tommy vercetti Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 FB är ett givet val för en sån som mig. Vad är din alias där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Japp självklart är man flashbackare. Underbart forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vad är din alias där? Gissa. Inga posts dock, så du kan leta ett tag efter något jag skrivit. För du kommer inte hitta nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har en medlem men inga posts. Däremot hängde jag en del på Opium (har runt 1000 posts där) men jag orkade inte till slut. Skriver du en tråd i allmänt har den sjunkit till andra sidan efter en dag. Däremot lyckades jag få till en fin "Räkna ner från 1000!"- tråd där. Den resulterade i ~60 sidor med enbart spam. Vi nådde noll. Jag var lite inaktiv när nollan nåddes, annars skulle jag ha skapat en 10 000- tråd. Men det är någon annan som gjort det nu. Den är på 114 sidor och de har nått 7270, men det är mest spam i den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 En användare, det har jag, och jag loggar ganska ofta in på den. Däremot har jag inte skrivit så värst många inlägg; två stycken, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har en avändare som heter SlewME. Vad heter ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Är självklart medlem på fb ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 *** ÅLDERSGRÄNS: 18 ÅR *** Regler: http://www.flashback.info/rules/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 *** ÅLDERSGRÄNS: 18 ÅR *** Regler: http://www.flashback.info/rules/ Haha, jag tror jag ska anmäla lite ipnummer till moderatorerna på fb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ja, jag är medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Haha, jag tror jag ska anmäla lite ipnummer till moderatorerna på fb Bah, gör du det, bryr mig inte. Rrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag är aktiv debattör på fb, ja. Internets bästa forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Jag hoppas att ni som har account är över 18 år oh pleezz- The Law is ment to be broken. Redigerad 11 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 oh pleezz- The Law is ment to be broken. Bra, då kan ju du börja spamma här på direkten. Tråkig attityd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jo, jag har konto där och brukar skriva lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har inget konto där Kollar aldrig där Postar aldrig där - Har dock hört talas om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ibland får man känslan av att folk är inne på olika forums enbart för att få så mycket posts som möjligt. Jag trodde man var medlem på ett forum för att skriva vettiga saker, hjälpa andra i nöd och ge vackra fina nyheter till andra som inte riktigt häner med i tiden. Är jag fel ute? har den med 10.000 posts som skriver töntposts mer status än den som skrivit 100 extremt intressanta inlägg? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ibland får man känslan av att folk är inne på olika forums enbart för att få så mycket posts som möjligt. Jag trodde man var medlem på ett forum för att skriva vettiga saker, hjälpa andra i nöd och ge vackra fina nyheter till andra som inte riktigt häner med i tiden. Är jag fel ute? har den med 10.000 posts som skriver töntposts mer status än den som skrivit 100 extremt intressanta inlägg? . Ja? Nej? - Du bestämmer i slutändan vem som har högst status - i dina ögon - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ibland får man känslan av att folk är inne på olika forums enbart för att få så mycket posts som möjligt. Jag trodde man var medlem på ett forum för att skriva vettiga saker, hjälpa andra i nöd och ge vackra fina nyheter till andra som inte riktigt häner med i tiden. Är jag fel ute? har den med 10.000 posts som skriver töntposts mer status än den som skrivit 100 extremt intressanta inlägg? . Självklart. Se på mig. *sparkar på Halo* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Självklart. Se på mig. *sparkar på Halo* Så du skriver alltså bara trams i dina inlägg? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts