LunCh Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nej det är den absolut inte, den som säger det kan ta sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag ser inget rasistiskt med Tors hammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nu har 6 stycken röstat Ja. Jag hade gärna velat veta varför ni tycker Tors hammare är rasistisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nu har 6 stycken röstat Ja. Jag hade gärna velat veta varför ni tycker Tors hammare är rasistisk. Har vi ens fått reda på vilka det är som har röstat "Ja"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Har vi ens fått reda på vilka det är som har röstat "Ja"? Nej, det är lite lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 VOTE: Nej Vafan skulle den vara det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nej det tycker jag inte. Men dom flesta som har den är Patrioter/Nassar/rassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Vet ej. Bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Snälla, säg inte skinhead .. Det finns inget, absolut inget som binder skinheads till nynazister. Och om du inte tror på mig, läs på. Idag kan man under en vanlig promenad på sta'n stöta på fyrtioelvamiljardersjuhundrasextionio olika personer som hänger sig lika många varierade emo-subgenrer, samt springa in i femtioåtta gånger fler former av övriga fjortiskulturer. Därtill kan man bli kristen på endriljardfemtiosju vis och torka sig i arslet efter hundratusen läror. Om du inte vill kalla den stora andel rasistsvin som de fakto uppträder med rakade skallar för skinheads, så låt gå. Redigerad 10 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Idag kan man under vanlig promenad på staden stöta på fyrtioelvamiljardersjuhundrasextionio olika personer som hänger sig lika många olika emo-subgenrer, och femtioåtta gånger fler former av fjortiskulturen. Därtill kan man bli kristen på endriljardfemtiosju vis, samt även torka sig i arslet efter lika många instruktioner. Om du inte vill kalla den stora andel rasistsvin som de fakto uppträder med rakade skallar för skinheads, så låt gå. Du är inte normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Du är inte normal. Du är en idiot!1!!!!! Redigerad 10 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Du är en idiot!1!!!!! Då är vi överens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Du är en idiot!1!!!!! Du skriver som ett jävla psykfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) När jag gick på lågstadiet vann jag ett halsband med tors hammare. Jag var bäst utklädd till viking. Edit: Ajust det - vote: nej. Redigerad 10 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Du skriver som ett jävla psykfall Vart vill du komma, egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Vart vill du komma, egentligen? Han vill göra upp med dig utanför ica ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Han vill göra upp med dig utanför ica ikväll. Du behöver inte tala för mig. Jag ville bara säga att Corleone är inte normal. Han vill skriva så förvirrande som möjligt för att man ska ta en seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag ville bara säga att Corleone är inte normal. Han vill skriva så förvirrande som möjligt för att man ska ta en seriös. "The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and fuuuurious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am The Lord when I lay my vengeance upon you..." ... Men... öh... du sa att jag skrev förvirrande, eller hur var det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Han vill göra upp med dig utanför ica ikväll. Låter som ett passande tillfälle att ta med skidorna då... (tänker på tillbax på bolibompa-StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Har vi ens fått reda på vilka det är som har röstat "Ja"? De som har idiotiska åsikter står sällan för dem. Således är det hyfsat naturligt att vi inte sett ett enda inlägg som förklarar på vilket sätt Mjölner är rasistisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts