RadiuZ Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 En tjej på lågstadiet brukade dra massa historier som t. ex att King Kong funnits på riktigt och att människor hade varit tvungna att skicka upp honom i rymden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hade en kille som verkligen var extrem mytoman i min klass. Några av hans historier: Min farsa var med i WTC grejen. Men han hittade en lucka och klarade sig. Min farsa har ett vapenskåp hemma som innehåller en bazooka. Jag har skrämt ihjäl min Gammelmorfar. Sen nämner man detta och skrattar åt det. Då säger han: "Va snackar ni om när jag skrämmde ihjäl min gammelFARFAR?" Jag har en go-kart hemma. Ska jag hämta dig med den på skolavslutningen? Listan kan göras hur lång som helst.. Vi satt nästan hela resan till Estland o snackade *****-historier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vi hade en som gick en årskurs högre än oss på mellanstadiet som var bra på att ljuga. Först sade han att han hade playstation 2.5, det var innan tvåan kommit ut ens en gång, vi sa att den inte fanns men han trodde stenhårt på att han hade playstation 2.5 hemma. Sedan i samma veva sade han att han hade åkt Balder på Liseberg, det var innan den var färdigbyggd vilket vi givetvis påpekade, då svarade han "Oj, jag kom ihåg fel, det var på en nöjespark i Tyskland, de har en berg och dal-bana där som ser likadan ut som Balder kommer göra" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har aldrig ljugit om att jag tex. har något som jag inte har. Ljuger för övrigt aldrig, eller ja, I viktiga fall kan jag ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Har aldrig ljugit om att jag tex. har något som jag inte har. Ljuger för övrigt aldrig, eller ja, I viktiga fall kan jag ljuga. Det var ingen som frågade om du ljög eller inte.. Jisses. T: Har ett par på lager. Både jag och mina polare har väl dragit rövarhistorier som liten palt. Inga störtseriösa saker dock. Minns iaf ett specifikt tillfälle när jag faktist fick med mig ett par polare på ett riktigt mytomantillfälle. Vi satt i matsalen, 2:an, 3:an nångång. Någon började snacka om kojjor, och att dom hade byggt en hemma hos dom. Och alla vill ju vara värst jämt eller hur? Saken var den att jag fick med mig 2 personer så vi mytade ihop värsta lögnen om att vi hade en skitstor kojj-villa uppe i en stor ek som står än. Alla andra blev ju förstås grymt avundsjuka och ville också vara med på våran 3 vånings villa som var högt uppe i ett träd. Dom blev mottligt roade när vi tog med dom dit(dom tvingade oss). Det enda vi kom på var att säga; "Den måste ha rasat, eller så är det fel träd". Minns också när jag var grymt liten. Under 5 års strecket iaf, då jag flyttade från mitt gamla hus när jag var 5. Iaf, min granne som jag lekte med ganska ofta hade mycket mer nintendo spel än mig, och han var också 4 år äldre än mig. Jag ville förstås vara lika cool som honom så jag mytade ihop att jag hade ett spel som hette "Solsommar". Det pågick ett riktigt bra tag och han fattade antagligen att jag mytade från första början, men spelade med och hans kompisar som var likgamla med honom gick också med på det hela. Slutade med att dom ville spela det med mig, och eftersom jag var så liten så hade jag lyckats blåsa mig själv, och jag störtseriös på att jag hade spelet. Blev skitförbannad när jag inte hittade och skyllde på att morsan måste ha städat bort dom. Får mig att fnittra inombords när jag tänker på dom här 2 incidenterna. Grymt skoj att drömma sig tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Det här med mytomaner har antagligen alla råkat ut för någon gång. Det finns en kille jag alltid stört mig något extremt på, gick i samma klass/årskull som honom i tio år och nu är han tillsammans med min styvsyster...en typisk sådand är som bara ska vara värst och som det inte går att vinna diskussioner mot även om han går att motbevisa. Jaja, här är några historier: I ettan försökte han lura oss att "en kille" satt en plastmugg mot örat och att hans öra exploderat, eftersom det bildats ett "sådant tryck" Han trodde till och med att han kunde lura vår lärarinna En annan gång berättade han att hans kusin i Norge suttit i fängelse i några veckor för rattfylla, men jag trodde honom inte. Ställde honom mot väggen och till slut kom det fram att hans kusin vart anhållen för misstanke om olovlig körning men släppts senare samma kväll. Sen så har han naturligtvis alltid ljugit om hur mycket alkohol han kan holka i sig, men det slår ju bara tillbaka på honom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vi satt nästan hela resan till Estland o snackade *****-historier *****? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 *****? Snusk? Rövar? Mytto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 *****? Ett namn.. Tänkta att det kunde va dumt o släppa hans namn sådär på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Sällan jag ljuger, om det inte räddar mitt liv dvs. Men har haft några riktiga mytomaner i min förra klass. Aja, en syrras kompis när hon var liten: "Jag bor i ett stort palats och har ett trehövdat lejon som vaktar min dörr". Wtf, ett trehövdat lejon? Redigerad 12 september, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Sällan jag ljuger, om det inte räddar mitt liv dvs. Men har haft några riktiga mytomaner i min förra klass. Varför tror folk att den här tråden handlar om ifall du ljuger eller inte??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Varför tror folk att den här tråden handlar om ifall du ljuger eller inte??? Hmm. Vet inte vad jag tänkte på, editerade posten nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Trevlig liten mytoman vi hade i klassen för några år sedan Han sa bla. Jag har en innebandyklubba som kostade 7800 -När jag följde med han hem för att se den så låste han in sig- Min mamma o pappa spelade in en porrfilm som jag hittade Jag har en Ponny på bakgården Min pappa har en AK-47 under sängen Ganska fina skratt har man fått sig här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Min pappa har en AK-47 under sängen Det har jag hört med, vet inte vem de var som sa det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts