antepanteboy Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Här är en stuntfilm som jag har snickrat ihop...Det är min första VC rulle Här laddar du ner den från File front ( 18 mb ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Hyffsad download speed. Med min 0.5 ligger den över 60 kb/s. Återkommer med betyg EDIT: Har sett filmen nu. Vart ska jag börja? Iallafall - Stuntsen var för mesta dels bra men jag fick känslan av att du använde gravity fusk eller använde Handling editor för att göra bilen lättare. Det var bara motorcykel stunts vilket jag åtminstonne tycker att man ska variera. Musiken var bra Pain äger. Redigeringen, njaaa Windows Movie Maker är inget bra program, försök lära dig Vegas eller något annat. Lite för kort. Hade inget intro, det var hela filmen i ett kör. Overall 5/10 Redigerad 10 september, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hyffsad download speed. Med min 0.5 ligger den över 60 kb/s. Återkommer med betyg EDIT: Har sett filmen nu. Vart ska jag börja? Iallafall - Stuntsen var för mesta dels bra men jag fick känslan av att du använde gravity fusk eller använde Handling editor för att göra bilen lättare. Det var bara motorcykel stunts vilket jag åtminstonne tycker att man ska variera. Musiken var bra Pain äger. Redigeringen, njaaa Windows Movie Maker är inget bra program, försök lära dig Vegas eller något annat. Lite för kort. Hade inget intro, det var hela filmen i ett kör. Overall 5/10 Nej jag har faktiskt inte andvänt några sådana fusk..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Då ska vi se här Får också känslan av att fordonen är lätta, Dom verkar flyga oerhört lätt, Man whatever you say Stuntsen var hyffsade, Ganska bra, Inte jättelätta, Inte supersvåra Snälla! Lär dig Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Vilket "stunt" ser moddat ut? 0.o ...det var inga stunt som jag inte skulle klara av och med det kan jag säga att stunten va ganska enkla xD. bra musik...testa att synka bilden med ljudet nästa gång, gärna i vegas för ett bättre reultat...och varför inte ta det lugnt och verkligen få till bra stunt innan man klipper ihop det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag måste säga att den här liknade min gamla stuntfilm (som jag aldrig visade för någon) väldigt mycket! Med andra ord så var det rätt enkla trick, ingen synkning med musiken, samt inte så bra klippt. Men på det stora hela så tyckte jag den var rätt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 När du flög över ett helt tak med PCJ-600, det kändes liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite trickat i Handling editor eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 När du flög över ett helt tak med PCJ-600, det kändes liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite trickat i Handling editor eller något. Jag hade en JÄVLA fart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 När du flög över ett helt tak med PCJ-600, det kändes lite trickat i Handling editor eller något. Nej det gjorde det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Anyway. Det ser ut som om du tog med ALLT du filmade, Gjorde du det? OffT: Naww, Stuntfilmer. Jag ska försöka göra en 24h i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts