Riipe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 De me att skjuta helikoptrarna vet ja inte tips på, men testa me RC helikoptern att nästan åka på vägen bara.. flyg inte utan glid på marken, tyckte ja va lättast iaf. O K! Ska testa med det! När du ska skjuta ner helikoptrarna, vad heter det uppdraget? Är det "Toreno's Last Flight"? naj, "interdiction" heter de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Det är lugnt,klaarde det uppdraget nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Men nu fasnade jag på flyguppdragen!! kan inte den här historien ta slut snart!!??! har gjort 65 uppdrag..hur många är de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Men nu fasnade jag på flyguppdragen!! kan inte den här historien ta slut snart!!??! har gjort 65 uppdrag..hur många är de? Herregud. Det finns en knapp det står edit på. Använd den. Jag vet att du är ny. Men läs reglerna. Edit: Är 117 eller någonting tror jag. Redigerad 22 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Herregud. Det finns en knapp det står edit på. Använd den. Jag vet att du är ny. Men läs reglerna. Edit: Är 117 eller någonting tror jag. 117!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!? aja,ska bättre mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 En fråga bara, hur många uppdrag är det till End of the line?.. jag har gjort uppdrag då man ska till båten och sno militär flygplanet .. sen blir man jagad, sen ska man bomba båtar också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 En fråga bara, hur många uppdrag är det till End of the line?.. jag har gjort uppdrag då man ska till båten och sno militär flygplanet .. sen blir man jagad, sen ska man bomba båtar också.. Gå in i stats och där står det storyline missions completed och sen får du räkna helt enkelt Tror det är 117 uppdrag. Någonting där ikring iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Helsike...117 uppdrag :S Jag har klarat 65 stycken och jag trodde snart storyn va slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 En fråga bara, hur många uppdrag är det till End of the line?.. jag har gjort uppdrag då man ska till båten och sno militär flygplanet .. sen blir man jagad, sen ska man bomba båtar också..Det är faktiskt inte så många kvar, några dagars speltid om du sitter hälsosam tid framför spelet. Helsike...117 uppdrag :S Jag har klarat 65 stycken och jag trodde snart storyn va slut Tja, vad var ditt senaste uppdrag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det är faktiskt inte så många kvar, några dagars speltid om du sitter hälsosam tid framför spelet. Tja, vad var ditt senaste uppdrag då? ok.. sheet.. hehe jag sitter då inte hälsosamt haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 ok.. sheet.. hehe jag sitter då inte hälsosamt haha Jag misstänkte det, du kanske har två dar kvar. Fast de sista uppdragen är svåra, så det krävs många försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag misstänkte det, du kanske har två dar kvar. Fast de sista uppdragen är svåra, så det krävs många försök. Jag tycker dem är lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ja. Det är inte direkt att det blir nån svårighetsökning i spelet tyvär... möjligen att det blir längre vissa av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Tja, vad var ditt senaste uppdrag då? Håller på med flyguppdragen..och torino ringer stup i kvarten.. mitt senaste uppdrag var "interdiction" Redigerad 23 oktober, 2006 av Riipe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ok, du har en bit kvar. Du har väl inte ens börjat med uppdragen i LV? Det dröjer innan du är färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ok, du har en bit kvar. Du har väl inte ens börjat med uppdragen i LV? Det dröjer innan du är färdig. Okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Varför " "? Du ska väl vara glad att du har en massa speltid kvar? Redigerad 24 oktober, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Varför " "? Du ska väl vara glad att du har en massa speltid kvar? haha..kanske det..men jag tycker uppdragen har börjat blivit svåra nu och vill helst att storyn ska ta slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Knaspelle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts