VickeX Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Kan jag lägga in sparfilen från Xboxen till datorn via en internetkabel om jag har ett FTP program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Antagligen inte, men testa ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Går bara med chippat Xbox.. Och jag tror inte Sparfilerna är dom samma på PC och Xbox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Det är ju också en annan version av spelet på Xboxen dvs. det borde vara en andra filer och då blir ju Save-filerna annorlunda också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Går bara med chippat Xbox.. Och jag tror inte Sparfilerna är dom samma på PC och Xbox.. Justefan. Dumma jag hade glömt det. Och mitt chipp är trasigt.. Eller, chippet fungerar. Men chippinstälningarna kan inte läsas från hårdisken. Eller någonting sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts