack

Och välkommen tillbaka! (?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, den pensionärsrasism.

http://www.flashback.info/showthread.php?t=79149

Satans kul att läsa på Flashback, skönt att man inte behöver vara meddlem för att njuta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det var väl inte vad jag tänkte på då. Men det var väl roligt.

Satans kul att läsa på Flashback, skönt att man inte behöver vara meddlem för att njuta.

Jodå, FB är riktigt bra, finns alltid roliga diskussioner på "Kultur och humaniora" forumen. Det är inte ofta jag vandrar utanför den kategorin dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm, jag håller med till viss del. Men man bör komma ihåg att fb är ett av mycket få (kanske det enda), större, svenska forum där såna åsikter överhuvudtaget får komma fram. På de flesta andra forum är t.ex. diskussioner om rasism, droger osv. osv. förbjudet. Därför är det ju inte så konstigt att många med mer icke-pk åsikter samlas där.

Jag är själv en stor anhängare av åsikts- och yttrandefrihet och därför gillar jag fb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm, jag håller med till viss del. Men man bör komma ihåg att fb är ett av mycket få (kanske det enda), större, svenska forum där såna åsikter överhuvudtaget får komma fram. På de flesta andra forum är t.ex. diskussioner om rasism, droger osv. osv. förbjudet. Därför är det ju inte så konstigt att många med mer icke-pk åsikter samlas där.

Jag är själv en stor anhängare av åsikts- och yttrandefrihet och därför gillar jag fb.

Håller med om att åsikts- och yttrandefrihet är väldigt (extremt) viktigt. Inget snack om saken. Jag säger inte att dom ska tystas, det är deras rättighet att ha konstiga åsikter. Det är upp till mig att hålla mig borta därifrån om jag inte vill läsa vad som skrivs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På flashback hittar man roliga inlägg.

Var på fest hos en polare, X, för några år sen. Festdeltagarna var till största del X pluggpolare, nördiga KTHare,

så jag drog vidare ganska tidigt. Efter några timmars supande är bara X, hans rumskamrat Y och en för X och Y ganska obekant pluggkompis kvar (kan såklart kalla pluggkompisen B...). B kan inte ta sig hem men får låna en liten ful gul madrass att sova på, X och Y är mycket godhjärtade varelser. 6 timmar senare vaknar X med en abnorm huvudvärk och upptäcker att B är försvunnen, madrassen lika så. X orkar inte tänka mer på det utan börjar städa lite lätt. När första påsen är full beger X sig ut i trapphuset där han till sin förvåning hittar sin madrass lutad mot en vägg. På madrassen finns en stor brun fläck och en liten lapp med texten, "Förlåt, jag skulle bara pruta".

Okej för att skita på sig när man är packad men att dessutom stava fel håller inte. Kul kille dock.

- http://www.flashback.info/showpost.php?p=1...p;postcount=121

Länk till kommentar
Dela på andra sidor