Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Postal 2 ny sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Armed Assault kommer att vara ett FPS-Krigspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Armed Assault kommer att vara ett FPS-Krigspel Ska jag vara ärlig så börjar jag tröttna på alla dessa krigsspel. Dom är så lika varandra och otroligt linjära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hm....Jag skulle rekomendera Brother in arms road do hill 30 eller XIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ska jag vara ärlig så börjar jag tröttna på alla dessa krigsspel. Dom är så lika varandra och otroligt linjära. Jo, men Armed Assault är lite speciellt än alla andra. Det är moddbart, vem som helst som övar någon dag kan modda. Det går att göra animationer och scripter. Någon skulle t.ex. kunna göra en animation så en gubbe dricker kaffe Man kan göra sina egna missions. Och så kommer det säkert en Sverige mod som det gjorde till "föregångaren" Operation Flashpoint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Hej! jag söker ett skjutspel med bra och hyffsat lång story. Helst inte nått spel med zombies och monster! Det får inte kräva för mycket heller! NOLF 1&2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 NOLF 1&2. Underbara spel, har dock inte klarat ut något av dem. Jävlar vad glad jag blev när jag fick tag på ettan i originalask i Uppsala för några år sedan. NOLF står för No One Lives Forever, kan det tilläggas. Det finns en trea också för den något skjutgladare typen men den slaktade till synes hela franchisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Om du har Call Of Duty (1an) så kan du prova CoD 2? Jag har bara provat 2an, och det var ett av dom bästa spelen jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Postal 2 ny sida Monster, under affärn finns monsterhundar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts