n00dles Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hej! jag söker ett skjutspel med bra och hyffsat lång story. Helst inte nått spel med zombies och monster! Det får inte kräva för mycket heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hm. Idag har alla fps monster i sig.. tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Typ dom flesta FPS innehåller just monsters och zombies. Annars tipsar jag om t.e.x Medal Of Honor: Allied Assault. Det har ett par år på nacken, så det är inte så jättekrävande. Fast det är riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hm. Jao, det eller Call of Duty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hm. Jao, det eller Call of Duty. Ja, det är oxå väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Max payne är ju inte fps men, det håller och är lång story. Underbart spel. :/ alla fps är ju monster i, fast far cry är ett väldigt bra fps annars. Själv tycker jag monstren i det spelet gjorde det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Call of duty har jag redan och det är kul! Men skulle sitta fint med nått 'modernare' spel typ 2000 - talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Call of duty har jag redan och det är kul! Men skulle sitta fint med nått 'modernare' spel typ 2000 - talet Det är väldigt tunt med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Call of duty har jag redan och det är kul! Men skulle sitta fint med nått 'modernare' spel typ 2000 - talet Håller med Boomer. Finns inte många såna som inte innehåller "Monsters, zombies och är ganska krävande." Men... Far Cry då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Håller med Boomer. Finns inte många såna som inte innehåller "Monsters, zombies och är ganska krävande." Men... Far Cry då? Monster och superkrafter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Monster och superkrafter. Ja just ja... Fast om han absolut hatar monster och övernaturligt krafs, så räcker det om han spelar första banan på det då? Bara vanliga soldater man möter då. ...har jag för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ja just ja... Fast om han absolut hatar monster och övernaturligt krafs, så räcker det om han spelar första banan på det då? Bara vanliga soldater man möter då. ...har jag för mig iaf. Man spelar halva spelet innan möter monster, iaf i orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Vietcong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 F.E.A.R inga monster, bara övernatrliga krafter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 F.E.A.R inga monster, bara övernatrliga krafter Det är väl zombies där? Snubben som käkar på kroppar ibörjan är iaf... zombie lik. Fast F.E.A.R är ju tyvär ganska krävande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Mhm, Devastation kanske? Billigt är det iaf, 12 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Mhm, Devastation kanske? Billigt är det iaf, 12 kr. Jepp, panta 3 PET-flaskor så är det ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Det är väl zombies där? Snubben som käkar på kroppar ibörjan är iaf... zombie lik. Fast F.E.A.R är ju tyvär ganska krävande... F.E.A.R med allt på lägsta ser värre ut än HL2 med allt på lägsta. Redigerad 9 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Halo finns ju alltid. Det är inte jättekrävande, även om det ser sämre ut till PC än vad det gör till Xbox För övrigt så är ju Max Payne 1 och 2 skitbra. Inte FPS, men nära nog. Redigerad 9 september, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Mhm, Devastation kanske? Billigt är det iaf, 12 kr. Devastation Det är ett riktigt höjdarspel, det kan jag lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts