Halo Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Usch hatar när jag får beslutsångest, men lutar nog åt Koss SB45 eller Cosonic CS-7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Kan det vara så att mina sitter fel på huvet? Ska örat vara inne i luren, eller ska bakdelen av kuddarna klämma örat mot huvet? Öronen är helt slutna inne i kuddarna för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Icemat siberia White ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Icemat siberia White ska det vara ... om man vill ha en mick som är kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 ... om man vill ha en mick som är kass. Den är inte kass ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Den är inte kass ! Jo Om man inte byter till en riktig mick istället för den där sladden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Andvänder Koss SB-45, jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Öronen är helt slutna inne i kuddarna för mig. Hmm, får du ont i öronen efter en stund eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hmm, får du ont i öronen efter en stund eller? Jag får då det av mina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hmm, får du ont i öronen efter en stund eller? Nej inte av Cosonic-lurarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har ett par okända jävlar från Clas Ohlson som jag köpte för 149:-. Funkar skitbra, bra ljud, vibrerande hörlurar för bas och en mikrofon som är riktigt bra för det priset. Jag har ingen aning om vad de heter, men de ser ut såhär (förutom Typhoon- märket), tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Beställde de där Koss-lurarna nyss, hoppas jag blir en nöjd användare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Beställde de där Koss-lurarna nyss, hoppas jag blir en nöjd användare . Bra val. Enda minus jag ger koss är ett det inte finns volymkontroll på den, fast det är lätt att ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jag har ett till par, fast dom är inge bra. Ljudet är knasigt Får man kanske låna hem och kolla om dom funkar bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Får man kanske låna hem och kolla om dom funkar bättre? Njae, lillbrorsan vill ha kvar dem. Fast micken funkar men resten suger Du kanske kan koppla ljudet på dom du har och micken på dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Hade ett par SteelPad SteelSound 5H, dom var mycket bra ända tills jag råkade dra ner dom hårt i golvet Väntar tills version 2 av dom kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts