Jump to content

Tors hammare.

Frenzy
 Share

Är Tors hammare rasistisk?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du har inte disskuterat ett piss om Mjölner, utan bara hoppat på Corleone för hans mysiga sätt att skriva. Kan inte du bara ta dina s.k fördomar och köra upp dom nånstans där hundar ofta sätter sina nosar?

Jag hoppas jag inte är den enda som är trött på dig.

Hur kör jag upp något i röven som inte går att röra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kör jag upp något i röven som inte går att röra.

Hört talas om abstrakta substantiv?

OnTopIc:.:.:.

Tycker fortfarande inte det är rasistiskt bara för att rasister använder Mjölner. Rasister har väl för dålig fantasi för att hitta på något eget märke eller något så dom snor allt dom komer åt. Tjyvar!

Nu drar jag åt helvete från den här tråden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den är inte rasistiskt. Men många som använder den är väl det. Visst, jag har inga siffror som säger t ex att 78,342 % av alla som bär Mjölner kring halsen är rasister. Men jag bygger svaret på fördomar. Däremot är det ju typ en religiös symbol (som dött ut typ...).

Så sant, ingen tvekan om den saken att större delen av de som bär den är white trash med främlingsfientliga åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag röstade kanske.

Från början är det nog inte det, men fejkpatrioter som tar det underbara namnet patriot till smuttsen är rasister och använder det som nån slagssymbol som nassarna gjorde me hakorset.

Kanske e ja helt ute o cyklar med informationen men som sagt, tror inte på asatro df e ja inte inne i de så mkt, men de ja skrev där uppe har ja sätt me egna ögon o hört folk snacka om så ah there u have my opinion!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor