ZcruweN Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Som topic titeln lyder, ladda inte ner nyaste Utorrent, filen innehåller skadligt virus som slår ut internet uppkopplingen helt och hållet. Jag gjorde det för att jag tyckte det gick för segt med Bittorrent och ville pröva på Utorrent, rätt som det var försvann internet uppkopplingen helt och hållet. När jag ändå håller på vill jag tacka Maimstream som sa hur man systemåterställde allt... Puss på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Som topic titeln lyder, ladda inte ner nyaste Utorrent, filen innehåller skadligt virus som slår ut internet uppkopplingen helt och hållet. Jag gjorde det för att jag tyckte det gick för segt med Bittorrent och ville pröva på Utorrent, rätt som det var försvann internet uppkopplingen helt och hållet. När jag ändå håller på vill jag tacka Maimstream som sa hur man systemåterställde allt... Puss på det Har inga problem med senaste versionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Alltid för dig gulleploppsan! Edit. Måste ju tacka för varningen jag fick också! Redigerad 9 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Har inga problem med senaste versionen. What he said. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Har inga problem med senaste versionen. Hmmm mysko, jag fick nått virus som jag inte kunna hitta, varken med NOD32, AD-Aware eller spybot S&D Men nu så är allt systemåterställt och det funkar fin fint. Mysko att bara jag vart utsatt för det Fast när jag tänker på det så har min polare jocke också fått samma skit i datorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det är för att ni sitter och skickar porr hela tiden på MSN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det är för att ni sitter och skickar porr hela tiden på MSN Ops påkommen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 What he said. What they said. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Snälla stäng denna, senaste versionen innehåller inga virus! BOT Redigerad 9 september, 2006 av [B][O][T] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 [O][T]' date=Sep 10 2006, 01:54' post='763232] Snälla stäng denna, senaste versionen innehåller inga virus! BOT BOT har talat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Keke, sorry for i disturbed. Men jag fattar fortfarande inte, hurfan kunna min internet uppkoppling slås ut helt och hållet när jag laddade ned Utorrent? Och hurfan kunna samma sak hända för min kompis när han laddade ner samma fil? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Keke, sorry for i disturbed. Men jag fattar fortfarande inte, hurfan kunna min internet uppkoppling slås ut helt och hållet när jag laddade ned Utorrent? Och hurfan kunna samma sak hända för min kompis när han laddade ner samma fil? Olika virusprogram kanske? Vissa virusprogram kanske klarar av att blocka filen men andra inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Olika virusprogram kanske? Vissa virusprogram kanske klarar av att blocka filen men andra inte. Hmmm m'kay Lås topicen då, ville bara "varna" men varningen var visst inte nödvändig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Tankade du från uTorrents egna hemsida då? Jag uppdaterade själv till 1.6:an för några dagar sedan. Allt funkar finfint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Lungt för min del. Använder Azereus. Fast var inte längesen som jag använde Utorrent. Redigerad 10 september, 2006 av The_go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Haha uTorrent har då inga virus. Bara för att något hände samtidigt som du hämtade senaste verisionen, så behöver det ju inte ha varit på grund av den, du kanske gjorde något annat samtidigt. Eller så tankade du från någon konstig holländsk virus- sida, hur som helst, hämtar man uTorrent från deras officiella sida har ni mitt ord på att inga virus förekommer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Haha uTorrent har då inga virus. Bara för att något hände samtidigt som du hämtade senaste verisionen, så behöver det ju inte ha varit på grund av den, du kanske gjorde något annat samtidigt. Eller så tankade du från någon konstig holländsk virus- sida, hur som helst, hämtar man uTorrent från deras officiella sida har ni mitt ord på att inga virus förekommer. Jag hämtade från deras hemsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag hämtade från deras hemsida Då fick du väl antagligen något annat virus till datorn samtidigt från annat håll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag hämtade från deras hemsida Ditt virus har iaf absolut inget med uTorrent att göra. Jag kör 1.6 och det funkar utan problem, och inga virus på flera år. Låser nu, då det var felaktiv information. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts