Jump to content

GTA: SA - Endast till nVIDIA grafikkort?

VickeX
 Share

Recommended Posts

För din ålder så var det här det dummaste jag har hört.

Men GTA SA är iaf mer gjort för Nvidia kort än vad det är gjort för ATI och andra.

Sen finns det också spel som är mer gjorda för ATI-kort. Men det fungerar iaf på alla kort

som når kraven.

Jasså. Man trackar...

Det var min vänn som undrade. Och jag var inte helt säker. Men jag tyckte att det borde funka. Eftersom att hennes grafikkort uppfyllde kraven. Men jag var som sagt inte säker och tänkte fråga mina kära (Eller kanske inte) vänner på GTASajten.

Nåja...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså. Man trackar...

Det var min vänn som undrade. Och jag var inte helt säker. Men jag tyckte att det borde funka. Eftersom att hennes grafikkort uppfyllde kraven. Men jag var som sagt inte säker och tänkte fråga mina kära (Eller kanske inte) vänner på GTASajten.

Nåja...

Mena inte något illa, men du borde forska lite mer om datorer.

Har förstått att är mer Konsol människa (eller?).

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mena inte något illa, men du borde forska lite mer om datorer.

Har förstått att du är mer Konsol människa (eller?).

Ändrade lite i quoten. Men svaret på din fråga är: Ja!

Fram till nu. Har alltid haft en sån kass dator så konsoll har det vart för mig. Men nu har brorsan köpt en ny dator och jag fick köpa hans gamla. Som ändå är säkert 10 gånger bättre än den jag hadde innan.

Men jag tycker ändå jag kan rätt mycket. Eller, ja. Mycket kanske man inte ska säga. Men jag är väll den ände i skolan som vet att ett "nätaggregat" inte direkt har någonting att göra med internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor