Jump to content

Före er som använder Utorrent

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Som topic titeln lyder, ladda inte ner nyaste Utorrent, filen innehåller skadligt virus som slår ut internet uppkopplingen helt och hållet.

Jag gjorde det för att jag tyckte det gick för segt med Bittorrent och ville pröva på Utorrent, rätt som det var försvann internet uppkopplingen helt och hållet.

När jag ändå håller på vill jag tacka Maimstream som sa hur man systemåterställde allt... Puss på det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som topic titeln lyder, ladda inte ner nyaste Utorrent, filen innehåller skadligt virus som slår ut internet uppkopplingen helt och hållet.

Jag gjorde det för att jag tyckte det gick för segt med Bittorrent och ville pröva på Utorrent, rätt som det var försvann internet uppkopplingen helt och hållet.

När jag ändå håller på vill jag tacka Maimstream som sa hur man systemåterställde allt... Puss på det ;)

Har inga problem med senaste versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inga problem med senaste versionen.

Hmmm mysko, jag fick nått virus som jag inte kunna hitta, varken med NOD32, AD-Aware eller spybot S&D

Men nu så är allt systemåterställt och det funkar fin fint.

Mysko att bara jag vart utsatt för det ;)

Fast när jag tänker på det så har min polare jocke också fått samma skit i datorn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Keke, sorry for i disturbed.

Men jag fattar fortfarande inte, hurfan kunna min internet uppkoppling slås ut helt och hållet när jag laddade ned Utorrent?

Och hurfan kunna samma sak hända för min kompis när han laddade ner samma fil?

Olika virusprogram kanske? Vissa virusprogram kanske klarar av att blocka filen men andra inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha uTorrent har då inga virus. ;)

Bara för att något hände samtidigt som du hämtade senaste verisionen, så behöver det ju inte ha varit på grund av den, du kanske gjorde något annat samtidigt. Eller så tankade du från någon konstig holländsk virus- sida, hur som helst, hämtar man uTorrent från deras officiella sida har ni mitt ord på att inga virus förekommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha uTorrent har då inga virus. ;)

Bara för att något hände samtidigt som du hämtade senaste verisionen, så behöver det ju inte ha varit på grund av den, du kanske gjorde något annat samtidigt. Eller så tankade du från någon konstig holländsk virus- sida, hur som helst, hämtar man uTorrent från deras officiella sida har ni mitt ord på att inga virus förekommer.

Jag hämtade från deras hemsida :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...