Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Han vill skriva så förvirrande som möjligt för att man ska ta en seriös. Jag tror inte riktigt att det är hans poäng med sitt skrivande, han kanske trivs med att skriva på det settet, am I right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag tror inte riktigt att det är hans poäng med sitt skrivande, han kanske trivs med att skriva på det settet, am I right? You are wrong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) You are wrong. Det är du som inte vågar erkänna att du inte förstår det Corleone skriver. Redigerad 10 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Det är du som inte vågar erkänna att du inte förstår det Corleone skriver. You are right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 You are wrong. Du har inte disskuterat ett piss om Mjölner, utan bara hoppat på Corleone för hans mysiga sätt att skriva. Kan inte du bara ta dina s.k fördomar och köra upp dom nånstans där hundar ofta sätter sina nosar? Jag hoppas jag inte är den enda som är trött på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Du har inte disskuterat ett piss om Mjölner, utan bara hoppat på Corleone för hans mysiga sätt att skriva. Kan inte du bara ta dina s.k fördomar och köra upp dom nånstans där hundar ofta sätter sina nosar? Jag hoppas jag inte är den enda som är trött på dig. Hur kör jag upp något i röven som inte går att röra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Hur kör jag upp något i röven som inte går att röra. Visualize. Edit: Snacka hammare eller dra åt helvete nu. (Och då menar jag oss allihop) Redigerad 10 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hur kör jag upp något i röven som inte går att röra. Hört talas om abstrakta substantiv? OnTopIc:.:.:. Tycker fortfarande inte det är rasistiskt bara för att rasister använder Mjölner. Rasister har väl för dålig fantasi för att hitta på något eget märke eller något så dom snor allt dom komer åt. Tjyvar! Nu drar jag åt helvete från den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nej, det tycker jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Nej, den är inte rasistiskt. Men många som använder den är väl det. Visst, jag har inga siffror som säger t ex att 78,342 % av alla som bär Mjölner kring halsen är rasister. Men jag bygger svaret på fördomar. Däremot är det ju typ en religiös symbol (som dött ut typ...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Nej, den är inte rasistiskt. Men många som använder den är väl det. Visst, jag har inga siffror som säger t ex att 78,342 % av alla som bär Mjölner kring halsen är rasister. Men jag bygger svaret på fördomar. Däremot är det ju typ en religiös symbol (som dött ut typ...). Så sant, ingen tvekan om den saken att större delen av de som bär den är white trash med främlingsfientliga åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 VOTE: Nej Som symbol användes Mjölner för att helga giftermål och även som symbol på gravar. Mot slutet av vikingatiden när kristendomen höll på att ta över i norden, användes Mjölner ofta av de som fortfarande trodde på de gamla gudarna, i t.ex. halsband, precis som korset idag används av kristna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Så sant, ingen tvekan om den saken att större delen av de som bär den är white trash med främlingsfientliga åsikter. Sant, jävligt synd egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Men Frenzan, varför ska du ha en såndär hammare på dig egentligen? Tycker du att den är snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Men Frenzan, varför ska du ha en såndär hammare på dig egentligen? Tycker du att den är snygg? Well, japp, jag tycker den är väldigt snygg. Men jag är också väldigt intreserad i norse mytologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Well, japp, jag tycker den är väldigt snygg. Men jag är också väldigt intreserad i norse mytologi. Jo okej, jomen då förstår jag Lite knepig fråga då här, ser jag en kille gå runt med en Tors hammare tar jag honom för en rasist.. Men hammaren i sig är ju inte rasistisk, så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag röstade kanske. Från början är det nog inte det, men fejkpatrioter som tar det underbara namnet patriot till smuttsen är rasister och använder det som nån slagssymbol som nassarna gjorde me hakorset. Kanske e ja helt ute o cyklar med informationen men som sagt, tror inte på asatro df e ja inte inne i de så mkt, men de ja skrev där uppe har ja sätt me egna ögon o hört folk snacka om så ah there u have my opinion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Nepp... Är det bara jag eller har det blivit förbjudet att ha Tors hammare-halsband eller liknande på sig i skolor? Har för mig att det var det på min förra skola... Och en annan sak som är jävligt löjligt... Eller rent ut sagt sjukt är att man inte sjunger nationalsången på skolavslutningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Nepp... Är det bara jag eller har det blivit förbjudet att ha Tors hammare-halsband eller liknande på sig i skolor? Har för mig att det var det på min förra skola... Jag hade ju på min på klassfotot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Jag hade på järnkorset på mitt klassfoto och det borde väl vara lika förbjudet som tors hammare Redigerad 15 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts