Jump to content

Headset

Halo
 Share

Recommended Posts

Var lite osäker på vilken del av forumet jag skulle posta denna tråd men eftersom jag ska använda detta headset när jag spelar så tyckte jag det passade bäst här.

Vill alltså ha tips på ett bra headset. Gärna prisvänliga. Måste nämligen ha ett nytdå det jag har nu börjar krascha och är otroligt oskönt ;).

Hellst tips från internet, alltså så att jag kan beställa, orkar inte springa i affärer.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra grejjer alltså? verkar vara väldigt prisvärt isåfall. Tack för tipset :) .

Köp inte Cosonic xD Skräp helt enkelt, går sönder hela tiden.

Kom precis på att jag också behöver nya lurar, vad tycks om Sennheiser HD 555? Tycker inte om sb-45, fick ont i öronen när jag hade haft dom på mig ett tag.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Koss SB45 är ett mycket bra headset, men för nån månad sen slutade ljudet att fungera i den vänstra luren. Min brorsa gick till Webhallen och frågade efter ett par headsets som var hyffsade och inte alltför dyra och killen i kassan slängde fram ett par Cosonic-lurar som någon rekomenderade här. Ljudet är mycket sämre och komforten likaså.

Edit: Kunde dock efter längre sessioner få lite ont i öronen av Koss SB45

Edit2: Kan tilläggas att om jag själv skulle åkte in till Webhallen skulle jag nog valt ett av detta headsets:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=47365

http://www.webhallen.com/prod.php?id=44353

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor